Víte, které Tesly jsou nejkvalitnější? Možná překvapivě ty vyráběné v Číně

Podle průzkumů vedou Tesly, které se vyrábějí v Číně, co do kvality. Vozidla, jejichž zemí původu jsou ovšem pro automobilku domovské Spojené státy, jsou naopak nejméně kvalitní.

Gigafactory ve Spojených státech | foto: Tesla

TIP: Tesla je existenční hrozbou pro tradiční automobilky

V průzkumech vyšlo najevo, že nejméně jsou nespokojeni ti, jejichž vozidlo spatřilo světlo světa v Gigafactory v Šanghaji. V nedávném průzkumu společnosti J.D. Power z konce června Tesla na americkém trhu skončila na úplně poslední příčce z 32 automobilek, které se průzkumu účastnily. Průzkum bere do úvahy kvalitu vozidel v prvních devadesáti dnech od koupě, podle těchto výsledků kupci zaznamenávají vozů Tesla v průměru 250 problémů na 100 vozů.

Podle průzkumu čínského webu 12365Auto lze zaznamenat u běžných zde využívaných elektromobilů Tesly jen 37,2 problémů na 10 000 vozů, takže jde o pouhých 0,7 stížností na kus! A to je obrovský posun. Že by se americký výrobce poučil z problémů, ke kterým mohlo dojít v továrně ve Fremontu?

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."
test

Víte, které Tesly jsou nejkvalitnější? Možná překvapivě ty vyráběné v Číně

Podle průzkumů vedou Tesly, které se vyrábějí v Číně, co do kvality. Vozidla, jejichž zemí původu jsou ovšem pro automobilku domovské Spojené státy, jsou naopak nejméně kvalitní.

Gigafactory ve Spojených státech | foto: Tesla

TIP: Tesla je existenční hrozbou pro tradiční automobilky

V průzkumech vyšlo najevo, že nejméně jsou nespokojeni ti, jejichž vozidlo spatřilo světlo světa v Gigafactory v Šanghaji. V nedávném průzkumu společnosti J.D. Power z konce června Tesla na americkém trhu skončila na úplně poslední příčce z 32 automobilek, které se průzkumu účastnily. Průzkum bere do úvahy kvalitu vozidel v prvních devadesáti dnech od koupě, podle těchto výsledků kupci zaznamenávají vozů Tesla v průměru 250 problémů na 100 vozů.

Podle průzkumu čínského webu 12365Auto lze zaznamenat u běžných zde využívaných elektromobilů Tesly jen 37,2 problémů na 10 000 vozů, takže jde o pouhých 0,7 stížností na kus! A to je obrovský posun. Že by se americký výrobce poučil z problémů, ke kterým mohlo dojít v továrně ve Fremontu?

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."