Že má Model 3 brutální zrychlení, je dobře známý fakt. Ale jeho schopnosti nejsou marné ani na okruhu.
TIP: Nico Rosberg vzal Teslu Model 3 na okruh
K tomu, aby mohl Model 3 (test) soupeřit na závodní dráze, jsou ale třeba jisté úpravy. Vůz tak dostal lepší spoilery, závodní sedačky, výkonné brzdy a závodní tlumiče. Vznikl tak “Unplugged Performance Tesla Model 3”. K lepšímu času měly pomoci i vhodnější pneumatiky.
Podmínky nebyly zdaleka ideální, bylo kolem 3°C, což má negativní efekt na přilnavost plášťů v zatáčkách. Ken dále poznamenal, že kdyby byly na voze ještě lepší pneumatiky, dostal by se čas ještě o dvě, možná tři vteřinky níže, což by bylo blíže absolutnímu rekordu okruhu v kategorii továrních vozů, který drží Nissan Nismo GT-R s časem 1:00.3.
Zdroj: teslarati
Že má Model 3 brutální zrychlení, je dobře známý fakt. Ale jeho schopnosti nejsou marné ani na okruhu.
TIP: Nico Rosberg vzal Teslu Model 3 na okruh
K tomu, aby mohl Model 3 (test) soupeřit na závodní dráze, jsou ale třeba jisté úpravy. Vůz tak dostal lepší spoilery, závodní sedačky, výkonné brzdy a závodní tlumiče. Vznikl tak “Unplugged Performance Tesla Model 3”. K lepšímu času měly pomoci i vhodnější pneumatiky.
Takto upravené auto pak bylo “vypuštěno” na okruh Tsukuba v Japonsku, kde s ním jezdil domácí jezdec Ken Negoro, který rozhodně není žádný profesionální pilot. Po dvaceti kolech se Ken s vozem sžil a byl schopen zajet čas 1:04.7, což je jen o jednu desetinku horší, než čas McLarenu F1.
Podmínky nebyly zdaleka ideální, bylo kolem 3°C, což má negativní efekt na přilnavost plášťů v zatáčkách. Ken dále poznamenal, že kdyby byly na voze ještě lepší pneumatiky, dostal by se čas ještě o dvě, možná tři vteřinky níže, což by bylo blíže absolutnímu rekordu okruhu v kategorii továrních vozů, který drží Nissan Nismo GT-R s časem 1:00.3.
Zdroj: teslarati