Autopilot už umí zastavovat a rozjíždět se na semaforech

Tesla má Autopilota, který je zatím nejpokročilejší systém samořízení automobilu, jaký se zatím podařilo vyvinout. A je čím dál blíž naprosté nezávislosti na člověku.

Autopilot Tesly | foto: Tesla

TIP: Tesla Autopilot zvládl v nepřehledné situaci nepřejet člověka

Zatím je ale Autopilot použitelný spíše na dálnici, kde se nemusí potýkat se složitými křižovatkami a komplikovaným provozem. V jednom z dalších updatů by všem měla přibýt díky umělé inteligenci schopnost zastavovat na semaforech a do konce roku by dle Muskových slibů měl Autopilot umět jezdit zcela sám, bez potřeby řidiče za volantem.

Majitelé elektromobilů od Tesly, kteří dostávají beta verze nových softwarů, už mohou novou funkci testovat, jeden z nich se podělil na Twitteru s tím, jak to funguje. A vskutku, auto se opravdu rozjede z křižovatky, aby na další červené zastavilo. Zatím by ale řidiči měli mít neustále ruce na volantu a být připraveni zasáhnout v případě potřeby. Autům, která budou jezdit sama, jsme ale s každým dnem blíž a blíž.

zdroj: Electrek

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."
test

Autopilot už umí zastavovat a rozjíždět se na semaforech

Tesla má Autopilota, který je zatím nejpokročilejší systém samořízení automobilu, jaký se zatím podařilo vyvinout. A je čím dál blíž naprosté nezávislosti na člověku.

Autopilot Tesly | foto: Tesla

TIP: Tesla Autopilot zvládl v nepřehledné situaci nepřejet člověka

Zatím je ale Autopilot použitelný spíše na dálnici, kde se nemusí potýkat se složitými křižovatkami a komplikovaným provozem. V jednom z dalších updatů by všem měla přibýt díky umělé inteligenci schopnost zastavovat na semaforech a do konce roku by dle Muskových slibů měl Autopilot umět jezdit zcela sám, bez potřeby řidiče za volantem.

Majitelé elektromobilů od Tesly, kteří dostávají beta verze nových softwarů, už mohou novou funkci testovat, jeden z nich se podělil na Twitteru s tím, jak to funguje. A vskutku, auto se opravdu rozjede z křižovatky, aby na další červené zastavilo. Zatím by ale řidiči měli mít neustále ruce na volantu a být připraveni zasáhnout v případě potřeby. Autům, která budou jezdit sama, jsme ale s každým dnem blíž a blíž.

zdroj: Electrek

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."