Christian Senger podle německého média Handelsblatt skončil na pozici šéfa softwaru v koncernu Volkswagen. Za poslední dobu je to již čtvrtý vysoce postavený manažer německé automobilky, který dostal padáka.
TIP: Softwarové problémy Volkswagenu jsou mnohem větší. Týkají se i spalováků
Když před měsícem skončil na pozici šéfa značky Volkswagen osobní vozy Herbert Diess, který nadále zůstal šéfem německého koncernu a předsedou představenstva, byl to jenom začátek.
Volkswagen ohlašoval, že celý koncern včetně svých dceřiných značek prochází velkou proměnou, protože aktuálně probíhá jakási transformace automobilového průmyslu, a koronavirem to vše bylo jen umocněné. Cílem je elektrická ofenziva společně se zaměřením na digitalizace a technologie.
Jenže dlouho slibovaný elektromobil Volkswagen ID.3 měl údajně právě kvůli špatnému softwaru zpoždění a stále se potýká se softwarovými problémy, navíc plně funkční software mají zákazníci dostat dokonce až v roce 2021 (!). A to asi celkem nepřekvapivě (ale překvapivě, že k tomu došlo až teď a ne dříve) způsobilo konec i dosavadního šéfa vývoje softwaru ve Volkswagenu, Christiana Sengera.
ROZHOVOR: Volkswagen vidí budoucnost v elektromobilitě, protože není nic lepšího
Kromě elektromobilu Volkswagen ID.3 měl koncern softwarové problémy také s příchodem nového Golfu 8. generace, u kterého správně nefungovalo automatické tísňové volání eCall a částečně také bezdrátová aktualizace. Problémy se dokonce promítly až k české automobilce Škoda Auto, jejíž sesterský model Octavia musel být na nějakou dobu pozastaven v prodeji, než se přišlo na problémy a řešení.
Ve Volkswagenu tedy padají hlavy. Začátkem června skončil ve funkci šéfa značky Volkswagen Group Herbert Diess, který zůstává nadále šéfem německého koncernu Volkswagen Group a předsedou představenstva. Posléze v automobilce skončil Andreas Renschler, šéf divize nákladních vozů, dále Stefan Sommer, člen představenstva Volkswagen zodpovědný za komponenty a veřejné zakázky a nedávno dostal padáka i předseda představenstva Škoda Auto Bernhard Maier.
zdroj: Handelsblatt
Christian Senger podle německého média Handelsblatt skončil na pozici šéfa softwaru v koncernu Volkswagen. Za poslední dobu je to již čtvrtý vysoce postavený manažer německé automobilky, který dostal padáka.
TIP: Softwarové problémy Volkswagenu jsou mnohem větší. Týkají se i spalováků
Když před měsícem skončil na pozici šéfa značky Volkswagen osobní vozy Herbert Diess, který nadále zůstal šéfem německého koncernu a předsedou představenstva, byl to jenom začátek.
Volkswagen ohlašoval, že celý koncern včetně svých dceřiných značek prochází velkou proměnou, protože aktuálně probíhá jakási transformace automobilového průmyslu, a koronavirem to vše bylo jen umocněné. Cílem je elektrická ofenziva společně se zaměřením na digitalizace a technologie.
Jenže dlouho slibovaný elektromobil Volkswagen ID.3 měl údajně právě kvůli špatnému softwaru zpoždění a stále se potýká se softwarovými problémy, navíc plně funkční software mají zákazníci dostat dokonce až v roce 2021 (!). A to asi celkem nepřekvapivě (ale překvapivě, že k tomu došlo až teď a ne dříve) způsobilo konec i dosavadního šéfa vývoje softwaru ve Volkswagenu, Christiana Sengera.
ROZHOVOR: Volkswagen vidí budoucnost v elektromobilitě, protože není nic lepšího
Kromě elektromobilu Volkswagen ID.3 měl koncern softwarové problémy také s příchodem nového Golfu 8. generace, u kterého správně nefungovalo automatické tísňové volání eCall a částečně také bezdrátová aktualizace. Problémy se dokonce promítly až k české automobilce Škoda Auto, jejíž sesterský model Octavia musel být na nějakou dobu pozastaven v prodeji, než se přišlo na problémy a řešení.
Ve Volkswagenu tedy padají hlavy. Začátkem června skončil ve funkci šéfa značky Volkswagen Group Herbert Diess, který zůstává nadále šéfem německého koncernu Volkswagen Group a předsedou představenstva. Posléze v automobilce skončil Andreas Renschler, šéf divize nákladních vozů, dále Stefan Sommer, člen představenstva Volkswagen zodpovědný za komponenty a veřejné zakázky a nedávno dostal padáka i předseda představenstva Škoda Auto Bernhard Maier.
zdroj: Handelsblatt