Generální ředitel výroby společnosti Volkswagen odhalil nové plány, které chce koncern realizovat. Slibuje si od nich zvýšení efektivity výrobních procesů a také větší zisk z následného prodeje automobilů. Automobilky v koncernu tak čeká období plné změn a unifikace.
Dle slov Thomase Schäfera začnou masově vyráběné modely sdílet více součástek a továren. Díky tomu má dojít k navýšení efektivity výroby a zároveň profitability cenově dostupných vozů. Na designu by se to však prý nemělo nijak promítnout.
Vzhled jednotlivých automobilů má zůstat individuální a zkrátka svůj. Volkswagen se snaží konkrétně o 20% zvýšení efektivity, přičemž jedním z prvních kroků je přesun výroby modelů Volkswagen Passat a Škoda Superb do jednotné továrny na Slovensku.
Čtěte také: Volkswagenu se s elektromobily daří a opětovně posiluje svou pozici na trhu
Kromě zvýšení efektivity výroby masově prodávaných modelů v podobě sdílení továren a součástek si od nového přístupu Volkswagen slibuje i lepší konkurenceschopnost. Místo neustálého řešení svých platforem a případných překážek ve výrobě se bude moci zaměřit na konkurenční firmy jako Tesla nebo skupinu Stellantis.
„V minulosti jsme ztráceli čas řešením sami sebe. Konkurence je vně, není schovaná uvnitř společnosti,“ prohlásil Thomas Schäfer. Zvýšení efektivity a konkurenceschopnosti je zcela na místě, protože se začíná nenávratně blížit termín, kdy dojde k výstavbě nové továrny, která bude od roku 2026 vyrábět elektrický model Trinity.
Generální ředitel výroby společnosti Volkswagen odhalil nové plány, které chce koncern realizovat. Slibuje si od nich zvýšení efektivity výrobních procesů a také větší zisk z následného prodeje automobilů. Automobilky v koncernu tak čeká období plné změn a unifikace.
Dle slov Thomase Schäfera začnou masově vyráběné modely sdílet více součástek a továren. Díky tomu má dojít k navýšení efektivity výroby a zároveň profitability cenově dostupných vozů. Na designu by se to však prý nemělo nijak promítnout.
Vzhled jednotlivých automobilů má zůstat individuální a zkrátka svůj. Volkswagen se snaží konkrétně o 20% zvýšení efektivity, přičemž jedním z prvních kroků je přesun výroby modelů Volkswagen Passat a Škoda Superb do jednotné továrny na Slovensku.
Čtěte také: Volkswagenu se s elektromobily daří a opětovně posiluje svou pozici na trhu
Kromě zvýšení efektivity výroby masově prodávaných modelů v podobě sdílení továren a součástek si od nového přístupu Volkswagen slibuje i lepší konkurenceschopnost. Místo neustálého řešení svých platforem a případných překážek ve výrobě se bude moci zaměřit na konkurenční firmy jako Tesla nebo skupinu Stellantis.
„V minulosti jsme ztráceli čas řešením sami sebe. Konkurence je vně, není schovaná uvnitř společnosti,“ prohlásil Thomas Schäfer. Zvýšení efektivity a konkurenceschopnosti je zcela na místě, protože se začíná nenávratně blížit termín, kdy dojde k výstavbě nové továrny, která bude od roku 2026 vyrábět elektrický model Trinity.