Audi A6 e-tron zachycen na špionážních snímcích. Jak se liší oproti konceptu?

  • Audi na rok 2023 plánuje příchod plně elektrického modelu A6 e-tron
  • Špionážní snímky nám lehce poodhalují, jak bude finální verze vypadat
  • Jak výrazně se liší od původního konceptu?
Audi A6 E-Tron

Audi A6 e-tron na špionážních snímcích | foto: InsideEVs

Audi slíbilo, že po roce 2026 bude uvádět na trh pouze plně elektrické modely a do roku 2033 ukončí veškerý prodej vozů se spalovacím motorem. Na to, že v současnosti nabízí automobilka tři elektromobily, z čehož jeden je v podstatě elektrický supersport, se jedná o poměrně ambiciózní plány. Již zanedlouho se však výběr o jeden model rozšíří, bude se jednat o elektromobil A6 e-tron. Kolegům z InsideEVs se nyní podařilo prototyp vyfotit. Jaké jsou změny oproti původnímu konceptu?

Kamufláž perfektně zahalila Audi A6 e-tron

Příchod Audi A6 e-tron se očekává v roce 2023 a testování už je tedy v plném proudu. Toho si všimnuli také kolegové z InsideEVs, kteří pořídili alespoň několik snímků připravovaného elektromobilu. Musíme říct, že v tomto případě kamufláž zvládá svou práci na jedničku a velké množství designových prvků nám tak zůstává ukryto, i když na ně upřeně koukáme.

Co z fotografií je poznat jsou například klasická fyzická zrcátka, namísto kamer. Na druhou stranu SUV e-tron nabízí obě tyto varianty, protože se jedná se o prvek příplatkové výbavy a není vyloučeno, že u A6 to bude stejně. Vypadá to, že i světlomety zůstanou stejné, ale vlivem maskování a kvality snímků to nemůžeme říct se stoprocentní jistotou.


Čtěte také: Audi láká na omlazený e-tron Sportback, primárně nabídne vyšší dojezd


Specifikace budou skutečně velkorysé

Nový elektromobil od Audi bude postaven na architektuře PPE vyvinuté společnostmi Audi a Porsche. Koncept nabízel dvojici elektromotorů, jedním pro každou nápravu. Dohromady disponovaly výkonem 469 koní a 800 Nm točivého momentu. Již nyní víme s jistotou, že k dispozici bude v budoucnu více než jedno pohonné ústrojí, a dokonce se proslýchá, že přijde také plně elektrická RS6.

Audi dále uvedlo, že dojezd konceptu činí dle WLTP přibližně 700 kilometrů, a to díky akumulátoru s kapacitou pohybující se okolo 100 kWh. Na další informace si však budeme muset ještě nějakou chvíli počkat.

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."
test

Audi A6 e-tron zachycen na špionážních snímcích. Jak se liší oproti konceptu?

  • Audi na rok 2023 plánuje příchod plně elektrického modelu A6 e-tron
  • Špionážní snímky nám lehce poodhalují, jak bude finální verze vypadat
  • Jak výrazně se liší od původního konceptu?
Audi A6 E-Tron

Audi A6 e-tron na špionážních snímcích | foto: InsideEVs

Audi slíbilo, že po roce 2026 bude uvádět na trh pouze plně elektrické modely a do roku 2033 ukončí veškerý prodej vozů se spalovacím motorem. Na to, že v současnosti nabízí automobilka tři elektromobily, z čehož jeden je v podstatě elektrický supersport, se jedná o poměrně ambiciózní plány. Již zanedlouho se však výběr o jeden model rozšíří, bude se jednat o elektromobil A6 e-tron. Kolegům z InsideEVs se nyní podařilo prototyp vyfotit. Jaké jsou změny oproti původnímu konceptu?

Kamufláž perfektně zahalila Audi A6 e-tron

Příchod Audi A6 e-tron se očekává v roce 2023 a testování už je tedy v plném proudu. Toho si všimnuli také kolegové z InsideEVs, kteří pořídili alespoň několik snímků připravovaného elektromobilu. Musíme říct, že v tomto případě kamufláž zvládá svou práci na jedničku a velké množství designových prvků nám tak zůstává ukryto, i když na ně upřeně koukáme.

Co z fotografií je poznat jsou například klasická fyzická zrcátka, namísto kamer. Na druhou stranu SUV e-tron nabízí obě tyto varianty, protože se jedná se o prvek příplatkové výbavy a není vyloučeno, že u A6 to bude stejně. Vypadá to, že i světlomety zůstanou stejné, ale vlivem maskování a kvality snímků to nemůžeme říct se stoprocentní jistotou.


Čtěte také: Audi láká na omlazený e-tron Sportback, primárně nabídne vyšší dojezd


Specifikace budou skutečně velkorysé

Nový elektromobil od Audi bude postaven na architektuře PPE vyvinuté společnostmi Audi a Porsche. Koncept nabízel dvojici elektromotorů, jedním pro každou nápravu. Dohromady disponovaly výkonem 469 koní a 800 Nm točivého momentu. Již nyní víme s jistotou, že k dispozici bude v budoucnu více než jedno pohonné ústrojí, a dokonce se proslýchá, že přijde také plně elektrická RS6.

Audi dále uvedlo, že dojezd konceptu činí dle WLTP přibližně 700 kilometrů, a to díky akumulátoru s kapacitou pohybující se okolo 100 kWh. Na další informace si však budeme muset ještě nějakou chvíli počkat.

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."