Na slibovaný nejlevnější elektromobil Tesla, Model 3 za pouhých 35 tisíc dolarů, se čekalo poměrně dlouho a pak když přišel, šlo spíše jen o splnění slibů Muska o nejlevnějším elektromobilu a také o vytoužené cestě za srovnáním ceny elektromobilu a spalovacího auta.
TIP: Podle Muska můžeme čekat ještě levnější Teslu za 2-3 roky
Je jasné, že Tesla na nejlevnějším elektromobilu moc nevydělá, jestli vůbec. A tak došlo k tomu, že automobilka veřejnou nabídku ze svého eshopu potají stáhla a nadále je již možné nejlevnější Model 3 za 35 000 dolarů (v přepočtu 800 000 korun, pro srovnání nejlevnější model vyjde v ČR na 1 199 200 korun po započtení všech dodatečných nákladů a daní) zakoupit jen v podpultové variantě. K té se ale běžný smrtelník nedostane, pokud nemá návod a trpělivost.
Když si totiž dnes budete chtít objednat základní Model 3 (test) ve Spojených státech, dostanete se na cenu 39 990 dolarů, ne níže. Abyste získali slevu od automobilky (tedy nikoliv žádné státní dotace), musíte si elektromobil v základní variantě normálně objednat, zaplatit zálohu a pak čekat, než budete dále vyzváni ke konfiguraci, ovšem zde potom zavolat na Teslu a žádat o zvýraznění vašeho vozu a aby byl označený jako Standard Range model. Pak už musíte jen vydržet, než vám bude zaslána finální smlouva na zvýhodněnou cenu 35 000 dolarů.
TIP: Model 3 vede žebříček aut, která majitelům přinášejí největší radost
Je škoda, že se Tesla uchýlila k těmto praktikám. Sama totiž říká, že tradiční způsob prodeje přes kamenné prodejce je neefektivní a zbytečně jen prodražuje cenu aut. U Tesly si vždy elektromobil musíte pořídit jen přes internet a všichni mají rovné ceny, nicméně právě díky podpultové nabídce, kterou nyní ve Spojených státech předvádí, to tak úplně neplatí. Je tedy nyní otázkou, jak že je to s tím snižováním ceny elektromobilů, které Musk sliboval. Je to stále aktuální, nebo snad budeme čekat mnohem déle?
Pokud vás napadlo, jestli by šlo získat cenové zvýhodnění podobnou praktikou i v České republice či na Slovensku, tak pravděpodobně s tím nepochodíte, protože zde jsou ceny jiné, vyšší. V USA jde spíše jen o dodržení slibu, který dal Elon Musk a pokud by jen nedodržel, byla by z toho pěkná ostuda. Cílem Tesly a de facto i pro zákazníky je lepší pořízení vyšších konfigurací, které nejsou za zas tak velký příplatek a přinášejí podstatně lepší vlastnosti. A Tesla na nich vydělá více.
zdroj: teslarati
Na slibovaný nejlevnější elektromobil Tesla, Model 3 za pouhých 35 tisíc dolarů, se čekalo poměrně dlouho a pak když přišel, šlo spíše jen o splnění slibů Muska o nejlevnějším elektromobilu a také o vytoužené cestě za srovnáním ceny elektromobilu a spalovacího auta.
TIP: Podle Muska můžeme čekat ještě levnější Teslu za 2-3 roky
Je jasné, že Tesla na nejlevnějším elektromobilu moc nevydělá, jestli vůbec. A tak došlo k tomu, že automobilka veřejnou nabídku ze svého eshopu potají stáhla a nadále je již možné nejlevnější Model 3 za 35 000 dolarů (v přepočtu 800 000 korun, pro srovnání nejlevnější model vyjde v ČR na 1 199 200 korun po započtení všech dodatečných nákladů a daní) zakoupit jen v podpultové variantě. K té se ale běžný smrtelník nedostane, pokud nemá návod a trpělivost.
Když si totiž dnes budete chtít objednat základní Model 3 (test) ve Spojených státech, dostanete se na cenu 39 990 dolarů, ne níže. Abyste získali slevu od automobilky (tedy nikoliv žádné státní dotace), musíte si elektromobil v základní variantě normálně objednat, zaplatit zálohu a pak čekat, než budete dále vyzváni ke konfiguraci, ovšem zde potom zavolat na Teslu a žádat o zvýraznění vašeho vozu a aby byl označený jako Standard Range model. Pak už musíte jen vydržet, než vám bude zaslána finální smlouva na zvýhodněnou cenu 35 000 dolarů.
TIP: Model 3 vede žebříček aut, která majitelům přinášejí největší radost
Je škoda, že se Tesla uchýlila k těmto praktikám. Sama totiž říká, že tradiční způsob prodeje přes kamenné prodejce je neefektivní a zbytečně jen prodražuje cenu aut. U Tesly si vždy elektromobil musíte pořídit jen přes internet a všichni mají rovné ceny, nicméně právě díky podpultové nabídce, kterou nyní ve Spojených státech předvádí, to tak úplně neplatí. Je tedy nyní otázkou, jak že je to s tím snižováním ceny elektromobilů, které Musk sliboval. Je to stále aktuální, nebo snad budeme čekat mnohem déle?
Pokud vás napadlo, jestli by šlo získat cenové zvýhodnění podobnou praktikou i v České republice či na Slovensku, tak pravděpodobně s tím nepochodíte, protože zde jsou ceny jiné, vyšší. V USA jde spíše jen o dodržení slibu, který dal Elon Musk a pokud by jen nedodržel, byla by z toho pěkná ostuda. Cílem Tesly a de facto i pro zákazníky je lepší pořízení vyšších konfigurací, které nejsou za zas tak velký příplatek a přinášejí podstatně lepší vlastnosti. A Tesla na nich vydělá více.
zdroj: teslarati