První elektrické Alfa Romeo. Italové dopili kafíčko a jdou se předvést!

Matouš Vrchota
  • Alfa Romeo Milano bude první elektromobil této italské značky
  • Základ sdílí s Jeepem Avenger
  • Těšit se mohou také příznivci benzínu
Alfa Romeo Milano EV kamufláž
Alfa Romeo Milano EV kamufláž

Alfa Romeo se brzy přidá mezi značky nabízející vozy s elektrickým pohonem. Již 10. dubna dojde k oficiálnímu představení crossoveru s názvem Milano. Aby italský výrobce předešel nechtěným únikům, přináší první informace i s bližší podobou vozu pod kamufláží rovnou z první ruky.

Alfa Romeo Milano se blíží

Tak jak je u značky Alfa Romeo běžné, její vozy se prodávají především na území Evropy. Zájemci mimo toto území se tak budou muset spolehnout pouze na individuální dovoz. Jde o blízkého příbuzného Jeepu Avenger. Ten má i podobný prodejní osud. Jelikož oba vozy patří do garáže jednoho majitele, budou sdílet i mnoho technických řešení. Velikostí se tak Alfa Romeo Milano zařadí pod plug-in hybridní velký crossover Tonale.

Alfa Romeo nechce zájemce o své první elektrické vozidlo ochudit o žádný z běžných jízdních prvků. Proto vývoji přikládá stejný důraz jako u sportovních projektů vozů 4C a 8C. Vůz má dostat veškerou péči, která se přísně váže k jízdnímu projevu turínské automobilky. Vůz má nabídnout nejlepší dynamiku a odezvu řízení ve své třídě. Alfa si s kamufláží nedala příliš důkladnou práci, proto i přes ní lze zpozorovat několik typických prvků.

Alfa Romeo Milano EV kamufláž
Alfa Romeo Milano EV kamufláž

Čtěte také: Alfa Romeo 33 Stradale je supersport k pohledání. A chcete ho v benzínu či elektrice?


Baterie doplní vůně benzínu

Přední maska dostane tradiční trojúhelníkový vzhled. Aby Alfa Romeo Milano působilo na svojí subtilnější velikost mohutněji, dostává do výbavy 20″ hliníková kola s nízkoprofilovými pneumatikami Michelin Pilot Sport EV. Ty jsou známé pro svoji schopnost sportovnějšího výkonu.

Model Milano se bude v první řadě vyrábět jako bateriový elektromobil. Pohánět by jej měl elektromotor montovaný na přední nápravě o výkonu 154 koní. S baterií o kapacitě 54 kWh by se měl dojezd pohybovat kolem 400 kilometrů. Těšit se ale mohou i příznivci tradičního pohonu, v plánu totiž má být i spalovací verze. Pravděpodobné je zapojení hybridní jednotky, kterou by Milano mohlo opět sdílet s Jeepem. Ten pořídíte se zážehovou 1,2 l o třech válcích a systémovým výkonem 154 koňských sil.

Sledujte nás v Google Zprávách

Autor článku

Matouš Vrchota - Redaktor

Zajímám se o moderní technologie nejen v oblasti automotive. Jak je něco digitální a ideálně s Androidem, většinou to má i moji pozornost. Když ve volném čase neřídím, tak většinou něco kutím na rodinném vozovém parku nebo jezdím na kole.


Komentáře


Nejnovější články