Prémiový elektromobil Porsche Taycan opět dosáhl nového rekordu. Tím je nejrychlejší projetí trasy z Bangkoku do Singapuru elektromobilem. Kolikrát se nabíjelo a jak dlouhá byla cesta?
Tři novináři se rozhodli absolvovat nonstop jízdu v jihovýchodní Asii s vozem Porsche Taycan 4S Cross Turismo. A to celé kvůli stanovení rekordu. Novináři se vydali na cestu z předměstí Bangkoku až do Singapuru. A jejich vůz byl na takový úkol připraven. Taycan byl totiž vybaven baterií Plus Pack, která prodloužila jeho dojezd až na 512 kilometrů.
Účastníci se střídali v jízdě a zároveň využívali síť rychlého nabíjení Shell Recharge ve 25minutových intervalech. Právě tuto síť společnosti Porsche a Shell zprovoznily loni v listopadu. V rámci celé sítě pak nabíjíte na DC nabíječkách o výkonu 180 nebo 360 kWh.
Čtěte také: Porsche Taycan si připisuje další prvenství. Navštívilo rekordní počet zemí během 24 hodin
Řidiči museli dodržovat celostátní rychlostní limity, takže doba nabíjení byla opravdu kritická. To však při takových nabíjecích výkonech nebyl žádný problém. A aby byl zajištěn hladký průběh, rezervovali si řidiči nabíječky až hodinu před svým příjezdem.
Cílovou pásku pak novináři přetrhli v čase 29 hodin a 15 minut. Celá cesta byla dlouhá asi 1 844 kilometrů. To znamená, že na své trase dosahovali průměrné rychlosti kolem 63 km/h včetně všech přestávek na nabíjení.
Prémiový elektromobil Porsche Taycan opět dosáhl nového rekordu. Tím je nejrychlejší projetí trasy z Bangkoku do Singapuru elektromobilem. Kolikrát se nabíjelo a jak dlouhá byla cesta?
Tři novináři se rozhodli absolvovat nonstop jízdu v jihovýchodní Asii s vozem Porsche Taycan 4S Cross Turismo. A to celé kvůli stanovení rekordu. Novináři se vydali na cestu z předměstí Bangkoku až do Singapuru. A jejich vůz byl na takový úkol připraven. Taycan byl totiž vybaven baterií Plus Pack, která prodloužila jeho dojezd až na 512 kilometrů.
Účastníci se střídali v jízdě a zároveň využívali síť rychlého nabíjení Shell Recharge ve 25minutových intervalech. Právě tuto síť společnosti Porsche a Shell zprovoznily loni v listopadu. V rámci celé sítě pak nabíjíte na DC nabíječkách o výkonu 180 nebo 360 kWh.
Čtěte také: Porsche Taycan si připisuje další prvenství. Navštívilo rekordní počet zemí během 24 hodin
Řidiči museli dodržovat celostátní rychlostní limity, takže doba nabíjení byla opravdu kritická. To však při takových nabíjecích výkonech nebyl žádný problém. A aby byl zajištěn hladký průběh, rezervovali si řidiči nabíječky až hodinu před svým příjezdem.
Cílovou pásku pak novináři přetrhli v čase 29 hodin a 15 minut. Celá cesta byla dlouhá asi 1 844 kilometrů. To znamená, že na své trase dosahovali průměrné rychlosti kolem 63 km/h včetně všech přestávek na nabíjení.