Německá automobilka Volkswagen konečně spouští oficiální prodej jejich nového elektromobilu ID.4. V pořadí již druhý člen elektrické rodinky dorazí k dealerům již za pár dní, což znamená, že je ten správný čas k rezervaci prvních testovacích jízd. Co se týče zákazníků, tak první šťastlivci si odvezou své nové miláčky už 15. března. Tak schválně, potkáte nějaký na českých silnicích?
Zákazníci prémiového vozu Volkswagen ID.4 mají na výběr hned několik variant konfigurací, přičemž cena startuje pod milion korun. Od základní výbavy “City” za 991 900 Kč až po “Max”, který pořídíte od 1 486 900 Kč. Elektromobil postavený na známé MEB platformě se tak poněkud vzdaluje myšlence dostupného vozu, nicméně pro movitější klienty může být vhodnou alternativou.
Čtěte také: 500 000 kusů ročně! SUV elektromobil Volkswagen ID.4 má být prodejní trhák
Výbornou zprávou je, že nové kusy již disponují novou verzí softwaru. Ten umožní zákazníkům OTA (over-the-air) aktualizace, a tak není potřeba pro novější verzi jezdit až do servisního střediska. Na výběr pak dostáváme baterie o kapacitě 77 kWh s elektromotorem o výkonu 150 kW nebo slabší motorizace s 52 kWh baterií. Ve verzi s největší baterií dokáže Volkswagen ID.4 urazit až 522 km na jediné nabití dle WLTP.
Čtěte také: Volkswagen povolí vzdálené aktualizace, nejprve však musíte do servisu
Zajímavostí je pak pozdější příchod vrcholné verze ID.4 GTX, která nabídne elektromotor o výkonu 220 kW a pohon všech kol. O tom se však dozvíme detaily až o něco později.
Zažádáte si o testovací jízdu nového Volkswagenu ID.4? Podělte se o názor v diskusi!
Německá automobilka Volkswagen konečně spouští oficiální prodej jejich nového elektromobilu ID.4. V pořadí již druhý člen elektrické rodinky dorazí k dealerům již za pár dní, což znamená, že je ten správný čas k rezervaci prvních testovacích jízd. Co se týče zákazníků, tak první šťastlivci si odvezou své nové miláčky už 15. března. Tak schválně, potkáte nějaký na českých silnicích?
Zákazníci prémiového vozu Volkswagen ID.4 mají na výběr hned několik variant konfigurací, přičemž cena startuje pod milion korun. Od základní výbavy “City” za 991 900 Kč až po “Max”, který pořídíte od 1 486 900 Kč. Elektromobil postavený na známé MEB platformě se tak poněkud vzdaluje myšlence dostupného vozu, nicméně pro movitější klienty může být vhodnou alternativou.
Čtěte také: 500 000 kusů ročně! SUV elektromobil Volkswagen ID.4 má být prodejní trhák
Výbornou zprávou je, že nové kusy již disponují novou verzí softwaru. Ten umožní zákazníkům OTA (over-the-air) aktualizace, a tak není potřeba pro novější verzi jezdit až do servisního střediska. Na výběr pak dostáváme baterie o kapacitě 77 kWh s elektromotorem o výkonu 150 kW nebo slabší motorizace s 52 kWh baterií. Ve verzi s největší baterií dokáže Volkswagen ID.4 urazit až 522 km na jediné nabití dle WLTP.
Čtěte také: Volkswagen povolí vzdálené aktualizace, nejprve však musíte do servisu
Zajímavostí je pak pozdější příchod vrcholné verze ID.4 GTX, která nabídne elektromotor o výkonu 220 kW a pohon všech kol. O tom se však dozvíme detaily až o něco později.
Zažádáte si o testovací jízdu nového Volkswagenu ID.4? Podělte se o názor v diskusi!