Porsche otvírá svojí první brandovanou nabíjecí lokalitu na světě. Připravte se na zcela nový zážitek a komfort při nabíjení. K dispozici je celkem deset stojanů s různými rychlostmi připojení. První Porsche Charging Lounge, jak se stanice nazývá, zahájí svůj provoz u města Bingen v jihozápadní části Německa.
Toto místo bylo strategicky zvoleno kvůli blízkému dálničnímu křížení a celkově rušené lokalitě v kterékoliv denní době. Pilotní projekt je jeden z mnoha plánovaných lokalit s ultra rychlými nabíječkami. Porsche plánuje výstavbu na nejdůležitějších tazích v Německu, Rakousku a Švýcarsku.
Podobně jako konkurenční prémiové nabíječky Audi Charging Hubs také Porsche nabídne šestici stojanů s nominálním výkonem 300 kW stejnoměrného rychlého proudu. Doplněny budou o čtyři AC nabíječky s výkonem 22 kW. Celkový průběh nabíjení i zázemí mají poskytnout prvotřídní zážitek. S tím se pojí i pohodlné a centralizované účtování za použití nabíječek. Zapomenout můžete na přikládání čipů a čekání na spojení. Vše proběhne bez nutnosti zásahu řidiče.
Čtěte také: S elektromobilem se dá rychle cestovat i na delší vzdálenosti, dokazuje Porsche Taycan
Nabíjecí stojany dodává specializovaná tyrolská společnost Alpitronic. Aktuální výkon může být dodatečně navýšen. Od příštího roku by tak mělo být možné nabíjet až 400 kW. Veškerá energie bude pocházet z certifikovaných obnovitelných zdrojů. Stanice je klimatizována pomocí tepelných čerpadel bez pomoci fosilních paliv. Část provozu zajišťují fotovoltaické panely umístěné na střeše stanice.
Na návštěvníky čeká světlý prostorný dřevem dekorovaný interiér a salónek. Samozřejmě jsou k dispozici sociální zařízení a bistro pro rychlé občerstvení. Pro pracovní účely je možné využít vysokorychlostní připojení k Wi-Fi, chytrá zrcadla pak pomocí interakce pomohou s protažením před další cestou.
Platby je možné uskutečnit pomocí platebních karet nebo i pomocí služeb Apple Pay či Google Pay. Cena za kilowatthodinu energie je stejná jako v celé síti Porsche, aktuálně jde o cenu 0,33 eur za jednu kWh energie.
Narozdíl od hubu automobilky Audi, který je otevřený všem elektrickým vozidlům, je nabíjecí salónek Porsche vyhrazen exkluzivně pro majitele vozů této značky. Kromě modelu Taycan je zde možné nabít i všechny dostupné hybridní vozy německého výrobce.
Celá lokalita je zabezpečena proti neoprávněnému vjezdu a majitelé Porsche se musí před vjezdem legitimovat svým ID nebo registrační značkou vozu, je-li zadaná v systému. Oprávnění vjezdu je možné potvrdit také originální nabíjecí kartou Porsche.
Porsche otvírá svojí první brandovanou nabíjecí lokalitu na světě. Připravte se na zcela nový zážitek a komfort při nabíjení. K dispozici je celkem deset stojanů s různými rychlostmi připojení. První Porsche Charging Lounge, jak se stanice nazývá, zahájí svůj provoz u města Bingen v jihozápadní části Německa.
Toto místo bylo strategicky zvoleno kvůli blízkému dálničnímu křížení a celkově rušené lokalitě v kterékoliv denní době. Pilotní projekt je jeden z mnoha plánovaných lokalit s ultra rychlými nabíječkami. Porsche plánuje výstavbu na nejdůležitějších tazích v Německu, Rakousku a Švýcarsku.
Podobně jako konkurenční prémiové nabíječky Audi Charging Hubs také Porsche nabídne šestici stojanů s nominálním výkonem 300 kW stejnoměrného rychlého proudu. Doplněny budou o čtyři AC nabíječky s výkonem 22 kW. Celkový průběh nabíjení i zázemí mají poskytnout prvotřídní zážitek. S tím se pojí i pohodlné a centralizované účtování za použití nabíječek. Zapomenout můžete na přikládání čipů a čekání na spojení. Vše proběhne bez nutnosti zásahu řidiče.
Čtěte také: S elektromobilem se dá rychle cestovat i na delší vzdálenosti, dokazuje Porsche Taycan
Nabíjecí stojany dodává specializovaná tyrolská společnost Alpitronic. Aktuální výkon může být dodatečně navýšen. Od příštího roku by tak mělo být možné nabíjet až 400 kW. Veškerá energie bude pocházet z certifikovaných obnovitelných zdrojů. Stanice je klimatizována pomocí tepelných čerpadel bez pomoci fosilních paliv. Část provozu zajišťují fotovoltaické panely umístěné na střeše stanice.
Na návštěvníky čeká světlý prostorný dřevem dekorovaný interiér a salónek. Samozřejmě jsou k dispozici sociální zařízení a bistro pro rychlé občerstvení. Pro pracovní účely je možné využít vysokorychlostní připojení k Wi-Fi, chytrá zrcadla pak pomocí interakce pomohou s protažením před další cestou.
Platby je možné uskutečnit pomocí platebních karet nebo i pomocí služeb Apple Pay či Google Pay. Cena za kilowatthodinu energie je stejná jako v celé síti Porsche, aktuálně jde o cenu 0,33 eur za jednu kWh energie.
Narozdíl od hubu automobilky Audi, který je otevřený všem elektrickým vozidlům, je nabíjecí salónek Porsche vyhrazen exkluzivně pro majitele vozů této značky. Kromě modelu Taycan je zde možné nabít i všechny dostupné hybridní vozy německého výrobce.
Celá lokalita je zabezpečena proti neoprávněnému vjezdu a majitelé Porsche se musí před vjezdem legitimovat svým ID nebo registrační značkou vozu, je-li zadaná v systému. Oprávnění vjezdu je možné potvrdit také originální nabíjecí kartou Porsche.