Přímý konkurent Tesly Model 3 od Volkswagenu znovu na scéně. Líbí se vám?

  • Nový model elektrického Volkswagenu se ukázal s menší kamufláží
  • Karoserií připomíná své konkurenty, v zádi nápadně i Teslu Model 3
  • Vnitřní prostor by měl dosahovat hodnot typických pro vyšší třídu
elektromobil Volkswagen Aero B

Elektromobil Volkswagen Aero B | zdroj: Auto Express

Volkswagen je právě ve fázi vývoje svého druhého elektrického sedanu, v současné době známém jako model Aero B. Ten první byl představen a uveden v Číně v roce 2019 s názvem e-Lavida. Nový model je postaven na platformě MEB, jako zbytek jejího elektrického portfolia. Představit by se měl na přelomu letošního a příštího roku. Jeho hlavní konkurenti budou Tesla Model 3, Polestar 2 a chystané BMW i3 (elektrická verze sedanu řady 3).

Bude nový Volkswagen určen pro globální trh?

Oproti dřívějším fotografiím modelu Aero B má tento trochu méně kamufláží a tak je více poznat i silueta vozu. Při pohledu zepředu stále zvláštně připomíná Passat. V zadní části je vůz zvláštně zakrytý a ani vzdáleně žádný existující model Volkswagenu nepřipomíná.

Ve spodní části si pak lze všimnout falešných koncovek výfuku. Při bočním pohledu celkovou linii vozu nic neskrývá. Kliky dveří jsou kompletně zapuštěné a hliníková kola se také zdají být ve finální verzi. Zalomení dveří u spodní hrany dává vozu lekce sportovní nádech a na vozidlo nižší střední třídy má vcelku dlouhý rozvor.

Elektromobil Volkswagen Aero B

Elektromobil Volkswagen Aero B | zdroj: insideevs


Čtěte také: Test Volkswagen Arteon Shooting Brake eHybrid – Všestranný elegán do nepohody


O třídu větší vnitřní prostor

Podobně jako model ID.3 chce Aero B cílit na větší vnitřní prostor, než běžně vozy této kategorie nabízí. Měli bychom tedy mít vůz o rozměrech Jetty s velikostí vnitřního prostoru Passatu. Elektromobil je zatím prezentovaný jako sedan.

Pokud se ale pozorněji podíváme na zadní část vozu, připomíná konstrukcí spíše liftback. Volkswagen takovou karoserii u svých vozů příliš nepoužívá, s podobnou krátkou zádí známe spíše BMW řady GT, Škodu Octavii, nebo jejího konkurenta Teslu Model 3.

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."
test

Přímý konkurent Tesly Model 3 od Volkswagenu znovu na scéně. Líbí se vám?

  • Nový model elektrického Volkswagenu se ukázal s menší kamufláží
  • Karoserií připomíná své konkurenty, v zádi nápadně i Teslu Model 3
  • Vnitřní prostor by měl dosahovat hodnot typických pro vyšší třídu
elektromobil Volkswagen Aero B

Elektromobil Volkswagen Aero B | zdroj: Auto Express

Volkswagen je právě ve fázi vývoje svého druhého elektrického sedanu, v současné době známém jako model Aero B. Ten první byl představen a uveden v Číně v roce 2019 s názvem e-Lavida. Nový model je postaven na platformě MEB, jako zbytek jejího elektrického portfolia. Představit by se měl na přelomu letošního a příštího roku. Jeho hlavní konkurenti budou Tesla Model 3, Polestar 2 a chystané BMW i3 (elektrická verze sedanu řady 3).

Bude nový Volkswagen určen pro globální trh?

Oproti dřívějším fotografiím modelu Aero B má tento trochu méně kamufláží a tak je více poznat i silueta vozu. Při pohledu zepředu stále zvláštně připomíná Passat. V zadní části je vůz zvláštně zakrytý a ani vzdáleně žádný existující model Volkswagenu nepřipomíná.

Ve spodní části si pak lze všimnout falešných koncovek výfuku. Při bočním pohledu celkovou linii vozu nic neskrývá. Kliky dveří jsou kompletně zapuštěné a hliníková kola se také zdají být ve finální verzi. Zalomení dveří u spodní hrany dává vozu lekce sportovní nádech a na vozidlo nižší střední třídy má vcelku dlouhý rozvor.

Elektromobil Volkswagen Aero B

Elektromobil Volkswagen Aero B | zdroj: insideevs


Čtěte také: Test Volkswagen Arteon Shooting Brake eHybrid – Všestranný elegán do nepohody


O třídu větší vnitřní prostor

Podobně jako model ID.3 chce Aero B cílit na větší vnitřní prostor, než běžně vozy této kategorie nabízí. Měli bychom tedy mít vůz o rozměrech Jetty s velikostí vnitřního prostoru Passatu. Elektromobil je zatím prezentovaný jako sedan.

Pokud se ale pozorněji podíváme na zadní část vozu, připomíná konstrukcí spíše liftback. Volkswagen takovou karoserii u svých vozů příliš nepoužívá, s podobnou krátkou zádí známe spíše BMW řady GT, Škodu Octavii, nebo jejího konkurenta Teslu Model 3.

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."