Podle průzkumů vedou Tesly, které se vyrábějí v Číně, co do kvality. Vozidla, jejichž zemí původu jsou ovšem pro automobilku domovské Spojené státy, jsou naopak nejméně kvalitní.
TIP: Tesla je existenční hrozbou pro tradiční automobilky
V průzkumech vyšlo najevo, že nejméně jsou nespokojeni ti, jejichž vozidlo spatřilo světlo světa v Gigafactory v Šanghaji. V nedávném průzkumu společnosti J.D. Power z konce června Tesla na americkém trhu skončila na úplně poslední příčce z 32 automobilek, které se průzkumu účastnily. Průzkum bere do úvahy kvalitu vozidel v prvních devadesáti dnech od koupě, podle těchto výsledků kupci zaznamenávají vozů Tesla v průměru 250 problémů na 100 vozů.
Podle průzkumu čínského webu 12365Auto lze zaznamenat u běžných zde využívaných elektromobilů Tesly jen 37,2 problémů na 10 000 vozů, takže jde o pouhých 0,7 stížností na kus! A to je obrovský posun. Že by se americký výrobce poučil z problémů, ke kterým mohlo dojít v továrně ve Fremontu?
Podle průzkumů vedou Tesly, které se vyrábějí v Číně, co do kvality. Vozidla, jejichž zemí původu jsou ovšem pro automobilku domovské Spojené státy, jsou naopak nejméně kvalitní.
TIP: Tesla je existenční hrozbou pro tradiční automobilky
V průzkumech vyšlo najevo, že nejméně jsou nespokojeni ti, jejichž vozidlo spatřilo světlo světa v Gigafactory v Šanghaji. V nedávném průzkumu společnosti J.D. Power z konce června Tesla na americkém trhu skončila na úplně poslední příčce z 32 automobilek, které se průzkumu účastnily. Průzkum bere do úvahy kvalitu vozidel v prvních devadesáti dnech od koupě, podle těchto výsledků kupci zaznamenávají vozů Tesla v průměru 250 problémů na 100 vozů.
Podle průzkumu čínského webu 12365Auto lze zaznamenat u běžných zde využívaných elektromobilů Tesly jen 37,2 problémů na 10 000 vozů, takže jde o pouhých 0,7 stížností na kus! A to je obrovský posun. Že by se americký výrobce poučil z problémů, ke kterým mohlo dojít v továrně ve Fremontu?