Výroba nového elektrického MPV od Volkswagenu, modelu ID.Buzz, je již v plném proudu. Není ani překvapením, že společnost hlásí enormní zájem. Aktuálně počet rezervací překročil hranici 12 500 kusů a Volkswagen se rozhodl, že zdvojnásobí původní cíl produkce.
Předseda rady užitkových vozidel Volkswagen, Carsten Intra, v reportáži pro německý server Automobilwoche prohlásil, že takový zájem nečekali. Zvláště, když si zájemci vůz zatím nemohli na vlastní oči prohlédnout, osahat a ani se v něm projet na testovací jízdě. První testovací modely by se ale k dealerům měly dostat již brzy. I tuto informaci Intra potvrdil.
Volkswagen ID.Buzz se vyrábí v továrně v německém Hannoveru. Při dnešní rychlosti výroby jich z linek sjede stovka týdně. Do konce roku se toto číslo má ale až zdvojnásobit. Cílem společnosti je výroba sta tisíc kusů ročně. Pokud bude poptávka vysoká, je možné výrobní kapacitu ještě o dalších třicet tisíc ročně navýšit.
Čtěte také: Vlajková loď Volkswagenu brzy skončí. Nahradí ji plně elektrický sedan
Všechny objednávky navíc zatím obsahují pouze pětimístnou nebo užitkovou variantu. Zájem se zatím dělí po padesáti procentech rovným dílem mezi obě varianty.
Tento rok přibývá na elektrickém trhu mnoho užitkových vozidel a lze to pozorovat i na probíhajícím Mezinárodním autosalonu konaném v Hannoveru. Většina cílí především na užitnou hodnotu a modernizaci spalovacích dodávek. ID.Buzz se ale zaměřuje nejen na tu praktickou část, ale designová hodnota je pro něj neméně důležitá. Podle předsedy rady v lidech pohled na ID.Buzz vyvolává úsměv a s vozem se při setkání rádi „seznamují“.
Výroba nového elektrického MPV od Volkswagenu, modelu ID.Buzz, je již v plném proudu. Není ani překvapením, že společnost hlásí enormní zájem. Aktuálně počet rezervací překročil hranici 12 500 kusů a Volkswagen se rozhodl, že zdvojnásobí původní cíl produkce.
Předseda rady užitkových vozidel Volkswagen, Carsten Intra, v reportáži pro německý server Automobilwoche prohlásil, že takový zájem nečekali. Zvláště, když si zájemci vůz zatím nemohli na vlastní oči prohlédnout, osahat a ani se v něm projet na testovací jízdě. První testovací modely by se ale k dealerům měly dostat již brzy. I tuto informaci Intra potvrdil.
Volkswagen ID.Buzz se vyrábí v továrně v německém Hannoveru. Při dnešní rychlosti výroby jich z linek sjede stovka týdně. Do konce roku se toto číslo má ale až zdvojnásobit. Cílem společnosti je výroba sta tisíc kusů ročně. Pokud bude poptávka vysoká, je možné výrobní kapacitu ještě o dalších třicet tisíc ročně navýšit.
Čtěte také: Vlajková loď Volkswagenu brzy skončí. Nahradí ji plně elektrický sedan
Všechny objednávky navíc zatím obsahují pouze pětimístnou nebo užitkovou variantu. Zájem se zatím dělí po padesáti procentech rovným dílem mezi obě varianty.
Tento rok přibývá na elektrickém trhu mnoho užitkových vozidel a lze to pozorovat i na probíhajícím Mezinárodním autosalonu konaném v Hannoveru. Většina cílí především na užitnou hodnotu a modernizaci spalovacích dodávek. ID.Buzz se ale zaměřuje nejen na tu praktickou část, ale designová hodnota je pro něj neméně důležitá. Podle předsedy rady v lidech pohled na ID.Buzz vyvolává úsměv a s vozem se při setkání rádi „seznamují“.