Fabia je v Česku pojem. A tak není divu, že se v roce 2021 dočkáme nové již čtvrté generace. Škoda Auto dnešním dnem oficiálně začíná s postupným odhalováním novinky, která dorazí během letošního roku. Pro nás však zásadní otázka zůstává stále nezodpovězena – Bude Fabie také elektrická?
Co zatím víme, tak nová Škoda Fabia 4. generace (2021) bude postavena na modulární platformě MQB-A0 koncernu Volkswagen. Využívat má nejnovější generaci zážehových motorů, nicméně tím se ještě nevylučuje, že nepůjde například o mild-hybridní technologii s využitím 48V systému s baterkou. Na jízdu čistě na elektřinu ale dost pravděpodobně můžete u nové Fabie alespoň v nejbližší době zapomenout.
Podle našich informací chystá Škoda Auto elektromobil, který sice bude velikosti Fabie, ale bude zvětšeným nástupcem elektrického Citigo-e iV. Nepůjde tedy v pravém slova smyslu o plně elektrickou Fabii. A jak už nový šéf mladoboleslavské automobilky v loňském roce prozradil, menší auta rozhodně nedostanou plug-in hybridní pohon, protože je příliš drahý a u menších, levnějších aut se zkrátka nevyplatí. Takže u sériově vyráběné nové Fabie 4 přichází v úvahu pouze hybridní, či spíše mild-hybridní technologie.
Čtěte také: Elektrická Škoda Fabia RE-X1 trénuje před prvním ostrým startem!
Zpátky ale k nové Fabii. Její světová premiéra se uskuteční na jaře 2021. Díky koncernové platformě MQB-A0 se máme dočkat více prostoru v interiéru a většího zavazadlového prostoru, který se má mezigeneračně nafouknout o 50 litrů. Pevnější tuhost karoserie má zajistit vylepšení v oblasti pasivní bezpečnosti, společně se širokou škálou moderních asistečních systémů, které byly dosud dostupné pouze pro automobily vyšší třídy. Těšit se také máme na široké možnosti konektivity.
Fabia je v Česku pojem. A tak není divu, že se v roce 2021 dočkáme nové již čtvrté generace. Škoda Auto dnešním dnem oficiálně začíná s postupným odhalováním novinky, která dorazí během letošního roku. Pro nás však zásadní otázka zůstává stále nezodpovězena – Bude Fabie také elektrická?
Co zatím víme, tak nová Škoda Fabia 4. generace (2021) bude postavena na modulární platformě MQB-A0 koncernu Volkswagen. Využívat má nejnovější generaci zážehových motorů, nicméně tím se ještě nevylučuje, že nepůjde například o mild-hybridní technologii s využitím 48V systému s baterkou. Na jízdu čistě na elektřinu ale dost pravděpodobně můžete u nové Fabie alespoň v nejbližší době zapomenout.
Podle našich informací chystá Škoda Auto elektromobil, který sice bude velikosti Fabie, ale bude zvětšeným nástupcem elektrického Citigo-e iV. Nepůjde tedy v pravém slova smyslu o plně elektrickou Fabii. A jak už nový šéf mladoboleslavské automobilky v loňském roce prozradil, menší auta rozhodně nedostanou plug-in hybridní pohon, protože je příliš drahý a u menších, levnějších aut se zkrátka nevyplatí. Takže u sériově vyráběné nové Fabie 4 přichází v úvahu pouze hybridní, či spíše mild-hybridní technologie.
Čtěte také: Elektrická Škoda Fabia RE-X1 trénuje před prvním ostrým startem!
Zpátky ale k nové Fabii. Její světová premiéra se uskuteční na jaře 2021. Díky koncernové platformě MQB-A0 se máme dočkat více prostoru v interiéru a většího zavazadlového prostoru, který se má mezigeneračně nafouknout o 50 litrů. Pevnější tuhost karoserie má zajistit vylepšení v oblasti pasivní bezpečnosti, společně se širokou škálou moderních asistečních systémů, které byly dosud dostupné pouze pro automobily vyšší třídy. Těšit se také máme na široké možnosti konektivity.