Volkswagen ID.Buzz spatřen téměř bez maskování. Je tohle finální design?

  • Prototyp elektrického minibusu ID.Buzz byl zachycen při testování
  • Vůz od Volkswagenu se navíc po silnicích proháněl téměř bez maskování
  • Blíží se odhalení finální podoby vozu?
Špionské fotky prototypu Volkswagen ID Buzz

Exkluzivní snímky prototypu elektromobilu Volkswagen ID.Buzz | foto: InsideEVs

Očekávaný elektromobil Volkswagen ID.Buzz na sebe upoutal pozornost již při samotném oznámení. To především díky kombinaci elektrického pohonu, unikátním retro inspirovaným designem a kupou nejmodernějších technologií, které byste ve voze mohli chtít.

Volkswagen ID.Buzz téměř bez maskování

Ačkoliv se máme odhalení vozu od Volkswagenu dočkat až příští rok, tak se nám již teď naskytla příležitost na elektromobil ID.Buzz nahlédnout. Stalo se tak díky tomu, že byl na silnici přistižen při činu téměř nemaskovaný prototyp. Kolegové ze serveru InsideEVs neváhali a vůz ze všech stran patřičně zdokumentovali.

Maskování elektromobilu se pomalu blíží nule. Kromě zakrytého loga značky je vůz vybaven falešnými mlhovkami. Také si můžeme všimnout, že je lehce zamaskovaný i tvar předního a zadního nárazníku. To je však tak nějak vše, což nám přináší zatím nejčistší pohled na chystaný elektrický mikrobus.

Špionské fotky prototypu Volkswagen ID Buzz

Pohled na zadní část prototypu Volkswagen ID.Buzz | foto: InsideEVs


Čtěte také: Elektrická dodávka Volkswagen ID.Buzz překvapí cenou, základ vyjde na milion


Čeká nás brzké odhalení elektromobilu?

Přestože se na vozidle stále nějaká forma menšího maskování v podobě falešných či neúplných prvků nachází, tak jde většinou spíše o detaily. Koncern Volkswagen tak již zřejmě okolo vozu nehodlá držet nijak velkou pokličku tajemství a záhad. To by mohlo znamenat brzké odhalení bližších informací.

Elektrický vůz má být založen na platformě MEB, která umožňuje pohon všech, ale i pouze zadních kol. Díky své nezvyklé délce má platforma k dispozici více místa, které využije větší baterie. Ta má mít kapacitu 111 kWh, což by mělo zaručit dojezd okolo 600 kilometrů na jedno nabití.

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."
test

Volkswagen ID.Buzz spatřen téměř bez maskování. Je tohle finální design?

  • Prototyp elektrického minibusu ID.Buzz byl zachycen při testování
  • Vůz od Volkswagenu se navíc po silnicích proháněl téměř bez maskování
  • Blíží se odhalení finální podoby vozu?
Špionské fotky prototypu Volkswagen ID Buzz

Exkluzivní snímky prototypu elektromobilu Volkswagen ID.Buzz | foto: InsideEVs

Očekávaný elektromobil Volkswagen ID.Buzz na sebe upoutal pozornost již při samotném oznámení. To především díky kombinaci elektrického pohonu, unikátním retro inspirovaným designem a kupou nejmodernějších technologií, které byste ve voze mohli chtít.

Volkswagen ID.Buzz téměř bez maskování

Ačkoliv se máme odhalení vozu od Volkswagenu dočkat až příští rok, tak se nám již teď naskytla příležitost na elektromobil ID.Buzz nahlédnout. Stalo se tak díky tomu, že byl na silnici přistižen při činu téměř nemaskovaný prototyp. Kolegové ze serveru InsideEVs neváhali a vůz ze všech stran patřičně zdokumentovali.

Maskování elektromobilu se pomalu blíží nule. Kromě zakrytého loga značky je vůz vybaven falešnými mlhovkami. Také si můžeme všimnout, že je lehce zamaskovaný i tvar předního a zadního nárazníku. To je však tak nějak vše, což nám přináší zatím nejčistší pohled na chystaný elektrický mikrobus.

Špionské fotky prototypu Volkswagen ID Buzz

Pohled na zadní část prototypu Volkswagen ID.Buzz | foto: InsideEVs


Čtěte také: Elektrická dodávka Volkswagen ID.Buzz překvapí cenou, základ vyjde na milion


Čeká nás brzké odhalení elektromobilu?

Přestože se na vozidle stále nějaká forma menšího maskování v podobě falešných či neúplných prvků nachází, tak jde většinou spíše o detaily. Koncern Volkswagen tak již zřejmě okolo vozu nehodlá držet nijak velkou pokličku tajemství a záhad. To by mohlo znamenat brzké odhalení bližších informací.

Elektrický vůz má být založen na platformě MEB, která umožňuje pohon všech, ale i pouze zadních kol. Díky své nezvyklé délce má platforma k dispozici více místa, které využije větší baterie. Ta má mít kapacitu 111 kWh, což by mělo zaručit dojezd okolo 600 kilometrů na jedno nabití.

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."