Volkswagen bude chrlit jeden ID.Buzz za druhým. Cílem je až 130 tisíc vozů ročně

Petr Bergmann
  • Volkswagen chce v Hannoveru vyrábět 130 tisíc elektromobilů ID.Buzz ročně
  • Do konce letošního roku by mělo závod opustit 15 tisíc elektrických MPV
  • Hlavním trhem pro model ID.Buzz bude USA
Výroba ID. Buzz v Hannoveru
Výroba ID. Buzz v Hannoveru

Začátkem června začala v hlavním závodě na výrobu užitkových Volkswagenů v německém Hannoveru výroba vozů ID.Buzz a ID.Buzz Cargo. Volkswagen současně zveřejnil zajímavé údaje.

Volkswagen zvýší produkci automobilů v Hannoveru

Firma plánuje v průběhu letošního roku zvýšit denní produkci vozidel z 810 na celkových 900 kusů. Připomeňme, že v závodě se vyrábějí modely ID.Buzz, ID.Buzz Cargo, Multivan a T6.1. Volkswagen stanovil letošní cíl pro výrobu modelu ID.Buzz ve výši 15 tisíc vyrobených vozů. V blízké budoucnosti by měl hlavní výrobní závod zvládat roční produkci až 130 tisíc modelů ID.Buzz a ID.Buzz Cargo.

Vše také nasvědčuje tomu, že čísla odpovídají dřívějším odhadům ročních prodejů, které v minulosti představilo vedení automobilky. Ještě v březnu hovořil Ralf Brandstätter (šéf značky Volkswagen Passenger Cars), že počítá s celosvětovými prodeji ve výši 120 tisíc kusů vozů.

Výroba ID. Buzz v Hannoveru
Výroba ID. Buzz v Hannoveru

Čtěte také: Volkswagen chystá nabušený ID.Buzz. Elektrické MPV se dočká GTX verze


Automobilka sází na zámořské prodeje

Šéf Volkswagenu USA, Scott Keogh, předpokládá, že prodeje ID.Buzz ve Spojených státech se budou pohybovat v hodnotách okolo 100 tisíc vozů ročně. Vzhledem k celkovému prodejnímu cíli 120 tisíc kusů budou Spojené státy pro Volkswagen největším trhem. Výrobní závod v Hannoveru se po Zwickau a Drážďanech stal třetím místem, kde z výrobních linek sjíždějí elektromobily rodiny ID.

Přibližně 4 tisíce zaměstnanců, vyškolených pro výrobu ID. Buzz, současně s elektromobily kompletuje také dodávky Multivan a T6.1. Všechny vozy, založené na třech odlišných platformách, se totiž částečně vyrábějí na jedné lince. Automobilka poznamenává, že ve srovnání s výrobou VW T6.1 se automatizace výroby ID.Buzz zvýšila o 15 % a nyní dosahuje hodnoty 92 %.

Sledujte nás v Google Zprávách

Autor článku

Petr Bergmann - Redaktor

Mám rád snad všechny nové technologie. Obzvlášť, pokud jsou určené k cestování. A když je s nimi spojený výkon, rychlost a trocha adrenalinu, jsem na vrcholu blaha. Líbí se mi heslo "Žít a nechat žít".


Komentáře


Nejnovější články