Škodovka už dávno není levná. Nový Superb ve vrcholné variantě vyjde na 1,5 milionu
- Škodovka uvádí další varianty nové generace modelu Superb
- Vrchol nabídky tvoří čtyřkolka s motorizací 2.0 TSI a výkonem 265 koní
- Její cena láme dosavadní rekordy

Od představení nové Škody Superb už utekl nějaký ten pátek. Mladoboleslavská automobilka nám nicméně dávkuje uvedení jednotlivých motorizací po kapkách. Na český trh se tak konečně dostává i absolutní vrchol nabídky, který představuje čtyřkolka s benzínovým motorem a výkonem 265 koní. Pokud se pořádně rozšoupnete a narvete do něj maximální výbavu, dostanete se na cenu, kterou jsme v minulosti rozhodně nebyli zvyklí u Škodovek vídat.
Nový Superb může vyjít skoro na 1,5 milionu
Za samotnou vrcholnou motorizaci 2.0 TSI s výkonem 265 koní, která je k dispozici pouze u varianty s pohonem všech kol, zaplatíte ve výbavě Selection 1,125 milionu korun. V případě kombíku nové Škody Superb se vždy připlácí 40 tisíc korun. Na tomto stupni výbavy se můžete těšit například na 17″ kola z lehkých slitin, diodovou světelnou techniku, třízónovou automatickou klimatizaci, 13″ obrazovku multimediálního systému s navigací nebo hlídání slepého úhlu.
Pokud však zvolíte luxusnější verzi Laurin & Klement, bude vás to stát už o rovných 200 tisíc korun víc. Za to ale v tomto stupni výbavy dostanete například Matrix LED světlomety, Head-up displej, nebo ergonomická přední sedadla. Pokud by vám i cena 1,325 milionu korun byla málo, rozšoupněte se s doplňkovou výbavou, a to pak tisíce a desetitisíce jen lítají.
My jsme si k našemu Superb Combi 2,0 TSI 195 kW 4×4 se sedmistupňovou automatickou převodovkou vybrali metalízu za 19 tisíc korun, 19“ antracitová leštěná kola z lehkých slitin Veritate za 15 700 korun. Za panoramatické střešní okno si tak připlatíte 40 000 korun, elektricky sklopné tažné zařízení vyjde na 32 000 korun, dvojitá podlaha s cargo elementy na 6 300 korun a variabilní síťová dělicí stěna na 5 700 korun. Za přímou kontrolu tlaku v pneumatikách si ještě připlatíte 2 600 korun. Výsledná cenovka se zastavila na rovných 1 486 300 korunách.

Čtěte také: První dojmy z nového Kodiaqu. Vypadá jinak, jezdí skvěle a je i na elektřinu
Služby navíc vyjdou na desetitisíce až statisíce
Ani cena téměř 1,5 milionu korun nemusí být konečná. Pokud ještě předhodíte prodlouženou záruku a prodloužený servis, rázem tuto magickou hranici překročíte. Pokud bychom chtěli být maximalisti, tak vezmeme Službu Škoda Prodloužená záruka na 5 let, do 200 000 km za 42 000 korun a Předplacený servis Plus na 5 let, do 150 000 km za 118 000 korun. Konečná cifra 1 646 300 korun dostane do kolen nejednoho fanouška značky Škoda.
Autor článku

Profesně i soukromě se dlouhá léta zajímám o moderní technologie všeho druhu, od mobilních telefonů až po elektromobily. Ve volném čase se věnuji především fotografováním, nepohrdnu dobrým filmem a knihou nebo jezdím na elektrokole.
Profesně i soukromě se dlouhá léta zajímám o moderní technologie všeho druhu, od mobilních telefonů až po elektromobily. Ve volném čase se věnuji především fotografováním, nepohrdnu dobrým filmem a knihou nebo jezdím na elektrokole.