Volkswagen ID.Buzz se blíží! Nástupce staré klasiky se objevil v nové upoutávce

  • Volkswagen vydal upoutávku na připravovaný elektrický mikrobus
  • ID.Buzz by se měl dostat na trh už příští rok
  • Novinka dostane největší baterii od Volkswagenu vůbec
Volkswagen odhalil první snímek produkční verze elektrobusu ID.BUZZ

Volkswagenu ID.Buzz se možná dočkáme už příští rok | foto: Volkswagen

Příchod asi nejočekávanějšího elektromobilu od koncernu Volkswagen se nezadržitelně blíží. Jde o mikrobus ID.Buzz, který byl odhalen již v roce 2017 a upoutal pozornost široké veřejnosti. Bylo to především proto, že koncept zřetelně připomínal ikonický mikrobus T1.

Volkswagen ID. Buzz už příští rok

Před nedávnem společnost představila podobu produkční verze vozu, avšak pouze s kamuflážním lakem. Nyní to vypadá, že zahájení produkce je opravdu na spadnutí a v příštím roce bychom se novinky mohli dočkat. Sám Volkswagen vydal na ID.Buzz novou upoutávku na svém twitterovém účtu. V ní tvrdí, že blížící se rok 2022 bude právě rokem tohoto vozu.

ID.Buzz bude stát na modulární elektrické platformě MEB stejně jako stávající elektromobily společnosti. Měl by však disponovat největší baterií, kterou kdy Volkswagen v produkčním voze použil. Její kapacita by údajně měla být 111 kWh a díky tomu by měl mikrobus na jedno nabití ujet až 600 kilometrů.

Špionské fotky prototypu Volkswagen ID Buzz

Exkluzivní snímky prototypu elektromobilu Volkswagen ID.Buzz | foto: InsideEVs


Nepřehlédněte: Volkswagen ID.Buzz spatřen téměř bez maskování. Je tohle finální design?


Přestože tato hodnota ještě nebyla potvrzena, podle spekulací bude mít ID.Buzz výkon elektromotorů nejméně 369 koní a náhon na všechna čtyři kola. Samozřejmě se bude jednat o velmi těžké vozidlo a jeho hmotnost by mohla překonat hranici 2,4 tun.

Levná nákladní varianta

Na prodej by měla být taktéž nákladní verze bez zadních sedadel se 48kWh baterií a výkonem 150 koní. Cílovou skupinou budou samozřejmě společnosti dopravující zboží po městě. Ty totiž nepotřebují přehnaně dlouhý dojezd. Malá baterie zároveň umožní snížení nákupní ceny. Rozhodně se tedy máme na co těšit a pokud se vůz vydaří, mohlo by se jednat o prodejní trhák.

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."
test

Volkswagen ID.Buzz se blíží! Nástupce staré klasiky se objevil v nové upoutávce

  • Volkswagen vydal upoutávku na připravovaný elektrický mikrobus
  • ID.Buzz by se měl dostat na trh už příští rok
  • Novinka dostane největší baterii od Volkswagenu vůbec
Volkswagen odhalil první snímek produkční verze elektrobusu ID.BUZZ

Volkswagenu ID.Buzz se možná dočkáme už příští rok | foto: Volkswagen

Příchod asi nejočekávanějšího elektromobilu od koncernu Volkswagen se nezadržitelně blíží. Jde o mikrobus ID.Buzz, který byl odhalen již v roce 2017 a upoutal pozornost široké veřejnosti. Bylo to především proto, že koncept zřetelně připomínal ikonický mikrobus T1.

Volkswagen ID. Buzz už příští rok

Před nedávnem společnost představila podobu produkční verze vozu, avšak pouze s kamuflážním lakem. Nyní to vypadá, že zahájení produkce je opravdu na spadnutí a v příštím roce bychom se novinky mohli dočkat. Sám Volkswagen vydal na ID.Buzz novou upoutávku na svém twitterovém účtu. V ní tvrdí, že blížící se rok 2022 bude právě rokem tohoto vozu.

ID.Buzz bude stát na modulární elektrické platformě MEB stejně jako stávající elektromobily společnosti. Měl by však disponovat největší baterií, kterou kdy Volkswagen v produkčním voze použil. Její kapacita by údajně měla být 111 kWh a díky tomu by měl mikrobus na jedno nabití ujet až 600 kilometrů.

Špionské fotky prototypu Volkswagen ID Buzz

Exkluzivní snímky prototypu elektromobilu Volkswagen ID.Buzz | foto: InsideEVs


Nepřehlédněte: Volkswagen ID.Buzz spatřen téměř bez maskování. Je tohle finální design?


Přestože tato hodnota ještě nebyla potvrzena, podle spekulací bude mít ID.Buzz výkon elektromotorů nejméně 369 koní a náhon na všechna čtyři kola. Samozřejmě se bude jednat o velmi těžké vozidlo a jeho hmotnost by mohla překonat hranici 2,4 tun.

Levná nákladní varianta

Na prodej by měla být taktéž nákladní verze bez zadních sedadel se 48kWh baterií a výkonem 150 koní. Cílovou skupinou budou samozřejmě společnosti dopravující zboží po městě. Ty totiž nepotřebují přehnaně dlouhý dojezd. Malá baterie zároveň umožní snížení nákupní ceny. Rozhodně se tedy máme na co těšit a pokud se vůz vydaří, mohlo by se jednat o prodejní trhák.

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."