Volkswagen si nedá pokoj a musí stále prohlašovat a slibovat, kdy předběhne Teslu, největšího výrobce elektromobilů na světě. Možná právě v tom je zatím největší rozdíl mezi oběma společnostmi, víte jak to myslíme…
TIP: Tesla je existenční hrozbou pro tradiční automobilky
„Pokud Tesla postaví tři továrny, kde lze vyrobit 300 000 až 500 000 elektromobilů, pak my mluvíme o počtu jednotek mezi 900 000 a 1,5 miliony. Chceme toho dosáhnout v roce 2023, pravděpodobně ještě dříve,“ řekl Bernd Osterloh, předseda rady Volkswagen AG v rozhovoru pro deník Welt am Sonntag.
„Jejich výhodou je, že již mají svůj software v automobilech a používají jej ke sběru dat. Ale pokud dostaneme náš systém do aut, budeme mít mnohem více dat během krátké doby,“ řekl Osterloh.
Zlom by podle člověka z Volkswagenu měl nastat díky projektu Artemis, který vede Markus Duesmann, šéf Audi. V něm se značka Audi potažmo celý koncern zaměřují na výrazné zdokonalení technologií elektromobilů a výsledkem by měl být vysoce úsporný a technologicky pokročilý elektrovůz s delším dojezdem a těmi nejmodernějšími vychytávkami, včetně špičkového softwaru. V rámci koncernu dojde samozřejmě i ke sdílení nové techniky. Tak uvidíme.
Volkswagen si nedá pokoj a musí stále prohlašovat a slibovat, kdy předběhne Teslu, největšího výrobce elektromobilů na světě. Možná právě v tom je zatím největší rozdíl mezi oběma společnostmi, víte jak to myslíme…
TIP: Tesla je existenční hrozbou pro tradiční automobilky
„Pokud Tesla postaví tři továrny, kde lze vyrobit 300 000 až 500 000 elektromobilů, pak my mluvíme o počtu jednotek mezi 900 000 a 1,5 miliony. Chceme toho dosáhnout v roce 2023, pravděpodobně ještě dříve,“ řekl Bernd Osterloh, předseda rady Volkswagen AG v rozhovoru pro deník Welt am Sonntag.
„Jejich výhodou je, že již mají svůj software v automobilech a používají jej ke sběru dat. Ale pokud dostaneme náš systém do aut, budeme mít mnohem více dat během krátké doby,“ řekl Osterloh.
Zlom by podle člověka z Volkswagenu měl nastat díky projektu Artemis, který vede Markus Duesmann, šéf Audi. V něm se značka Audi potažmo celý koncern zaměřují na výrazné zdokonalení technologií elektromobilů a výsledkem by měl být vysoce úsporný a technologicky pokročilý elektrovůz s delším dojezdem a těmi nejmodernějšími vychytávkami, včetně špičkového softwaru. V rámci koncernu dojde samozřejmě i ke sdílení nové techniky. Tak uvidíme.