S expanzí elektromobility se doslova roztrhl pytel! Vynechme teď hledisko tzv. řízeného pokroku, jímž spousta odpůrců označuje aktuální i nedávné kroky, tempo a razanci, s jakou se nejen v EU prosazuje nástup všeho plně elektrického, a pojďme se společně podívat, co se děje v bavorské automobilce.
Server Electrek informuje, že BMW chystá expanzi do segmentu elektrických kol. Ti kovanější z vás určitě namítnou, že v tomto kontextu nejde o nějakou zásadní novinku, protože s nimi už německá značka nějaké zkušenosti má.
A je tomu skutečně tak. Například před dvěma lety BMW představilo pekelně rychlé elektrokolo iVision AMBY, jež ztělesňovalo vizi jednostopé městské mobility. Hlavní devízou byla rychlost a také dojezd.
Čtěte také: Levný elektromobil od Tesly má zaplavit celý svět. Cíle jsou opravdu ambiciózní
Zatímco na cyklostezkách byl k mání klasický režim do 25 km/h, na rychlejších mimoměstských komunikacích dokázalo vyvinout i 45 až 60 kilometrů za hodinu.
Nová zpráva je však spíše ukázkou spolupráce, než-li snahy mít nad vším dohled od A do Z. BMW totiž plánuje nová elektrická kola uvést na trh pod značkou Mini s tím, že se tak stane v rámci spolupráce s s francouzským výrobcem jízdních kol Angell Mobility.
Bohužel, v tento okamžik nemáme k dispozici žádné další detaily, ale pevně věříme, že zainteresovanost bavorské automobilky nebude probíhat pouze na papíře, ale půjde vidět i na finálním produktu; ať už formou výpletu nebo nejrůznějších doplňků. Na výsledek se těšíme, snad se podaří zachovat i nějakou smysluplnou cenu.
S expanzí elektromobility se doslova roztrhl pytel! Vynechme teď hledisko tzv. řízeného pokroku, jímž spousta odpůrců označuje aktuální i nedávné kroky, tempo a razanci, s jakou se nejen v EU prosazuje nástup všeho plně elektrického, a pojďme se společně podívat, co se děje v bavorské automobilce.
Server Electrek informuje, že BMW chystá expanzi do segmentu elektrických kol. Ti kovanější z vás určitě namítnou, že v tomto kontextu nejde o nějakou zásadní novinku, protože s nimi už německá značka nějaké zkušenosti má.
A je tomu skutečně tak. Například před dvěma lety BMW představilo pekelně rychlé elektrokolo iVision AMBY, jež ztělesňovalo vizi jednostopé městské mobility. Hlavní devízou byla rychlost a také dojezd.
Čtěte také: Levný elektromobil od Tesly má zaplavit celý svět. Cíle jsou opravdu ambiciózní
Zatímco na cyklostezkách byl k mání klasický režim do 25 km/h, na rychlejších mimoměstských komunikacích dokázalo vyvinout i 45 až 60 kilometrů za hodinu.
Nová zpráva je však spíše ukázkou spolupráce, než-li snahy mít nad vším dohled od A do Z. BMW totiž plánuje nová elektrická kola uvést na trh pod značkou Mini s tím, že se tak stane v rámci spolupráce s s francouzským výrobcem jízdních kol Angell Mobility.
Bohužel, v tento okamžik nemáme k dispozici žádné další detaily, ale pevně věříme, že zainteresovanost bavorské automobilky nebude probíhat pouze na papíře, ale půjde vidět i na finálním produktu; ať už formou výpletu nebo nejrůznějších doplňků. Na výsledek se těšíme, snad se podaří zachovat i nějakou smysluplnou cenu.