Každé vozidlo je výsledkem dlouhého vývoje, během kterého inženýři sestaví mnoho předprodukčních vozidel. Ta nikdy nespatří světlo světa. Běžně se takové prototypy sešrotují. V případě Hyundai Ioniq 5 však přišli inženýři se zajímavým nápadem. Z částí vozu vytvořili čističku vzduchu.
Podle popisku originálního videa prototyp posloužil k mnoha testům pro bezpečnostní účely. V průběhu celého roku byl vůz testován na akustické výstražné systémy, hluk průjezdu ve městě nebo míru hluku ve větrném tunelu.
Ve videu níže si můžete všimnout inženýrů, jak odstrojují Hyundai Ioniq 5 až na samotnou karoserii a poté vymýšlí nový život pro jeho součásti. Mimo jiné použili ventilátor, části dveří, zadní LED lampy, jednotku infotainmentu a v neposlední řadě vzduchový filtr. Na vrch přístroje jako třešničku posadili 20palcové hliníkové kolo. Logo modelu dodává výrobku profesionální finiš.
Čtěte také: Končí Hyundai úplně se spalovacími motory? Výrobce dává jasný signál
Jedná se o zajímavý experiment recyklace dílů vozu. Dnes umíme vcelku kvalitně použít velké množství dílů pro další účely bez nutnosti jejich kompletní likvidace. Nevíme, zda tím Hyundai míří na jiné své kvality, mimo svojí automobilovou výrobu. Raději ale dále uvidíme jejich inženýry opět sestavovat vozidla místo domácí elektroniky.
Je příjemné vidět, že vůz, třebaže elektrický, který většinou emise a nečistoty produkuje, je po své smrti naopak likviduje!
Každé vozidlo je výsledkem dlouhého vývoje, během kterého inženýři sestaví mnoho předprodukčních vozidel. Ta nikdy nespatří světlo světa. Běžně se takové prototypy sešrotují. V případě Hyundai Ioniq 5 však přišli inženýři se zajímavým nápadem. Z částí vozu vytvořili čističku vzduchu.
Podle popisku originálního videa prototyp posloužil k mnoha testům pro bezpečnostní účely. V průběhu celého roku byl vůz testován na akustické výstražné systémy, hluk průjezdu ve městě nebo míru hluku ve větrném tunelu.
Ve videu níže si můžete všimnout inženýrů, jak odstrojují Hyundai Ioniq 5 až na samotnou karoserii a poté vymýšlí nový život pro jeho součásti. Mimo jiné použili ventilátor, části dveří, zadní LED lampy, jednotku infotainmentu a v neposlední řadě vzduchový filtr. Na vrch přístroje jako třešničku posadili 20palcové hliníkové kolo. Logo modelu dodává výrobku profesionální finiš.
Čtěte také: Končí Hyundai úplně se spalovacími motory? Výrobce dává jasný signál
Jedná se o zajímavý experiment recyklace dílů vozu. Dnes umíme vcelku kvalitně použít velké množství dílů pro další účely bez nutnosti jejich kompletní likvidace. Nevíme, zda tím Hyundai míří na jiné své kvality, mimo svojí automobilovou výrobu. Raději ale dále uvidíme jejich inženýry opět sestavovat vozidla místo domácí elektroniky.
Je příjemné vidět, že vůz, třebaže elektrický, který většinou emise a nečistoty produkuje, je po své smrti naopak likviduje!