Příplatková výbava za bezmála půl milionu korun? U většiny prémiových značek běžná záležitost. U nejvyšší verze Škody Enyaq Coupé RS iV to však možná trochu zaskočí. Pokud jste vyhráli v loterii a do konfigurátoru si naklikáte všechny možné pakety, přidáte předplacený servis, nebo třeba cestovní kávovar, můžete nebezpečně atakovat hranici 2 milionů korun!
I bez příplatkových výbav je Enyaq Coupé RS iV nejdražším vozem, který kdy česká Škoda Auto stvořila. Výsledek to je logický, přece jen jsou v tomto modelu spojeny tři velmi drahé disciplíny: elektrický pohon, výkon a velké množství prostoru. V “základu” stojí tato varianta 1 559 900 korun a nabízí v podstatě vše, co byste kdy mohli potřebovat. Anebo ne?
Možná by se vám hodilo tažné zařízení? Tak to si připravte necelých 25 tisíc. V zimě samozřejmě nechceme mrznout, hodíme si tam tedy tepelné čerpadlo za dalších 35 tisíc. Kvalitní zvuk zajistí sound systém Canton, a když už jsme u těch technologií, ten head-up displej s rozšířenou realitou vypadá skvostně – celkem dalších 38 tisíc navíc.
Čtěte také: Škoda Auto chce rapidně tlačit elektromobily, vyrobí až 500 Enyaqů denně
Ještě tohle a támhleto a teď to celé zabalit do hezké metalické barvy a postavit to na pořádná 21palcová kola Vision za dalších 20 tisíc. Raději pořídíme ještě rozšířený servis a pro domácí nabíjení nesmí chybět Škoda iV Charger Connect.
Je skoro až neuvěřitelné, za jakou chvíli se dokážete vyšplhat na hranici skoro 2 milionů korun, kterou tedy překročíte pouze v případě, kdy navolíte v konfigurátoru doslova vše. Včetně přenosného kávovaru skoro za 7 tisíc.
O jak enormní částku se jedná si uvědomíte, jakmile se podíváte ke konkurenci, která do této chvíle vlastně vůbec konkurencí nebyla. Bavíme se zde o velmi dobře vybaveném BMW iX3, i4 M50 nebo Audi e-tron!
Co na to říkáte vy? Přijde vám, že se zbrusu nová Škodovka za bezmála 2 miliony vyplatí, nebo se raději poohlédnete po novém elektromobilu někde jinde?
Příplatková výbava za bezmála půl milionu korun? U většiny prémiových značek běžná záležitost. U nejvyšší verze Škody Enyaq Coupé RS iV to však možná trochu zaskočí. Pokud jste vyhráli v loterii a do konfigurátoru si naklikáte všechny možné pakety, přidáte předplacený servis, nebo třeba cestovní kávovar, můžete nebezpečně atakovat hranici 2 milionů korun!
I bez příplatkových výbav je Enyaq Coupé RS iV nejdražším vozem, který kdy česká Škoda Auto stvořila. Výsledek to je logický, přece jen jsou v tomto modelu spojeny tři velmi drahé disciplíny: elektrický pohon, výkon a velké množství prostoru. V “základu” stojí tato varianta 1 559 900 korun a nabízí v podstatě vše, co byste kdy mohli potřebovat. Anebo ne?
Možná by se vám hodilo tažné zařízení? Tak to si připravte necelých 25 tisíc. V zimě samozřejmě nechceme mrznout, hodíme si tam tedy tepelné čerpadlo za dalších 35 tisíc. Kvalitní zvuk zajistí sound systém Canton, a když už jsme u těch technologií, ten head-up displej s rozšířenou realitou vypadá skvostně – celkem dalších 38 tisíc navíc.
Čtěte také: Škoda Auto chce rapidně tlačit elektromobily, vyrobí až 500 Enyaqů denně
Ještě tohle a támhleto a teď to celé zabalit do hezké metalické barvy a postavit to na pořádná 21palcová kola Vision za dalších 20 tisíc. Raději pořídíme ještě rozšířený servis a pro domácí nabíjení nesmí chybět Škoda iV Charger Connect.
Je skoro až neuvěřitelné, za jakou chvíli se dokážete vyšplhat na hranici skoro 2 milionů korun, kterou tedy překročíte pouze v případě, kdy navolíte v konfigurátoru doslova vše. Včetně přenosného kávovaru skoro za 7 tisíc.
O jak enormní částku se jedná si uvědomíte, jakmile se podíváte ke konkurenci, která do této chvíle vlastně vůbec konkurencí nebyla. Bavíme se zde o velmi dobře vybaveném BMW iX3, i4 M50 nebo Audi e-tron!
Co na to říkáte vy? Přijde vám, že se zbrusu nová Škodovka za bezmála 2 miliony vyplatí, nebo se raději poohlédnete po novém elektromobilu někde jinde?