Tak to vypadá, že se snad konečně dočkáme! Známý čínský startup Nio podle posledních zpráv plánuje plnotučný vstup na německý trh, a to rovnou s jejich elektrickou vlajkovou lodí. Tento krok byl prý učiněn z toho důvodu, že automobilka zaznamenala až překvapivý zájem z řad německých zákazníků.
Mladý výrobce elektromobilů má v plánu vstoupit na sousední trh nejpozději v posledním čtvrtletí roku 2022. Překvapující zprávou je volba vozu, který na tamních silnicích potkáme. Nio se rozhodlo upustit od populárních modelů ES6 či ES8 a raději dává přednost vlajkovému ET7, což je elektrické auto, které nás v redakci očarovalo.
Nio ET7 totiž nabízí slušnou porci výbavy a specifikací. Tou nejdůležitější zprávou je jistě výběr mezi bateriemi s kapacitou buď 70, 100 nebo 150 kWh. Nechybí ani populární Lidar technologie nebo autonomní řízení, které si mohlo dosud otestovat jen několik vyvolených.
Čtěte také: Čínské Nio připravuje tajnou zbraň, která sesadí Teslu z trůnu. Kdy vytáhne eso z rukávu?
Plány automobilky jsou opravdu velké. Pokud se zde dokáže úspěšně zařadit po bok ostatních výrobců, tak plánuje, že v Evropě postaví i vývojové či rovnou výrobní centrum. Není taktéž vyloučeno, že se Nio na našem území spojí s jiným výrobcem, aby mohl vyrábět svá auta levněji a rychleji.
Na závěr se sluší jedna otázka. Myslíte si, že čínské automobilky si jednou dokážou podmanit evropský trh? Jejich technologie se zdají být velice propracované a cenová politika je více než agresivní. Myslíme, že závan čerstvého vzduchu by jistě neuškodil.
Tak to vypadá, že se snad konečně dočkáme! Známý čínský startup Nio podle posledních zpráv plánuje plnotučný vstup na německý trh, a to rovnou s jejich elektrickou vlajkovou lodí. Tento krok byl prý učiněn z toho důvodu, že automobilka zaznamenala až překvapivý zájem z řad německých zákazníků.
Mladý výrobce elektromobilů má v plánu vstoupit na sousední trh nejpozději v posledním čtvrtletí roku 2022. Překvapující zprávou je volba vozu, který na tamních silnicích potkáme. Nio se rozhodlo upustit od populárních modelů ES6 či ES8 a raději dává přednost vlajkovému ET7, což je elektrické auto, které nás v redakci očarovalo.
Nio ET7 totiž nabízí slušnou porci výbavy a specifikací. Tou nejdůležitější zprávou je jistě výběr mezi bateriemi s kapacitou buď 70, 100 nebo 150 kWh. Nechybí ani populární Lidar technologie nebo autonomní řízení, které si mohlo dosud otestovat jen několik vyvolených.
Čtěte také: Čínské Nio připravuje tajnou zbraň, která sesadí Teslu z trůnu. Kdy vytáhne eso z rukávu?
Plány automobilky jsou opravdu velké. Pokud se zde dokáže úspěšně zařadit po bok ostatních výrobců, tak plánuje, že v Evropě postaví i vývojové či rovnou výrobní centrum. Není taktéž vyloučeno, že se Nio na našem území spojí s jiným výrobcem, aby mohl vyrábět svá auta levněji a rychleji.
Na závěr se sluší jedna otázka. Myslíte si, že čínské automobilky si jednou dokážou podmanit evropský trh? Jejich technologie se zdají být velice propracované a cenová politika je více než agresivní. Myslíme, že závan čerstvého vzduchu by jistě neuškodil.