Německá automobilka BMW tento rok s elektromobily rozhodně nešetří. Už za měsíc se nám představí zbrusu nová limuzína i7, která bude postavena na základu nové generace řady 7. Zároveň jsme se dozvěděli o urychlení vývoje a představení až 15 nových modelů. Jedním z nich je pravděpodobně i právě poodhalené SUV.
Pro aktivní čtenáře asi nepůjde o nic nového. Prototypy elektromobilu iX1 testuje BMW už něco málo přes rok, nicméně až s brzkým příchodem na trh můžeme novinku spatřit čím dál častěji.
Oficiální snímek od BMW poukazuje přední část, která odkrývá podobné designové prvky jako u většího BMW iX3. Dočkáme se tedy uzavřených „ledvinek“, modrých doplňků a ostře laděných světlometů.
Čtěte také: V jakém je stavu elektrické BMW i3 po 8 letech a 100 tisíci kilometrech?
Výrobce dále zveřejnil první data o samotném vozu. Premiéra proběhne někdy v druhé polovině tohoto roku s tím, že dojezd dle WLTP bude činit 413 až 438 kilometrů. Nutno připomenout, že finální měření se ještě může změnit s tím, jak se bude auto blížit do produkční verze.
Cenové rozpětí zatím pochopitelně známo není. BMW iX1 se má ukázat někdy ve stejný čas jako BMW X1, přičemž spalovací varianta nabídne taktéž plug-in hybridní ústrojí. Zákazník tedy bude mít z čeho vybírat!
Německá automobilka BMW tento rok s elektromobily rozhodně nešetří. Už za měsíc se nám představí zbrusu nová limuzína i7, která bude postavena na základu nové generace řady 7. Zároveň jsme se dozvěděli o urychlení vývoje a představení až 15 nových modelů. Jedním z nich je pravděpodobně i právě poodhalené SUV.
Pro aktivní čtenáře asi nepůjde o nic nového. Prototypy elektromobilu iX1 testuje BMW už něco málo přes rok, nicméně až s brzkým příchodem na trh můžeme novinku spatřit čím dál častěji.
Oficiální snímek od BMW poukazuje přední část, která odkrývá podobné designové prvky jako u většího BMW iX3. Dočkáme se tedy uzavřených „ledvinek“, modrých doplňků a ostře laděných světlometů.
Čtěte také: V jakém je stavu elektrické BMW i3 po 8 letech a 100 tisíci kilometrech?
Výrobce dále zveřejnil první data o samotném vozu. Premiéra proběhne někdy v druhé polovině tohoto roku s tím, že dojezd dle WLTP bude činit 413 až 438 kilometrů. Nutno připomenout, že finální měření se ještě může změnit s tím, jak se bude auto blížit do produkční verze.
Cenové rozpětí zatím pochopitelně známo není. BMW iX1 se má ukázat někdy ve stejný čas jako BMW X1, přičemž spalovací varianta nabídne taktéž plug-in hybridní ústrojí. Zákazník tedy bude mít z čeho vybírat!