Začátkem roku 2024 bude uvedena na trh 2. generace Škody Kodiaq. Vůz má být klasickou alternativou k novým elektrickým modelům Enyaq a Enyaq Coupé. Od roku 2021 je na trhu facelift Kodiaqu a Škodovka pilně pracuje na jeho nástupci.
Poptávka po SUV neutuchá, a proto nesmí na trhu chybět ani druhá generace Škody Kodiaq (2024). Například v sousedním Německu byla více, než čtvrtina všech nově registrovaných vozidel v roce 2021 z kategorie SUV a dalších 10 % podílu na trhu tvořily čistokrevné terénní vozy. To je jasný hlas pro vysoké vozy a současně jasný mandát pro Škodu, která s elánem pracuje na druhém vydání Kodiaqu.
Zpráva potěší nejednoho fanouška velkého SUV z mladoboleslavské automobilky, protože Škoda Auto samozřejmě pracuje také na nových elektromobilech. S délkou 4,7 metru je nový Kodiaq jen o málo delší než dříve, ale bude o něco širší.
Celkově vzato, Škodovka, která je opět plánována jako pěti a sedmi místná, vypadá honosněji, než první model představený v roce 2017. Automobil bude k dispozici také ve verzi s pohonem všech kol.
Čtěte také: Konečně známe design Škoda Enyaq Coupé iV! Představení proběhne ještě v lednu
Škoda Kodiaq (2024) bude vybavena následujícími motory. Ekonomický dvou litrový čtyřválcový turbodiesel začíná na 150 koních, silnější verze má 200 koní. 1,5litrový přeplňovaný čtyřválec se systémem dočasného automatického odpojování válců (ACT) bude i v budoucnu sloužit jako základní zážehový motor.
Počítá se také s výkonným plug-in hybridem, ve kterém je zážehový motor o objemu 1,5 litru kombinován s elektromotorem. Čistě elektrický dojezd by měl dosahovat přes 80 kilometrů. Pár věcí se změnilo i z hlediska provozu.
Namísto toho, aby téměř všechny funkce zanášela do dotykových obrazovek, sleduje Škoda výhody pro zákazníky a jednodušší ovládání. Dva individuálně přiřaditelné otočné ovladače pod displejem na středové konzole budou ovládat základní funkce klimatizace a informačních a zábavních systémů.
Začátkem roku 2024 bude uvedena na trh 2. generace Škody Kodiaq. Vůz má být klasickou alternativou k novým elektrickým modelům Enyaq a Enyaq Coupé. Od roku 2021 je na trhu facelift Kodiaqu a Škodovka pilně pracuje na jeho nástupci.
Poptávka po SUV neutuchá, a proto nesmí na trhu chybět ani druhá generace Škody Kodiaq (2024). Například v sousedním Německu byla více, než čtvrtina všech nově registrovaných vozidel v roce 2021 z kategorie SUV a dalších 10 % podílu na trhu tvořily čistokrevné terénní vozy. To je jasný hlas pro vysoké vozy a současně jasný mandát pro Škodu, která s elánem pracuje na druhém vydání Kodiaqu.
Zpráva potěší nejednoho fanouška velkého SUV z mladoboleslavské automobilky, protože Škoda Auto samozřejmě pracuje také na nových elektromobilech. S délkou 4,7 metru je nový Kodiaq jen o málo delší než dříve, ale bude o něco širší.
Celkově vzato, Škodovka, která je opět plánována jako pěti a sedmi místná, vypadá honosněji, než první model představený v roce 2017. Automobil bude k dispozici také ve verzi s pohonem všech kol.
Čtěte také: Konečně známe design Škoda Enyaq Coupé iV! Představení proběhne ještě v lednu
Škoda Kodiaq (2024) bude vybavena následujícími motory. Ekonomický dvou litrový čtyřválcový turbodiesel začíná na 150 koních, silnější verze má 200 koní. 1,5litrový přeplňovaný čtyřválec se systémem dočasného automatického odpojování válců (ACT) bude i v budoucnu sloužit jako základní zážehový motor.
Počítá se také s výkonným plug-in hybridem, ve kterém je zážehový motor o objemu 1,5 litru kombinován s elektromotorem. Čistě elektrický dojezd by měl dosahovat přes 80 kilometrů. Pár věcí se změnilo i z hlediska provozu.
Namísto toho, aby téměř všechny funkce zanášela do dotykových obrazovek, sleduje Škoda výhody pro zákazníky a jednodušší ovládání. Dva individuálně přiřaditelné otočné ovladače pod displejem na středové konzole budou ovládat základní funkce klimatizace a informačních a zábavních systémů.