Američtí fanoušci vozů Volkswagen se v souvislosti s představením modelu ID.Buzz zamýšlejí nad jeho dalším využitím. Jakmile se v roce 2024 začne ID.Buzz prodávat ve Spojených státech, s velkou pravděpodobností se někdo v Americe pokusí vyrobit velmi oblíbenou verzi ve stylu pick-up. Volkswagen takovou proměnu ID.Buzz zatím nemá v plánu, i když je velká šance, že by se vůz těšil značné oblibě.
Možná ne v takovém provedení jako na fotografii, ale kabina pro posádku, která uveze pět lidí a má vzadu otevřenou ložnou plochu, by si své fanoušky určitě rychle našla. Výrobce by mohl jít ještě dál a nabídnout terénní verzi se zvýšeným odpružením a speciálními pneumatikami.
Verze s větší kabinou pro posádku a terénní auto by byla spíše lifestylová vozidla, zatímco vůz z úvodní fotografie by byl využíván jako užitkový. Byl by zaměřen na firemní využití s přihlédnutím na maximalizaci objemu nákladu a skvěle by doplňoval dříve navrženou nákladní dodávku.
Čtěte také: Nový Volkswagen ID.Buzz oficiálně! Nabídne rychlé dobíjení a nevšední design
Protože ID.Buzz přichází do Spojených států pouze s dlouhým rozvorem, použili fanoušci tento vůz jako základ pro renderový návrh pick-upu. Zatím neexistují žádné fotografie sériového “Buzzu” s prodlouženým rozvorem, ale Volkswagen ukázal delší koncept a věříme, že přesně předpovídá délku modelu LWB (Long Wheelbase).
Současně očekáváme, že dlouhý Buzz také dostane větší baterii, s kapacitou 111 kWh, takže by ji mohl využít i pick-up s dlouhým rozvorem. Očekává se, že dojezd dle metodiky EPA bude přibližně 435 km u verze se dvěma motory a s velkou baterií. V konfiguraci vozu s jedním motorem by mohl mít ID.Buzz delší dojezd.
Američtí fanoušci vozů Volkswagen se v souvislosti s představením modelu ID.Buzz zamýšlejí nad jeho dalším využitím. Jakmile se v roce 2024 začne ID.Buzz prodávat ve Spojených státech, s velkou pravděpodobností se někdo v Americe pokusí vyrobit velmi oblíbenou verzi ve stylu pick-up. Volkswagen takovou proměnu ID.Buzz zatím nemá v plánu, i když je velká šance, že by se vůz těšil značné oblibě.
Možná ne v takovém provedení jako na fotografii, ale kabina pro posádku, která uveze pět lidí a má vzadu otevřenou ložnou plochu, by si své fanoušky určitě rychle našla. Výrobce by mohl jít ještě dál a nabídnout terénní verzi se zvýšeným odpružením a speciálními pneumatikami.
Verze s větší kabinou pro posádku a terénní auto by byla spíše lifestylová vozidla, zatímco vůz z úvodní fotografie by byl využíván jako užitkový. Byl by zaměřen na firemní využití s přihlédnutím na maximalizaci objemu nákladu a skvěle by doplňoval dříve navrženou nákladní dodávku.
Čtěte také: Nový Volkswagen ID.Buzz oficiálně! Nabídne rychlé dobíjení a nevšední design
Protože ID.Buzz přichází do Spojených států pouze s dlouhým rozvorem, použili fanoušci tento vůz jako základ pro renderový návrh pick-upu. Zatím neexistují žádné fotografie sériového “Buzzu” s prodlouženým rozvorem, ale Volkswagen ukázal delší koncept a věříme, že přesně předpovídá délku modelu LWB (Long Wheelbase).
Současně očekáváme, že dlouhý Buzz také dostane větší baterii, s kapacitou 111 kWh, takže by ji mohl využít i pick-up s dlouhým rozvorem. Očekává se, že dojezd dle metodiky EPA bude přibližně 435 km u verze se dvěma motory a s velkou baterií. V konfiguraci vozu s jedním motorem by mohl mít ID.Buzz delší dojezd.