Tuningová společnost Unplugged Performance se vydala otestovat svůj upravený Model S Plaid na vrchní úsek tratě světoznámého závodu do vrchu, Pikes Peak International Hill Climb. Za volantem seděl závodní jezdec Randy Pobst.
S jeho novou mašinou se proháněl ve výšce přesahující 4000 metrů nad mořem. Během testu dosáhl Plaid rychlosti téměř 220 km/h. Prohánět se takovou rychlostí po úzkých klikatých horských cestách chce určitě hodně odvahy. Sám jezdec, zvyklý na rychlá auta, byl z výkonu faceliftovaného Modelu S překvapen.
Podle videa si můžete všimnout, že Model S od Unplugged Performance podstoupil poměrně zásadní úpravy, aby mohl tým během závodu dosáhnout co nejlepších výsledků. Asi nejzřetelnější změnou je přidání obrovského zadního přítlačného křídla. Masivní přední splitter není o nic více nenápadný.
Čtěte také: Bude Tesla Model S Plaid zakázané ovoce? Některé závodní tratě ji zakážou přístup
Interiér auta byl kvůli hmotnosti zbaven všeho nepotřebného a beraní volant byl nahrazen závodní obručí. Zároveň byla do auta přidána ochranná klec, která je v současnosti u závodních aut již standardem. Tato klec se stará o jezdcovu bezpečnost při nárazu během nehody.
Tým Unplugged Performance se prestižního závodu Pikes Peak účastnil již minulý rok s upraveným Modelem 3 Performance. Bohužel však vůz během testování vybočil z dráhy a havaroval. Tým se poté snažil poškozené auto opravit a jako zázrakem se jim to do samotného závodu podařilo. Naneštěstí auto nemohlo po nehodě dosahovat plného výkonu, a proto tým dosáhl pouze na druhou příčku ve své třídě.
Doufejme, že tento rok se pro tuningovou společnost obejde bez závažnějších problémů. S novým vozem Tesla Model S Plaid má tým určitě šanci útočit na nejvyšší příčky v celkovém pořadí. Rozhodně bude zajímavé závod sledovat a porovnat Plaid s ostatními závodními vozy.
Budete sledovat legendární závod Pikes Peak? Kdo je Váš favorit? Podělte se o názor v diskuzi!
Tuningová společnost Unplugged Performance se vydala otestovat svůj upravený Model S Plaid na vrchní úsek tratě světoznámého závodu do vrchu, Pikes Peak International Hill Climb. Za volantem seděl závodní jezdec Randy Pobst.
S jeho novou mašinou se proháněl ve výšce přesahující 4000 metrů nad mořem. Během testu dosáhl Plaid rychlosti téměř 220 km/h. Prohánět se takovou rychlostí po úzkých klikatých horských cestách chce určitě hodně odvahy. Sám jezdec, zvyklý na rychlá auta, byl z výkonu faceliftovaného Modelu S překvapen.
Podle videa si můžete všimnout, že Model S od Unplugged Performance podstoupil poměrně zásadní úpravy, aby mohl tým během závodu dosáhnout co nejlepších výsledků. Asi nejzřetelnější změnou je přidání obrovského zadního přítlačného křídla. Masivní přední splitter není o nic více nenápadný.
Čtěte také: Bude Tesla Model S Plaid zakázané ovoce? Některé závodní tratě ji zakážou přístup
Interiér auta byl kvůli hmotnosti zbaven všeho nepotřebného a beraní volant byl nahrazen závodní obručí. Zároveň byla do auta přidána ochranná klec, která je v současnosti u závodních aut již standardem. Tato klec se stará o jezdcovu bezpečnost při nárazu během nehody.
Tým Unplugged Performance se prestižního závodu Pikes Peak účastnil již minulý rok s upraveným Modelem 3 Performance. Bohužel však vůz během testování vybočil z dráhy a havaroval. Tým se poté snažil poškozené auto opravit a jako zázrakem se jim to do samotného závodu podařilo. Naneštěstí auto nemohlo po nehodě dosahovat plného výkonu, a proto tým dosáhl pouze na druhou příčku ve své třídě.
Doufejme, že tento rok se pro tuningovou společnost obejde bez závažnějších problémů. S novým vozem Tesla Model S Plaid má tým určitě šanci útočit na nejvyšší příčky v celkovém pořadí. Rozhodně bude zajímavé závod sledovat a porovnat Plaid s ostatními závodními vozy.
Budete sledovat legendární závod Pikes Peak? Kdo je Váš favorit? Podělte se o názor v diskuzi!