Autopilot bude zase o něco použitelnější. Tesla nedávno začala zkoušet update, který jeho možnosti významně rozšiřuje. Teď ho začínají dostávat i běžní majitelé vozů Tesla.
TIP: Autopilot už umí zastavovat a rozjíždět se na semaforech
Samozřejmě, pořád je třeba, aby uživatelé měli ruce na volantu a dávali pozor na to, co se před vozem děje. Autopilot by ale měl umět zastavit sám na semaforech a na křižovatce označené značkou “STOP”. Pro opětovné rozjetí vozu je ale třeba pokyn řidiče.
Bohužel, update, který nové funkce přináší, se týká zatím jen USA. Ve zpátečnické Evropě to zatím nevypadá, že bychom se v dohledné době mohli dočkat těchto vychytávek. Chybí legislativa a jednotná shoda na tom, jak by předpisy měly vypadat. Tedy přesně to, co bychom od EU očekávali.
zdroj: Electrek
Autopilot bude zase o něco použitelnější. Tesla nedávno začala zkoušet update, který jeho možnosti významně rozšiřuje. Teď ho začínají dostávat i běžní majitelé vozů Tesla.
TIP: Autopilot už umí zastavovat a rozjíždět se na semaforech
Samozřejmě, pořád je třeba, aby uživatelé měli ruce na volantu a dávali pozor na to, co se před vozem děje. Autopilot by ale měl umět zastavit sám na semaforech a na křižovatce označené značkou “STOP”. Pro opětovné rozjetí vozu je ale třeba pokyn řidiče.
Bohužel, update, který nové funkce přináší, se týká zatím jen USA. Ve zpátečnické Evropě to zatím nevypadá, že bychom se v dohledné době mohli dočkat těchto vychytávek. Chybí legislativa a jednotná shoda na tom, jak by předpisy měly vypadat. Tedy přesně to, co bychom od EU očekávali.
zdroj: Electrek