Volvo ruší unikátní předplatné. Ke značce přivedlo 80 % nových zákazníků

  • Care by Volvo pronajímala zákazníkům skladové vozy
  • Za 5 let přivedla služba automobilce 80 % nových zákazníků
  • Ceny pronájmu včetně pojištění byly výhodnější než tradiční leasing
Volvo C40 Recharge

Volvo C40 Recharge | foto: Volvo

Volvo bylo donucené ukončit své předplatné Care by Volvo. Nejde o rozšiřující služby v podobě příplatků vyšší výbavy, ale o alternativní možnost pronájmu vozidla. Program fungoval především na území Spojených států, pár klientů si našel i v Evropě. Aktivní zákazníci mohou své vozy využívat do konce platného období.

Levnější a výhodnější leasing přímo z první ruky

Pokud si nechcete vůz pořídit za hotové peníze, často sáhnete po financování tradičním leasingem. Volvo si pro své zájemce poprvé připravilo alternativní možnost krátkodobějšího pronájmu již v roce 2017. Tehdy ale došlo ke špatné komunikaci s dealery a služba nedostala šanci se pořádně uchytit. Druhý pokus přišel v roce 2019. Již po roce automobilka hlásila překvapivý úspěch a služba byla dokonce výdělečná. Myšlenkou služby bylo poskytnout lepší flexibilitu oproti tradičním finančním produktům.

Velkým lákadlem byly lehce nižší splátky a možnost výměny za jiné vozidlo již po pěti měsících pronájmu. Po této době šlo také vypovědět smlouvu bez dalších poplatků. Zákazníci mohli vždy vybírat z aktuálních skladových vozů daného dealera. V ceně byly zahrnuté tradiční položky, kromě samotného pronájmu bylo postaráno o pojištění, včetně asistence. Základní nabídku tvořil model XC40 za měsíční platbu 13 600 korun.

Volvo EX30 test

Interiér elektromobilu Volvo EX30 | foto: vlastní


Čtěte také: Test Volvo EX30 – Švédské kladivo na Teslu


Skvělý tah jak získat nové klienty

Program byl vytvořený především pro skupinu lidí, kteří by za standardních podmínek Volvo jako další svůj vůz nezvažovali. Inovativní myšlenka přivedla ke značce 80 % nových klientů. Volvo bohužel nikdy nezveřejnilo, kolik lidí této možnosti v posledních pěti letech využilo.

Program je nyní od počátku srpna ukončený. Vedení společnosti se chce více zaměřit na své klíčové zákazníky a představování nových modelů. Spolu s tím plánuje změny v řešení firemní operativy. Všehovšudy se hledá efektivnější, a tudíž i levnější, řešení klesajících prodejů. Všichni současní zákazníci s předplatným Care by Volvo dostanou po ukončení svého kontraktu poukaz v hodnotě 1 000 dolarů na pořízení nového vozu nebo 500 dolarů při využití leasingových služeb.

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."
test

Volvo ruší unikátní předplatné. Ke značce přivedlo 80 % nových zákazníků

  • Care by Volvo pronajímala zákazníkům skladové vozy
  • Za 5 let přivedla služba automobilce 80 % nových zákazníků
  • Ceny pronájmu včetně pojištění byly výhodnější než tradiční leasing
Volvo C40 Recharge

Volvo C40 Recharge | foto: Volvo

Volvo bylo donucené ukončit své předplatné Care by Volvo. Nejde o rozšiřující služby v podobě příplatků vyšší výbavy, ale o alternativní možnost pronájmu vozidla. Program fungoval především na území Spojených států, pár klientů si našel i v Evropě. Aktivní zákazníci mohou své vozy využívat do konce platného období.

Levnější a výhodnější leasing přímo z první ruky

Pokud si nechcete vůz pořídit za hotové peníze, často sáhnete po financování tradičním leasingem. Volvo si pro své zájemce poprvé připravilo alternativní možnost krátkodobějšího pronájmu již v roce 2017. Tehdy ale došlo ke špatné komunikaci s dealery a služba nedostala šanci se pořádně uchytit. Druhý pokus přišel v roce 2019. Již po roce automobilka hlásila překvapivý úspěch a služba byla dokonce výdělečná. Myšlenkou služby bylo poskytnout lepší flexibilitu oproti tradičním finančním produktům.

Velkým lákadlem byly lehce nižší splátky a možnost výměny za jiné vozidlo již po pěti měsících pronájmu. Po této době šlo také vypovědět smlouvu bez dalších poplatků. Zákazníci mohli vždy vybírat z aktuálních skladových vozů daného dealera. V ceně byly zahrnuté tradiční položky, kromě samotného pronájmu bylo postaráno o pojištění, včetně asistence. Základní nabídku tvořil model XC40 za měsíční platbu 13 600 korun.

Volvo EX30 test

Interiér elektromobilu Volvo EX30 | foto: vlastní


Čtěte také: Test Volvo EX30 – Švédské kladivo na Teslu


Skvělý tah jak získat nové klienty

Program byl vytvořený především pro skupinu lidí, kteří by za standardních podmínek Volvo jako další svůj vůz nezvažovali. Inovativní myšlenka přivedla ke značce 80 % nových klientů. Volvo bohužel nikdy nezveřejnilo, kolik lidí této možnosti v posledních pěti letech využilo.

Program je nyní od počátku srpna ukončený. Vedení společnosti se chce více zaměřit na své klíčové zákazníky a představování nových modelů. Spolu s tím plánuje změny v řešení firemní operativy. Všehovšudy se hledá efektivnější, a tudíž i levnější, řešení klesajících prodejů. Všichni současní zákazníci s předplatným Care by Volvo dostanou po ukončení svého kontraktu poukaz v hodnotě 1 000 dolarů na pořízení nového vozu nebo 500 dolarů při využití leasingových služeb.

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."