Volkswagen je právě ve fázi vývoje svého druhého elektrického sedanu, v současné době známém jako model Aero B. Ten první byl představen a uveden v Číně v roce 2019 s názvem e-Lavida. Nový model je postaven na platformě MEB, jako zbytek jejího elektrického portfolia. Představit by se měl na přelomu letošního a příštího roku. Jeho hlavní konkurenti budou Tesla Model 3, Polestar 2 a chystané BMW i3 (elektrická verze sedanu řady 3).
Oproti dřívějším fotografiím modelu Aero B má tento trochu méně kamufláží a tak je více poznat i silueta vozu. Při pohledu zepředu stále zvláštně připomíná Passat. V zadní části je vůz zvláštně zakrytý a ani vzdáleně žádný existující model Volkswagenu nepřipomíná.
Ve spodní části si pak lze všimnout falešných koncovek výfuku. Při bočním pohledu celkovou linii vozu nic neskrývá. Kliky dveří jsou kompletně zapuštěné a hliníková kola se také zdají být ve finální verzi. Zalomení dveří u spodní hrany dává vozu lekce sportovní nádech a na vozidlo nižší střední třídy má vcelku dlouhý rozvor.
Čtěte také: Test Volkswagen Arteon Shooting Brake eHybrid – Všestranný elegán do nepohody
Podobně jako model ID.3 chce Aero B cílit na větší vnitřní prostor, než běžně vozy této kategorie nabízí. Měli bychom tedy mít vůz o rozměrech Jetty s velikostí vnitřního prostoru Passatu. Elektromobil je zatím prezentovaný jako sedan.
Pokud se ale pozorněji podíváme na zadní část vozu, připomíná konstrukcí spíše liftback. Volkswagen takovou karoserii u svých vozů příliš nepoužívá, s podobnou krátkou zádí známe spíše BMW řady GT, Škodu Octavii, nebo jejího konkurenta Teslu Model 3.
Volkswagen je právě ve fázi vývoje svého druhého elektrického sedanu, v současné době známém jako model Aero B. Ten první byl představen a uveden v Číně v roce 2019 s názvem e-Lavida. Nový model je postaven na platformě MEB, jako zbytek jejího elektrického portfolia. Představit by se měl na přelomu letošního a příštího roku. Jeho hlavní konkurenti budou Tesla Model 3, Polestar 2 a chystané BMW i3 (elektrická verze sedanu řady 3).
Oproti dřívějším fotografiím modelu Aero B má tento trochu méně kamufláží a tak je více poznat i silueta vozu. Při pohledu zepředu stále zvláštně připomíná Passat. V zadní části je vůz zvláštně zakrytý a ani vzdáleně žádný existující model Volkswagenu nepřipomíná.
Ve spodní části si pak lze všimnout falešných koncovek výfuku. Při bočním pohledu celkovou linii vozu nic neskrývá. Kliky dveří jsou kompletně zapuštěné a hliníková kola se také zdají být ve finální verzi. Zalomení dveří u spodní hrany dává vozu lekce sportovní nádech a na vozidlo nižší střední třídy má vcelku dlouhý rozvor.
Čtěte také: Test Volkswagen Arteon Shooting Brake eHybrid – Všestranný elegán do nepohody
Podobně jako model ID.3 chce Aero B cílit na větší vnitřní prostor, než běžně vozy této kategorie nabízí. Měli bychom tedy mít vůz o rozměrech Jetty s velikostí vnitřního prostoru Passatu. Elektromobil je zatím prezentovaný jako sedan.
Pokud se ale pozorněji podíváme na zadní část vozu, připomíná konstrukcí spíše liftback. Volkswagen takovou karoserii u svých vozů příliš nepoužívá, s podobnou krátkou zádí známe spíše BMW řady GT, Škodu Octavii, nebo jejího konkurenta Teslu Model 3.