O víkendu jsme informovali o tom, že na jedné z ultrarychlých dobíjecích stanic sítě Electrify America došlo k vážnému nebezpečí, zkratu. A tak dodavatel těchto speciálních kabelů s kapalinovým chlazením HUBER+SUHNERS raději doporučil vypnutí všem firmám, které tyto kabely využívají – provozovatelům dobíjecích sítí Electrify America, Fastned, a Ionity.
Tip: Electrify America vypnula kvůli bezpečnosti ultrarychlé nabíječky
Problém se nakonec týkal pouze jediné nabíjecí stanice, což ovšem předem společnost netušila a ani nehodlala riskovat a raději doporučila vypnutí kompletně všech vysoce výkonných nabíječek (150 kW – 350 kW) kvůli „potenciálnímu bezpečnostnímu problému s kabely chlazenými kapalinou“.
HUBER+SUHNER po pár dnech zjistil, že byla závada pouze na jediné dobíjecí stanici, na které došlo ke zkratu. Ovšem šlo ještě o prototyp, nikoliv sériově vyráběný kus. U ostatních dobíječek tedy k ničemu podobnému nemůže dojít, ukázaly testy funkcionality.
Společnost hodlá vydat ještě podrobnější zdůvodnění a objasnění celé situace, každopádně takový případ by se prý již neměl opakovat a zákazníci mohou zůstat v klidu. Řešení od firmy HUBER+SUHNER vyhovuje podle oficiálního vyjádření společnosti všem požadovaným předpisům a nárokům, které jsou kladeny na nabíjecí systém.
Již dříve společnost uvedla, že se situace netýkala 50kW CCS nabíječek či CHAdeMO konektorů a nabíječek L2. Týkala se tedy jen vysokonapěťových kabelů chlazených kapalinou s výkonem 150 až 350 kW.
zdroj: Electrek
O víkendu jsme informovali o tom, že na jedné z ultrarychlých dobíjecích stanic sítě Electrify America došlo k vážnému nebezpečí, zkratu. A tak dodavatel těchto speciálních kabelů s kapalinovým chlazením HUBER+SUHNERS raději doporučil vypnutí všem firmám, které tyto kabely využívají – provozovatelům dobíjecích sítí Electrify America, Fastned, a Ionity.
Tip: Electrify America vypnula kvůli bezpečnosti ultrarychlé nabíječky
Problém se nakonec týkal pouze jediné nabíjecí stanice, což ovšem předem společnost netušila a ani nehodlala riskovat a raději doporučila vypnutí kompletně všech vysoce výkonných nabíječek (150 kW – 350 kW) kvůli „potenciálnímu bezpečnostnímu problému s kabely chlazenými kapalinou“.
HUBER+SUHNER po pár dnech zjistil, že byla závada pouze na jediné dobíjecí stanici, na které došlo ke zkratu. Ovšem šlo ještě o prototyp, nikoliv sériově vyráběný kus. U ostatních dobíječek tedy k ničemu podobnému nemůže dojít, ukázaly testy funkcionality.
Společnost hodlá vydat ještě podrobnější zdůvodnění a objasnění celé situace, každopádně takový případ by se prý již neměl opakovat a zákazníci mohou zůstat v klidu. Řešení od firmy HUBER+SUHNER vyhovuje podle oficiálního vyjádření společnosti všem požadovaným předpisům a nárokům, které jsou kladeny na nabíjecí systém.
Již dříve společnost uvedla, že se situace netýkala 50kW CCS nabíječek či CHAdeMO konektorů a nabíječek L2. Týkala se tedy jen vysokonapěťových kabelů chlazených kapalinou s výkonem 150 až 350 kW.
zdroj: Electrek