V pátek pozdě večer vypnula společnost Electrify America „většinu svých vysoce výkonných nabíječek (150 kW – 350 kW)“ kvůli „potenciálnímu bezpečnostnímu problému s kabely chlazenými kapalinou“ od dodavatele HUBER+SUHNERS.
Společnost, kterou založil VW jako prostředek urovnání s organizacemi EPA a CARB po skanálu Dieselgate, tvrdí, že nabíjecí stanice vypnula na doporučení HUBER+SUHNERS, dodavatele vysokonapěťových nabíjecích kabelů, který vyšetřuje potenciální bezpečnostní problém.
Giovanni Palazzo, prezident a výkonný ředitel Electrify America, tvrdí, že „bezpečnost našich zákazníků je naší největší prioritou. Z velké opatrnosti Electrify America zavírá všechny stanice, využívající vysokonapěťové kabely od HUBER+SUHNER, dokud nebudeme moci potvrdit, že je možné je bezpečně využívat. Jsme přesvědčeni o tom, že HUBER+SUHNER tenhle problém vyšetří a vyřeší co možná nejdříve.“
Společnost zdůrazňuje, že situace se netýká 50kW CCS nabíječek či veškerých CHAdeMO konektorů a nabíječek L2. Týká se tedy jen vysokonapěťových kabelů chlazených kapalinou s výkonem 150 až 350 kW.
Zdroj: Electrek
V pátek pozdě večer vypnula společnost Electrify America „většinu svých vysoce výkonných nabíječek (150 kW – 350 kW)“ kvůli „potenciálnímu bezpečnostnímu problému s kabely chlazenými kapalinou“ od dodavatele HUBER+SUHNERS.
Společnost, kterou založil VW jako prostředek urovnání s organizacemi EPA a CARB po skanálu Dieselgate, tvrdí, že nabíjecí stanice vypnula na doporučení HUBER+SUHNERS, dodavatele vysokonapěťových nabíjecích kabelů, který vyšetřuje potenciální bezpečnostní problém.
Giovanni Palazzo, prezident a výkonný ředitel Electrify America, tvrdí, že „bezpečnost našich zákazníků je naší největší prioritou. Z velké opatrnosti Electrify America zavírá všechny stanice, využívající vysokonapěťové kabely od HUBER+SUHNER, dokud nebudeme moci potvrdit, že je možné je bezpečně využívat. Jsme přesvědčeni o tom, že HUBER+SUHNER tenhle problém vyšetří a vyřeší co možná nejdříve.“
Společnost zdůrazňuje, že situace se netýká 50kW CCS nabíječek či veškerých CHAdeMO konektorů a nabíječek L2. Týká se tedy jen vysokonapěťových kabelů chlazených kapalinou s výkonem 150 až 350 kW.
Zdroj: Electrek