Volkswagen ID.Buzz byl představen na začátku března asi pět let poté, co byl poprvé odhalen jako koncept. Vůz je postaven na modulární platformě MEB, a přestože byl dosud představen v provedení pro 5 až 7 cestujících i jako nákladní ID.Buzz Cargo, řada se v budoucnu rozroste o obytnou verzi California a se vší pravděpodobností také o výkonnější model GTX.
Generální ředitel Volkswagenu pro osobní vozy, Ralf Brandstätter, odhalil prodejní cíle automobilky pro model ID.Buzz během výroční mediální konference VW. Automobil popsal jako „nejemotivnějšího člena rodiny ID.“ a řekl, že „vůz má vše, co je potřeba, aby se stal bestsellerem.“
Model se standardním rozvorem, který Volkswagen představil začátkem března, se v Evropě začne prodávat ve třetím čtvrtletí tohoto roku. Zpočátku bude nabízen v pětimístné konfiguraci, později se bude vyrábět i šestimístná verze, založená na tomto modelu se standardním rozvorem. V Evropě bude v roce 2023 také uvedena verze ID.Buzz s dlouhým rozvorem a se sedmi sedadly v konfiguraci 2/3/2.
Čtěte také: Nový Volkswagen ID.Buzz by mohl přijít v opravdu nevšedním karosářském provedení
Očekává se, že ve stejnou dobu budou zahájeny evropské prodeje ID.Buzz Cargo. Vůz bude nabízen se dvěma samostatnými předními sedadly nebo sedadlem řidiče a dvoumístnou lavicí pro spolujezdce. V USA si budou muset zájemci o nákup modelu s prodlouženým rozvorem počkat do roku 2024.
První modely ID.Buzz jsou vybaveny 82kWh baterií pohánějící elektromotor s výkonem 201 k a točivým momentem 310 Nm na zadních kolech. Evropské modely mají také funkci „obousměrného“ nabíjení, která může vracet energii zpět do sítě.
Volkswagen ID.Buzz byl představen na začátku března asi pět let poté, co byl poprvé odhalen jako koncept. Vůz je postaven na modulární platformě MEB, a přestože byl dosud představen v provedení pro 5 až 7 cestujících i jako nákladní ID.Buzz Cargo, řada se v budoucnu rozroste o obytnou verzi California a se vší pravděpodobností také o výkonnější model GTX.
Generální ředitel Volkswagenu pro osobní vozy, Ralf Brandstätter, odhalil prodejní cíle automobilky pro model ID.Buzz během výroční mediální konference VW. Automobil popsal jako „nejemotivnějšího člena rodiny ID.“ a řekl, že „vůz má vše, co je potřeba, aby se stal bestsellerem.“
Model se standardním rozvorem, který Volkswagen představil začátkem března, se v Evropě začne prodávat ve třetím čtvrtletí tohoto roku. Zpočátku bude nabízen v pětimístné konfiguraci, později se bude vyrábět i šestimístná verze, založená na tomto modelu se standardním rozvorem. V Evropě bude v roce 2023 také uvedena verze ID.Buzz s dlouhým rozvorem a se sedmi sedadly v konfiguraci 2/3/2.
Čtěte také: Nový Volkswagen ID.Buzz by mohl přijít v opravdu nevšedním karosářském provedení
Očekává se, že ve stejnou dobu budou zahájeny evropské prodeje ID.Buzz Cargo. Vůz bude nabízen se dvěma samostatnými předními sedadly nebo sedadlem řidiče a dvoumístnou lavicí pro spolujezdce. V USA si budou muset zájemci o nákup modelu s prodlouženým rozvorem počkat do roku 2024.
První modely ID.Buzz jsou vybaveny 82kWh baterií pohánějící elektromotor s výkonem 201 k a točivým momentem 310 Nm na zadních kolech. Evropské modely mají také funkci „obousměrného“ nabíjení, která může vracet energii zpět do sítě.