Elon Musk naznačuje, že by automobilka Lucid Motors mohla brzy zkrachovat. Není to poprvé, co o této skutečnosti mluví. Proč má šéf konkurenční Tesly takový názor a má Lucid opravdu nějaké problémy?
Již v minulosti mluvil Elon Musk, generální ředitel Tesly, o automobilce Lucid Motors s velkou mírou skepticismu. Nyní se na adresu této automobilky vyjádřil znovu. Naznačuje, že by mladý výrobce elektromobilů mohl zaniknout.
K takovému vyjádření Muska motivoval uniklý interní e-mail automobilky, o kterém informoval server Business Insider. V něm byla odhalena mimořádně agresivní strategie, jakou se Lucid chce pokusit zabránit rušení objednávek elektrického sedanu Air. Zjednodušeně řečeno, každý, kdo se rozhodne, že už nechce svůj objednaný Lucid a nezvedne první telefon od zaměstnance firmy, může být po dobu až dvou týdnů každý den obvoláván skupinou zaměstnanců Lucid, než bude zrušení jeho objednávky oficiálně potvrzeno.
Čtěte také: Konec nafouknuté bubliny? Elon Musk tvrdí, že Rivian a Lucid míří ke krachu!
Společnost zaznamenala pokles rezervací elektrického sedanu Lucid Air ze 37 tisíc ve 3. čtvrtletí na pouze 34 tisíc rezervací ve 4. čtvrtletí. Zhruba 3 tisíce zákazníků si za tuto krátkou dobu svůj nákup rozmyslelo. Je tak pochopitelné, že se tomu v tuto chvíli Lucid snaží bránit.
V minulém čtvrtletí totiž společnost prodělala přes půl miliardy dolarů. Stále však má mít automobilka podle dostupných informací zhruba 3 miliardy dolarů v hotovosti a krátkodobých investicích.
Elon Musk naznačuje, že by automobilka Lucid Motors mohla brzy zkrachovat. Není to poprvé, co o této skutečnosti mluví. Proč má šéf konkurenční Tesly takový názor a má Lucid opravdu nějaké problémy?
Již v minulosti mluvil Elon Musk, generální ředitel Tesly, o automobilce Lucid Motors s velkou mírou skepticismu. Nyní se na adresu této automobilky vyjádřil znovu. Naznačuje, že by mladý výrobce elektromobilů mohl zaniknout.
K takovému vyjádření Muska motivoval uniklý interní e-mail automobilky, o kterém informoval server Business Insider. V něm byla odhalena mimořádně agresivní strategie, jakou se Lucid chce pokusit zabránit rušení objednávek elektrického sedanu Air. Zjednodušeně řečeno, každý, kdo se rozhodne, že už nechce svůj objednaný Lucid a nezvedne první telefon od zaměstnance firmy, může být po dobu až dvou týdnů každý den obvoláván skupinou zaměstnanců Lucid, než bude zrušení jeho objednávky oficiálně potvrzeno.
Čtěte také: Konec nafouknuté bubliny? Elon Musk tvrdí, že Rivian a Lucid míří ke krachu!
Společnost zaznamenala pokles rezervací elektrického sedanu Lucid Air ze 37 tisíc ve 3. čtvrtletí na pouze 34 tisíc rezervací ve 4. čtvrtletí. Zhruba 3 tisíce zákazníků si za tuto krátkou dobu svůj nákup rozmyslelo. Je tak pochopitelné, že se tomu v tuto chvíli Lucid snaží bránit.
V minulém čtvrtletí totiž společnost prodělala přes půl miliardy dolarů. Stále však má mít automobilka podle dostupných informací zhruba 3 miliardy dolarů v hotovosti a krátkodobých investicích.