Volkswagen se svým prvním čistokrevným elektromobilem ID.3 původně sliboval cenovou revoluci, když nejlevnější model měl vycházet na nějakých 23 tisíc eur, v přepočtu tedy jen něco málo přes 600 tisíc korun. Jenže do prodeje šly nejdříve dražší varianty, na českém trhu začala novinka s cenou přes 1 milion korun a ohledně cenově nejdostupnější základní verze jsme neměli informace.
TIP: Elektromobil Volkswagen ID.3 bude „ready“ až v roce 2021
To se však změnilo na včerejším novinářském workshopu Volkswagenu, který byl koncernem uspořádaný v Praze právě k novému elektromobilu ID.3. Informaci ohledně plánovaného příchodu cenově nejdostupnější verze jsme se dozvěděli přímo od školícího experta VW.
Volkswagen má v České republice začít prodávat základní variantu se 45kWh battery-packem a dojezdem 330 km dle WLTP v prvním čtvrtletí 2021, a to za cenu kolem 800 tisíc korun. Tedy o 200 tisíc méně, než je aktuální česká cena střední verze s 58kWh baterií, tedy bez příplatkové výbavy. A mohl být i levnější, původní odhady byly, že by se mohl v Česku prodávat i za 700 tisíc korun, což už by bylo hodně lákavé.
Co je v této souvislosti zajímavé, nedávno představený elektromobil české produkce, Škoda Enyaq iV, který je taktéž postavený na koncernové platformě MEB, v České republice naopak nemá být dostupný v nejnižší variantě s 50kWh baterií. Že by kvůli tomu, aby si tyto koncernové vozy nekonkurovaly?
Co na cenu nejlevnějšího ID.3 říkáte? Jde podle vás o elektromobil, který může být konečně taktříkajíc pro každého nebo řekněme lidový?
Volkswagen se svým prvním čistokrevným elektromobilem ID.3 původně sliboval cenovou revoluci, když nejlevnější model měl vycházet na nějakých 23 tisíc eur, v přepočtu tedy jen něco málo přes 600 tisíc korun. Jenže do prodeje šly nejdříve dražší varianty, na českém trhu začala novinka s cenou přes 1 milion korun a ohledně cenově nejdostupnější základní verze jsme neměli informace.
TIP: Elektromobil Volkswagen ID.3 bude „ready“ až v roce 2021
To se však změnilo na včerejším novinářském workshopu Volkswagenu, který byl koncernem uspořádaný v Praze právě k novému elektromobilu ID.3. Informaci ohledně plánovaného příchodu cenově nejdostupnější verze jsme se dozvěděli přímo od školícího experta VW.
Volkswagen má v České republice začít prodávat základní variantu se 45kWh battery-packem a dojezdem 330 km dle WLTP v prvním čtvrtletí 2021, a to za cenu kolem 800 tisíc korun. Tedy o 200 tisíc méně, než je aktuální česká cena střední verze s 58kWh baterií, tedy bez příplatkové výbavy. A mohl být i levnější, původní odhady byly, že by se mohl v Česku prodávat i za 700 tisíc korun, což už by bylo hodně lákavé.
Co je v této souvislosti zajímavé, nedávno představený elektromobil české produkce, Škoda Enyaq iV, který je taktéž postavený na koncernové platformě MEB, v České republice naopak nemá být dostupný v nejnižší variantě s 50kWh baterií. Že by kvůli tomu, aby si tyto koncernové vozy nekonkurovaly?
Co na cenu nejlevnějšího ID.3 říkáte? Jde podle vás o elektromobil, který může být konečně taktříkajíc pro každého nebo řekněme lidový?