Na světě asi neexistuje příliš mnoho elektromobilistů, kteří by neznali čínský startup, který se pomalu dere na pomyslný elektrický Olymp. Řeč je o inovativní automobilce Nio, která si v tuto chvíli klade za cíl vyrábět prémiové elektromobily s nejmodernější dávkou technologie. To a mnohem více ovšem na výrobu obrovských měřítek nestačí, a tak potichu připravuje novou divizi.
Zvěsti o připravované levnější značce pod taktovkou Nio už nějakou dobu známe. Nyní ovšem samotný ředitel firmy, William Li, potvrdil založení “klíčového týmu” pro “první krok nové strategie”. Co ovšem tato záhadná slova znamenají? Pojďme si je rozklíčovat.
“Vztah mezi automobilkou Nio a novou značkou pro masový trh bude asi jako vztah mezi Audi a Volkswagenem nebo Lexusem a Toyotou,” tvrdí William Li. Je tedy naprosto jasné, že se v tuto chvíli bavíme o mnohem levnějším elektrickém voze. Současná nabídka totiž startuje na hranici milionu korun, avšak na lokálním trhu. Rýsuje se nám tady rival pro Teslu Model 2?
Čtěte také: Automobilka Nio dostává povolení pro výrobu v Evropě! Dostane se i do Česka?
Automobilce Nio se často přezdívá “čínskou Teslou”. Ředitel společnosti se netají tím, že chce “poskytovat mnohem lepší produkt a službu než konkurenční Tesla, a to vše za nižší cenu”. Zároveň však dodává, že rozhodně nechce vytvořit ultimátně levné elektromobily jako třeba Wuling Mini EV.
Fandíte čínským automobilkám v rámci elektrifikace nebo raději fandíte evropským či americkým firmám? Podělte se o názor v diskuzi!
Na světě asi neexistuje příliš mnoho elektromobilistů, kteří by neznali čínský startup, který se pomalu dere na pomyslný elektrický Olymp. Řeč je o inovativní automobilce Nio, která si v tuto chvíli klade za cíl vyrábět prémiové elektromobily s nejmodernější dávkou technologie. To a mnohem více ovšem na výrobu obrovských měřítek nestačí, a tak potichu připravuje novou divizi.
Zvěsti o připravované levnější značce pod taktovkou Nio už nějakou dobu známe. Nyní ovšem samotný ředitel firmy, William Li, potvrdil založení “klíčového týmu” pro “první krok nové strategie”. Co ovšem tato záhadná slova znamenají? Pojďme si je rozklíčovat.
“Vztah mezi automobilkou Nio a novou značkou pro masový trh bude asi jako vztah mezi Audi a Volkswagenem nebo Lexusem a Toyotou,” tvrdí William Li. Je tedy naprosto jasné, že se v tuto chvíli bavíme o mnohem levnějším elektrickém voze. Současná nabídka totiž startuje na hranici milionu korun, avšak na lokálním trhu. Rýsuje se nám tady rival pro Teslu Model 2?
Čtěte také: Automobilka Nio dostává povolení pro výrobu v Evropě! Dostane se i do Česka?
Automobilce Nio se často přezdívá “čínskou Teslou”. Ředitel společnosti se netají tím, že chce “poskytovat mnohem lepší produkt a službu než konkurenční Tesla, a to vše za nižší cenu”. Zároveň však dodává, že rozhodně nechce vytvořit ultimátně levné elektromobily jako třeba Wuling Mini EV.
Fandíte čínským automobilkám v rámci elektrifikace nebo raději fandíte evropským či americkým firmám? Podělte se o názor v diskuzi!