Tesla má Autopilota, který je zatím nejpokročilejší systém samořízení automobilu, jaký se zatím podařilo vyvinout. A je čím dál blíž naprosté nezávislosti na člověku.
TIP: Tesla Autopilot zvládl v nepřehledné situaci nepřejet člověka
Zatím je ale Autopilot použitelný spíše na dálnici, kde se nemusí potýkat se složitými křižovatkami a komplikovaným provozem. V jednom z dalších updatů by všem měla přibýt díky umělé inteligenci schopnost zastavovat na semaforech a do konce roku by dle Muskových slibů měl Autopilot umět jezdit zcela sám, bez potřeby řidiče za volantem.
#Tesla #Autopilot stopping for red lights for the first time. pic.twitter.com/M0zkiqyypl
— Out of Spec Studios (@Out_of_Spec) March 26, 2020
Majitelé elektromobilů od Tesly, kteří dostávají beta verze nových softwarů, už mohou novou funkci testovat, jeden z nich se podělil na Twitteru s tím, jak to funguje. A vskutku, auto se opravdu rozjede z křižovatky, aby na další červené zastavilo. Zatím by ale řidiči měli mít neustále ruce na volantu a být připraveni zasáhnout v případě potřeby. Autům, která budou jezdit sama, jsme ale s každým dnem blíž a blíž.
zdroj: Electrek
Tesla má Autopilota, který je zatím nejpokročilejší systém samořízení automobilu, jaký se zatím podařilo vyvinout. A je čím dál blíž naprosté nezávislosti na člověku.
TIP: Tesla Autopilot zvládl v nepřehledné situaci nepřejet člověka
Zatím je ale Autopilot použitelný spíše na dálnici, kde se nemusí potýkat se složitými křižovatkami a komplikovaným provozem. V jednom z dalších updatů by všem měla přibýt díky umělé inteligenci schopnost zastavovat na semaforech a do konce roku by dle Muskových slibů měl Autopilot umět jezdit zcela sám, bez potřeby řidiče za volantem.
#Tesla #Autopilot stopping for red lights for the first time. pic.twitter.com/M0zkiqyypl
— Out of Spec Studios (@Out_of_Spec) March 26, 2020
Majitelé elektromobilů od Tesly, kteří dostávají beta verze nových softwarů, už mohou novou funkci testovat, jeden z nich se podělil na Twitteru s tím, jak to funguje. A vskutku, auto se opravdu rozjede z křižovatky, aby na další červené zastavilo. Zatím by ale řidiči měli mít neustále ruce na volantu a být připraveni zasáhnout v případě potřeby. Autům, která budou jezdit sama, jsme ale s každým dnem blíž a blíž.
zdroj: Electrek