Sen českých řidičů! Elektrický kombík míří do Evropy, cenou dvakrát nepotěší

  • Do kontinentální Evropy míří první elektrické kombi
  • MG5 se tak brzy stane skutečností
  • Elektromobil už nějaký čas jezdí ve Velké Británii
Elektromobil MG5 Electric může mít velký úspěch

Elektromobil MG5 Electric může mít velký úspěch

Od března 2022 se na německý trh dostane MG5. Jedná se o první čistě elektrický automobil ve formátu kompaktního kombi. Cena je srovnatelná s Volkswagenem ID.3, který ale jako kombi není zákazníkům k dispozici. Maximální dojezd vozu je 400 kilometrů.

MG5 se díky provedení kombi může stát hitem

Elektrické kombi MG5 bude prvním elektromobilem svého druhu, který bude k dispozici od března 2022 za ceny začínající na 35 490 eur (přibližně 860 tisíc korun, pravděpodobně po odečtení německého ekologického bonusu).

Standardní výbava Comfort zahrnuje klimatizaci, LED světlomety, vyhřívaná přední sedadla a multifunkční volant. Vyšší výbavová řada se nazývá Luxury. Podoba čínského elektromobilu s britskými předky je v tom nejlepším slova smyslu nenápadná, pojítkem mezi standardními LED světlomety je ozdobný prvek ve vysoce lesklé černé barvě.

MG5 Electric, zezadu

MG5 Electric, zezadu


Čtěte také: Do Evropy míří první elektromobil ve verzi kombi


V Evropě se MG5 objeví po důkladném faceliftu

Nabíjecí port je skryt za středovou klapkou pod předním logem MG. Svislé lamely ve spodní části předního nárazníku odkazují na design historických modelů jako MGA nebo MGB. Boční linie končí mírným zvlněním boků. Zadní pohled na MG5, které je k dispozici v bílé, stříbrné, černé nebo červené barvě, matně připomíná první generaci Mercedesu třídy A, včetně charakteristického designu zadních LED světel.

Sada asistenčních systémů zahrnuje mimo jiné adaptivní tempomat, varování před čelní kolizí s automatickým nouzovým brzděním a asistent pro jízdu v jízdním pruhu a v dopravní zácpě.

Doba nabití na 80 % by neměla na rychlé nabíječce přesahovat 30 minut. Automobil má také palubní nabíječku, jejíž výkon třífázového nabíjení dosahuje 11 kW. Automobil může táhnout přívěsný vozík o hmotnosti až 500 kg, přičemž povolené zatížení střechy činí 75 kg.

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."
test

Sen českých řidičů! Elektrický kombík míří do Evropy, cenou dvakrát nepotěší

  • Do kontinentální Evropy míří první elektrické kombi
  • MG5 se tak brzy stane skutečností
  • Elektromobil už nějaký čas jezdí ve Velké Británii
Elektromobil MG5 Electric může mít velký úspěch

Elektromobil MG5 Electric může mít velký úspěch

Od března 2022 se na německý trh dostane MG5. Jedná se o první čistě elektrický automobil ve formátu kompaktního kombi. Cena je srovnatelná s Volkswagenem ID.3, který ale jako kombi není zákazníkům k dispozici. Maximální dojezd vozu je 400 kilometrů.

MG5 se díky provedení kombi může stát hitem

Elektrické kombi MG5 bude prvním elektromobilem svého druhu, který bude k dispozici od března 2022 za ceny začínající na 35 490 eur (přibližně 860 tisíc korun, pravděpodobně po odečtení německého ekologického bonusu).

Standardní výbava Comfort zahrnuje klimatizaci, LED světlomety, vyhřívaná přední sedadla a multifunkční volant. Vyšší výbavová řada se nazývá Luxury. Podoba čínského elektromobilu s britskými předky je v tom nejlepším slova smyslu nenápadná, pojítkem mezi standardními LED světlomety je ozdobný prvek ve vysoce lesklé černé barvě.

MG5 Electric, zezadu

MG5 Electric, zezadu


Čtěte také: Do Evropy míří první elektromobil ve verzi kombi


V Evropě se MG5 objeví po důkladném faceliftu

Nabíjecí port je skryt za středovou klapkou pod předním logem MG. Svislé lamely ve spodní části předního nárazníku odkazují na design historických modelů jako MGA nebo MGB. Boční linie končí mírným zvlněním boků. Zadní pohled na MG5, které je k dispozici v bílé, stříbrné, černé nebo červené barvě, matně připomíná první generaci Mercedesu třídy A, včetně charakteristického designu zadních LED světel.

Sada asistenčních systémů zahrnuje mimo jiné adaptivní tempomat, varování před čelní kolizí s automatickým nouzovým brzděním a asistent pro jízdu v jízdním pruhu a v dopravní zácpě.

Doba nabití na 80 % by neměla na rychlé nabíječce přesahovat 30 minut. Automobil má také palubní nabíječku, jejíž výkon třífázového nabíjení dosahuje 11 kW. Automobil může táhnout přívěsný vozík o hmotnosti až 500 kg, přičemž povolené zatížení střechy činí 75 kg.

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."