V posledních týdnech neměla Tesla se svým Cybertruckem zrovna na růžích ustláno. Nejprve se objevily zprávy problémy s uvolněným plynovým pedálem, které vyústily až v přerušení výroby a kompletní svolávačku všech dosud prodaných vozů. Zdá se však, že Američané Cybertrucky stále milují a mezi jejich majiteli bychom našli stále víc celebrit.
Jednou z prvních celebrit, která se s elektrickým pickupem pochlubila, byl už loni v prosinci filmový režisér Spike Lee. V příspěvku na Instagramu uvedl, že si jej rezervoval už před dvěma lety. Na začátku ledna byl americký zpěvák Pharrell Williams vyfotografován, jak se marně snaží zaparkovat Cybertruck v centru Miami.
Od té doby se se slavnými majiteli elektromobilu doslova roztrhl pytel. Na svém Instagramu se s ním pochlubila Kim Kardashian. Popová hvězda Lady Gaga byla spatřena, jak řídí svou Teslu Cybertruck, když si šla v únoru koupit v kalifornském Malibu koupit kávu. Justin Bieber se svou manželkou Hailey byli pro změnu vyfoceni, jak jedou svou novou Teslou do kostela.
V březnu se k majitelům Cybertrucku připojil slavný americký DJ a hudební producent Steve Aoki. Svým novým elektromobilem se pochlubil v nadšeném videu na sociální síti X, které později nasdílel sám Elon Musk. Další slavní hudebníci Jay-Z a Beyoncé si dokonce nechali svůj Cybertruck s požehnáním Muska zabalit do matné černé. Tým Beyoncé ho poté použil k propagaci nové písně Texas Hold „Em.
Čtěte také: V Tesle není jednoduché přežít. Padáka teď dostal celý tým kolem Superchargerů
Výčet slavných, kteří se údajně zbláznili do Cybertrucku, skutečně bere dech. „Má to image nutnosti. Pokud jste člověk s vyšším sociálním statusem, který chce být vidět, musíte mít Cybertruck,“ řekl již dříve serveru Business Insider Winston Chesterfield, zakladatel londýnské poradenské firmy Barton, která se zaměřuje na bohaté.
Navzdory všemu tomu humbuky, která videa s celebritami jezdícími Cybertruckem vyvolávají, někteří odborníci vyjadřují své pochybnosti. Ptají se, zda ve skutečnosti nejde jen o velký marketingový plán zorganizovaný Teslou. Ať už je pravda jakákoli, zdá se, že doporučení celebrit je reklama k nezaplacení a vše hraje do karet Tesle.
V posledních týdnech neměla Tesla se svým Cybertruckem zrovna na růžích ustláno. Nejprve se objevily zprávy problémy s uvolněným plynovým pedálem, které vyústily až v přerušení výroby a kompletní svolávačku všech dosud prodaných vozů. Zdá se však, že Američané Cybertrucky stále milují a mezi jejich majiteli bychom našli stále víc celebrit.
Jednou z prvních celebrit, která se s elektrickým pickupem pochlubila, byl už loni v prosinci filmový režisér Spike Lee. V příspěvku na Instagramu uvedl, že si jej rezervoval už před dvěma lety. Na začátku ledna byl americký zpěvák Pharrell Williams vyfotografován, jak se marně snaží zaparkovat Cybertruck v centru Miami.
Od té doby se se slavnými majiteli elektromobilu doslova roztrhl pytel. Na svém Instagramu se s ním pochlubila Kim Kardashian. Popová hvězda Lady Gaga byla spatřena, jak řídí svou Teslu Cybertruck, když si šla v únoru koupit v kalifornském Malibu koupit kávu. Justin Bieber se svou manželkou Hailey byli pro změnu vyfoceni, jak jedou svou novou Teslou do kostela.
V březnu se k majitelům Cybertrucku připojil slavný americký DJ a hudební producent Steve Aoki. Svým novým elektromobilem se pochlubil v nadšeném videu na sociální síti X, které později nasdílel sám Elon Musk. Další slavní hudebníci Jay-Z a Beyoncé si dokonce nechali svůj Cybertruck s požehnáním Muska zabalit do matné černé. Tým Beyoncé ho poté použil k propagaci nové písně Texas Hold „Em.
Čtěte také: V Tesle není jednoduché přežít. Padáka teď dostal celý tým kolem Superchargerů
Výčet slavných, kteří se údajně zbláznili do Cybertrucku, skutečně bere dech. „Má to image nutnosti. Pokud jste člověk s vyšším sociálním statusem, který chce být vidět, musíte mít Cybertruck,“ řekl již dříve serveru Business Insider Winston Chesterfield, zakladatel londýnské poradenské firmy Barton, která se zaměřuje na bohaté.
Navzdory všemu tomu humbuky, která videa s celebritami jezdícími Cybertruckem vyvolávají, někteří odborníci vyjadřují své pochybnosti. Ptají se, zda ve skutečnosti nejde jen o velký marketingový plán zorganizovaný Teslou. Ať už je pravda jakákoli, zdá se, že doporučení celebrit je reklama k nezaplacení a vše hraje do karet Tesle.