Polestar 2 navazuje na tradici Volva v zaměření na bezpečnost

Automobilka Volvo byla vždy na špici v oblasti bezpečnosti při nehodě. Není tedy divu, že Polestar 2 v této disciplíně exceloval.

Crash test s elektromobilem Volvo Polestar 2 | foto: Polestar

TIP: Známe cenu elektromobilu Polestar 2, předčila očekávání

Zaměřeno na bezpečnost posádky, ale i baterie

Při vývoji se hodně pozornosti věnovalo ochraně nejen posádky, ale i baterie. Ta je při nehodě považována za rizikové místo a její porušení může mít i fatální důsledky. Proto je akumulátor v hliníkovém obalu a celé je to ještě zabudováno do podlahy, čímž se celkově vůz zpevnil. V případě nehody se okamžitě a automaticky baterie odpojí. Tím se chrání jak posádka před případným zraněním elektrickým proudem, ale chrání to i samotnou baterii před poškozením.

Další vychytávkou je SPOC Block neboli Severe Partial Offset Crash, což je masivní kus hliníku, který je na spodní straně přepážky před prostorem pro cestující vpředu. Jeho úkolem je minimalizovat riziko, že dojde k vniknutí kola nebo jiných objektů do kabiny, případně k baterii.

Polestar myslí i na bezpečnost v malých rychlostech. Všechny elektromobily mají za jízdy vydávat nějaký zvuk – AVAS (Acoustic Vehicle Alert System), aby o nich chodci a cyklisté věděli. Při vývoji zvuku se v případě švédské značky kladl důraz na to, aby nezněl uměle ani futuristicky, ale co nejvíce přirozeně.

zdroj: teslarati

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."
test

Polestar 2 navazuje na tradici Volva v zaměření na bezpečnost

Automobilka Volvo byla vždy na špici v oblasti bezpečnosti při nehodě. Není tedy divu, že Polestar 2 v této disciplíně exceloval.

Crash test s elektromobilem Volvo Polestar 2 | foto: Polestar

TIP: Známe cenu elektromobilu Polestar 2, předčila očekávání

Zaměřeno na bezpečnost posádky, ale i baterie

Při vývoji se hodně pozornosti věnovalo ochraně nejen posádky, ale i baterie. Ta je při nehodě považována za rizikové místo a její porušení může mít i fatální důsledky. Proto je akumulátor v hliníkovém obalu a celé je to ještě zabudováno do podlahy, čímž se celkově vůz zpevnil. V případě nehody se okamžitě a automaticky baterie odpojí. Tím se chrání jak posádka před případným zraněním elektrickým proudem, ale chrání to i samotnou baterii před poškozením.

Další vychytávkou je SPOC Block neboli Severe Partial Offset Crash, což je masivní kus hliníku, který je na spodní straně přepážky před prostorem pro cestující vpředu. Jeho úkolem je minimalizovat riziko, že dojde k vniknutí kola nebo jiných objektů do kabiny, případně k baterii.

Polestar myslí i na bezpečnost v malých rychlostech. Všechny elektromobily mají za jízdy vydávat nějaký zvuk – AVAS (Acoustic Vehicle Alert System), aby o nich chodci a cyklisté věděli. Při vývoji zvuku se v případě švédské značky kladl důraz na to, aby nezněl uměle ani futuristicky, ale co nejvíce přirozeně.

zdroj: teslarati

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."