Stig, fiktivní postava z celosvětově slavného automobilového pořadu Top Gear od britské BBC, se snaží s každým autem jet až na hranici možností, zajel na testovacím okruhu měřené kolo s Taycanem. A výsledek?
TIP: Seriál The Grand Tour opět rozebíral “nedostatky” elektromobilů
Stig seděl za volantem nejvýkonnější verze Porsche Taycan Turbo S a s elektromobilem dosáhl skvělého času 1 minuta 17,6 sekund, což auto řadí do vybrané společnosti nejrychlejších exemplářů. Předjel například sportovní Pagani Zonda F, Ferrari 458 Italia nebo slavné Bugatti Veyron.
Ono to však není až zas tak překvapivé. Taycan totiž disponuje pohonem všech kol s celkovým výkonem 761 koní a okamžitým točivým momentem až 1 050 Nm, díky čemuž pro zrychlení z 0 na 100 km/hod stačí jen 2,8 sekundy, z 0 na 200 km/hod pak 9,8 sekund, a maximální rychlost činí 260 km/hod.
A že jde o sportovně laděné auto, prozrazují i další specifikace a vlastnosti, tak například podvozek s adaptivním vzduchovým odpružením, speciálně vyvinutá automatická 2-stupňová převodovka na zadní nápravě pro citelně vyšší dynamiku, nebo používání vysoce výkonných brzd, které byste našli v motoristickém sportu.
Stig, fiktivní postava z celosvětově slavného automobilového pořadu Top Gear od britské BBC, se snaží s každým autem jet až na hranici možností, zajel na testovacím okruhu měřené kolo s Taycanem. A výsledek?
TIP: Seriál The Grand Tour opět rozebíral “nedostatky” elektromobilů
Stig seděl za volantem nejvýkonnější verze Porsche Taycan Turbo S a s elektromobilem dosáhl skvělého času 1 minuta 17,6 sekund, což auto řadí do vybrané společnosti nejrychlejších exemplářů. Předjel například sportovní Pagani Zonda F, Ferrari 458 Italia nebo slavné Bugatti Veyron.
Ono to však není až zas tak překvapivé. Taycan totiž disponuje pohonem všech kol s celkovým výkonem 761 koní a okamžitým točivým momentem až 1 050 Nm, díky čemuž pro zrychlení z 0 na 100 km/hod stačí jen 2,8 sekundy, z 0 na 200 km/hod pak 9,8 sekund, a maximální rychlost činí 260 km/hod.
A že jde o sportovně laděné auto, prozrazují i další specifikace a vlastnosti, tak například podvozek s adaptivním vzduchovým odpružením, speciálně vyvinutá automatická 2-stupňová převodovka na zadní nápravě pro citelně vyšší dynamiku, nebo používání vysoce výkonných brzd, které byste našli v motoristickém sportu.