Vše to začalo u informace, že Volvo si do Evropy dovezlo Model Y, aby jej rozebralo a učilo se od něj. Musk zareagoval, že to bude až německý Model Y (vyráběný v Gigafactory u Berlína), který by měl posloužit tímto způsobem. Měl by být revoluční z pohledu karoserie (a dost možná i německé kvality výroby).
\n
Německá kvalita u Tesly?
\n
Musk už dříve uvedl, že Tesla v Německu otevře designové centrum, kde bude navrhovat nové elektromobily. Ale teď to vypadá, že to není zdaleka vše a americká automobilka by mohla v Německu postavit své základy pro celý svět, aby byla lépe vnímána z pohledu kvality. O německých autech se traduje jen to nejlepší.
\n
Na Twitteru si pak jeden z fanoušků postěžoval, že jsou elektromobily Tesly stále příliš velké a v evropských městech nejsou úplně ideální, takže by to chtělo nějaký menší hatchback. Musk na to odvětil, že by Tesla mohla takové auto navrhnout a zkonstruovat přímo v Německu.
Už dříve jsme se dozvěděli, že Tesla bude vyvíjet nový model přímo pro Čínu, takže teď už máme na seznamu nových elektromobilů Tesla, které by měly někdy v budoucnu dorazit, hned několik kousků. Ale podle plánů americké automobilky to vypadá, že na ně dojde nejdříve až za pár let a než se vůbec dostanou případně i do výroby, tak uběhnout ještě další roky.
\n
Každopádně co byste řekli třeba na malý, 5dveřový hatchback s dojezdem 400 km a cenou kolem 700 tisíc korun? Nebyla by to Tesla, která by strčila do kapsy všechny ostatní, řekněme levnější elektromobily?
Vše to začalo u informace, že Volvo si do Evropy dovezlo Model Y, aby jej rozebralo a učilo se od něj. Musk zareagoval, že to bude až německý Model Y (vyráběný v Gigafactory u Berlína), který by měl posloužit tímto způsobem. Měl by být revoluční z pohledu karoserie (a dost možná i německé kvality výroby).
Německá kvalita u Tesly?
Musk už dříve uvedl, že Tesla v Německu otevře designové centrum, kde bude navrhovat nové elektromobily. Ale teď to vypadá, že to není zdaleka vše a americká automobilka by mohla v Německu postavit své základy pro celý svět, aby byla lépe vnímána z pohledu kvality. O německých autech se traduje jen to nejlepší.
Na Twitteru si pak jeden z fanoušků postěžoval, že jsou elektromobily Tesly stále příliš velké a v evropských městech nejsou úplně ideální, takže by to chtělo nějaký menší hatchback. Musk na to odvětil, že by Tesla mohla takové auto navrhnout a zkonstruovat přímo v Německu.
Už dříve jsme se dozvěděli, že Tesla bude vyvíjet nový model přímo pro Čínu, takže teď už máme na seznamu nových elektromobilů Tesla, které by měly někdy v budoucnu dorazit, hned několik kousků. Ale podle plánů americké automobilky to vypadá, že na ně dojde nejdříve až za pár let a než se vůbec dostanou případně i do výroby, tak uběhnout ještě další roky.
Každopádně co byste řekli třeba na malý, 5dveřový hatchback s dojezdem 400 km a cenou kolem 700 tisíc korun? Nebyla by to Tesla, která by strčila do kapsy všechny ostatní, řekněme levnější elektromobily?
Technologie mě fascinují natolik, že jsem založil weby Mobilizujeme.cz, Elektrickevozy.cz a Inteligentnisvet.cz. Rád píši o všem, co má přínos pro čtenáře. Již od roku 2007, skrze více než 8 000 článků. Používám produkty od Applu a Tesly.
Technologie mě fascinují natolik, že jsem založil weby Mobilizujeme.cz, Elektrickevozy.cz a Inteligentnisvet.cz. Rád píši o všem, co má přínos pro čtenáře. Již od roku 2007, skrze více než 8 000 článků. Používám produkty od Applu a Tesly.