Společnost Hyundai se dlouhodobě potýká s potížemi, když dojde na správné vyslovení názvu. O to více je to složitější, když se název čte odlišně v korejštině, angličtině nebo i v češtině. Se vstupem do roku 2023 chce značka upravit lehce své marketingové vnímání a radí fanouškům, jak by měli její název vyslovit.
Je tomu pár let, kdy kampaně značky Hyundai na konci spotu lákaly na vyslovení názvu podle originální korejské výslovnosti, neboli „hjondé“. Mnoho lidí bylo zmateno, proč náhle značka mění svůj název. Přitom se na skladbě písmen vůbec nic nezměnilo. Anglické vnímání navíc výslovnost dále komolí a ani to se společnosti nelíbí. Kdo ovšem bude překvapený novou výslovností, budou Češi.
Značka totiž uvádí, že by se nově mělo hovořit jako o „hjundej“. To je zpravidla způsob, kterým Češi název čtou již dlouhá léta. Můžeme si tak odškrtnout položku správné výslovnosti u další značky. Často se lidé neshodnou na výslovnosti francouzských značek, které se často počeští nebo zjednoduší. Stejným procesem ale prochází i většina složitějších názvů výrobců nebo modelů.
Čtěte také: Spalovacím autům odzvonilo. Hyundai už v Norsku prodává jen elektromobily
Hyundai chce v nové kampani umocnit svůj postup v elektrifikaci svého portfolia modelů. Značka se přetváří skrze inovace, design i vedoucí pozici na trhu s elektrickými vozy, kterých dosáhli v posledních letech. Jednodušší výslovnost má tak navodit novou éru této značky. Ve Velké Británii připravila společnost novou kampaň, která je na výslovnost zaměřená a je vcelku vtipně zpracovaná. Nemusíte být ani expertem v anglickém jazyce, abyste si spot užili.
Najdete v něm několik různých osob, které se po shlédnutí billboardu na Auto roku 2022, Hyundai Ioniq 5 rozhodnou navštívit showroom značky. Když se ale skrze hlasového asistenta nechají navigovat, dostanou se na podobně znějící místa, nikoliv na požadované místo. Až madam v závěru videa podotkne kolemjdoucímu správnou výslovnost. A právě zde bude potěšený každý český fanoušek jihokorejské automobilky.
Společnost Hyundai se dlouhodobě potýká s potížemi, když dojde na správné vyslovení názvu. O to více je to složitější, když se název čte odlišně v korejštině, angličtině nebo i v češtině. Se vstupem do roku 2023 chce značka upravit lehce své marketingové vnímání a radí fanouškům, jak by měli její název vyslovit.
Je tomu pár let, kdy kampaně značky Hyundai na konci spotu lákaly na vyslovení názvu podle originální korejské výslovnosti, neboli „hjondé“. Mnoho lidí bylo zmateno, proč náhle značka mění svůj název. Přitom se na skladbě písmen vůbec nic nezměnilo. Anglické vnímání navíc výslovnost dále komolí a ani to se společnosti nelíbí. Kdo ovšem bude překvapený novou výslovností, budou Češi.
Značka totiž uvádí, že by se nově mělo hovořit jako o „hjundej“. To je zpravidla způsob, kterým Češi název čtou již dlouhá léta. Můžeme si tak odškrtnout položku správné výslovnosti u další značky. Často se lidé neshodnou na výslovnosti francouzských značek, které se často počeští nebo zjednoduší. Stejným procesem ale prochází i většina složitějších názvů výrobců nebo modelů.
Čtěte také: Spalovacím autům odzvonilo. Hyundai už v Norsku prodává jen elektromobily
Hyundai chce v nové kampani umocnit svůj postup v elektrifikaci svého portfolia modelů. Značka se přetváří skrze inovace, design i vedoucí pozici na trhu s elektrickými vozy, kterých dosáhli v posledních letech. Jednodušší výslovnost má tak navodit novou éru této značky. Ve Velké Británii připravila společnost novou kampaň, která je na výslovnost zaměřená a je vcelku vtipně zpracovaná. Nemusíte být ani expertem v anglickém jazyce, abyste si spot užili.
Najdete v něm několik různých osob, které se po shlédnutí billboardu na Auto roku 2022, Hyundai Ioniq 5 rozhodnou navštívit showroom značky. Když se ale skrze hlasového asistenta nechají navigovat, dostanou se na podobně znějící místa, nikoliv na požadované místo. Až madam v závěru videa podotkne kolemjdoucímu správnou výslovnost. A právě zde bude potěšený každý český fanoušek jihokorejské automobilky.