Ve vedení Volkswagenu se dějí velké věci. Bez předchozích indícií z pozice nejvyššího ředitele koncernu odstupuje Herbert Diess. Ve vedoucí pozici jej nahradí výkonný ředitel Porsche, Oliver Blume. Ten si ponechá i svoji současnou pozici.
Herbert Diess zastává pozici výkonného ředitele koncernu Volkswagen od roku 2019. K tomu vystupuje i v pozici v radě managementu, kam byl jmenován už dříve. V Německu se jedná o významnou osobu automobilového průmyslu. Po studiích pracoval Diess u dodavatele dílů Bosch. Poté následovala dlouhá zastávka u BMW AG, kde Diess strávil patnáct let.
Po odchodu se usadil u Vollkswagenu zrovna ve chvíli, kdy doznívala kauza Dieselgate. Není tedy divu, že se ředitel stal vůdcem pro elektrickou transformaci. Díky jeho činům se z koncernu i značky Volkswagen stal jeden z lídrů v elektrickém automobilovém segmentu. V důsledku toho míří automobilka na špičku prodejců celého desetiletí. I tak silné jsou již nyní predikce analytiků.
Čtěte také: Šéf Volkswagenu se chvástá, že do pár let předběhne Teslu v prodejích elektromobilů
A právě proto je nejnovější prohlášení o to více nečekané, když se řediteli i koncernu takhle daří. Zatím víme pouze to, že k jeho ukončení řízení společnosti dojde k prvnímu září. V pozici jej vystřídá ředitel automobilky Porsche, Oliver Blume. Tento čtyřiapadesátiletý manažer vystudoval strojní fakultu a dlouhé roky strávil u vývoje vozidel Audi, Seat i Volkswagen.
Blume má s řízením automobilky slušné zkušenosti, v čele Porsche již sedí sedmým rokem. Vzhledem k oznámení pouze základních informací je pravděpodobné, že se časem dozvíme bližší informace k důvodu odstoupení i jak bude Oliver Blume zvládat dvě řídící pozice najednou.
Ve vedení Volkswagenu se dějí velké věci. Bez předchozích indícií z pozice nejvyššího ředitele koncernu odstupuje Herbert Diess. Ve vedoucí pozici jej nahradí výkonný ředitel Porsche, Oliver Blume. Ten si ponechá i svoji současnou pozici.
Herbert Diess zastává pozici výkonného ředitele koncernu Volkswagen od roku 2019. K tomu vystupuje i v pozici v radě managementu, kam byl jmenován už dříve. V Německu se jedná o významnou osobu automobilového průmyslu. Po studiích pracoval Diess u dodavatele dílů Bosch. Poté následovala dlouhá zastávka u BMW AG, kde Diess strávil patnáct let.
Po odchodu se usadil u Vollkswagenu zrovna ve chvíli, kdy doznívala kauza Dieselgate. Není tedy divu, že se ředitel stal vůdcem pro elektrickou transformaci. Díky jeho činům se z koncernu i značky Volkswagen stal jeden z lídrů v elektrickém automobilovém segmentu. V důsledku toho míří automobilka na špičku prodejců celého desetiletí. I tak silné jsou již nyní predikce analytiků.
Čtěte také: Šéf Volkswagenu se chvástá, že do pár let předběhne Teslu v prodejích elektromobilů
A právě proto je nejnovější prohlášení o to více nečekané, když se řediteli i koncernu takhle daří. Zatím víme pouze to, že k jeho ukončení řízení společnosti dojde k prvnímu září. V pozici jej vystřídá ředitel automobilky Porsche, Oliver Blume. Tento čtyřiapadesátiletý manažer vystudoval strojní fakultu a dlouhé roky strávil u vývoje vozidel Audi, Seat i Volkswagen.
Blume má s řízením automobilky slušné zkušenosti, v čele Porsche již sedí sedmým rokem. Vzhledem k oznámení pouze základních informací je pravděpodobné, že se časem dozvíme bližší informace k důvodu odstoupení i jak bude Oliver Blume zvládat dvě řídící pozice najednou.