Zcela nový Fiat 500e byl představen již v březnu letošního roku, coby verze hatchback a cabrio. Nyní jsme se dočkali třetí varianty s označením 3+1, která bude do města ještě vhodnější – u spolujezdce má dveře navíc, a tak bude podstatně příjemnější nastupování a vystupování třeba pro děti, které už k tomu nebudou muset využívat cestu přes odsunuté či sklopené přední sedačky.
Fiat říká, že tato nová a praktičtější verze elektrického městského vozu byla navržena pro lidi, kteří mají rodiny a mnoho různých úkolů, které je třeba denně pokrýt. Je popisován jako „zcela nový, elektrický a s dveřmi navíc“, ale „stále 500“. Je to v podstatě stejné auto, jaké je už přes půl roku představené, ale s přidanými malými dveřmi na straně spolujezdce. Navíc se zadní dveře otevírají do protisměru, podobně jako třeba u BMW i3.
Dobrou zprávou je, že ovladatelnost elektrického modelu 500 nebyla nijak omezena, protože verze 3+1 má přesně stejné rozměry jako standardní model 500e. Zajímavé je, že mezi Fiatem 500e 3+1 a 500e také neexistuje žádný rozdíl mezi velikostí a tvarem dveří spolujezdce. Trik spočívá v tom, že to, co je pevný blatník na standardním voze, se prostě promění v malé dveře.
Fiat konstatuje, že nové dveře nemají vliv na ovladatelnost ani na spotřebu či dojezd automobilu, přestože k celkové hmotnosti přidávají 30 kilogramů navíc. Takže dle normy WLTP zvládne Fiat 500e ujet až 460 km v čistě městském cyklu, v kombinovaném pak až 320 km. Za zmínku stojí také to, že malé zadní dveře lze z bezpečnostních důvodů otevřít, pouze když jsou otevřeny dveře spolujezdce. Takže tohle je opravdu řešení, které je dělané na míru rodinám s dětmi.
Prodej nového Fiatu 500e 3+1 zahájí speciální zaváděcí edice La Prima, která má bohatou standardní výbavu, včetně adaptivního tempomatu, full-LED světlometů, systému rozpoznávání dopravních značek, 360stupňových parkovacích senzorů, parkovací kamery a dalšího. Fiat také uvádí na trh tři různé úrovně výbavy běžných 500e – Action, Passion a Icon. Ty nabízejí různé kombinaci baterie, elektromotoru a standardní a doplňkové výbavy.
Zcela nový Fiat 500e byl představen již v březnu letošního roku, coby verze hatchback a cabrio. Nyní jsme se dočkali třetí varianty s označením 3+1, která bude do města ještě vhodnější – u spolujezdce má dveře navíc, a tak bude podstatně příjemnější nastupování a vystupování třeba pro děti, které už k tomu nebudou muset využívat cestu přes odsunuté či sklopené přední sedačky.
Fiat říká, že tato nová a praktičtější verze elektrického městského vozu byla navržena pro lidi, kteří mají rodiny a mnoho různých úkolů, které je třeba denně pokrýt. Je popisován jako „zcela nový, elektrický a s dveřmi navíc“, ale „stále 500“. Je to v podstatě stejné auto, jaké je už přes půl roku představené, ale s přidanými malými dveřmi na straně spolujezdce. Navíc se zadní dveře otevírají do protisměru, podobně jako třeba u BMW i3.
Dobrou zprávou je, že ovladatelnost elektrického modelu 500 nebyla nijak omezena, protože verze 3+1 má přesně stejné rozměry jako standardní model 500e. Zajímavé je, že mezi Fiatem 500e 3+1 a 500e také neexistuje žádný rozdíl mezi velikostí a tvarem dveří spolujezdce. Trik spočívá v tom, že to, co je pevný blatník na standardním voze, se prostě promění v malé dveře.
Fiat konstatuje, že nové dveře nemají vliv na ovladatelnost ani na spotřebu či dojezd automobilu, přestože k celkové hmotnosti přidávají 30 kilogramů navíc. Takže dle normy WLTP zvládne Fiat 500e ujet až 460 km v čistě městském cyklu, v kombinovaném pak až 320 km. Za zmínku stojí také to, že malé zadní dveře lze z bezpečnostních důvodů otevřít, pouze když jsou otevřeny dveře spolujezdce. Takže tohle je opravdu řešení, které je dělané na míru rodinám s dětmi.
Prodej nového Fiatu 500e 3+1 zahájí speciální zaváděcí edice La Prima, která má bohatou standardní výbavu, včetně adaptivního tempomatu, full-LED světlometů, systému rozpoznávání dopravních značek, 360stupňových parkovacích senzorů, parkovací kamery a dalšího. Fiat také uvádí na trh tři různé úrovně výbavy běžných 500e – Action, Passion a Icon. Ty nabízejí různé kombinaci baterie, elektromotoru a standardní a doplňkové výbavy.