dTest letos společně s autoklubem ADAC slaví již 50 let od prvního testu pneumatik. Za tu dobu se kritéria a nároky samozřejmě hodně změnily, nicméně výsledky se vždy snaží zákazníkům pomoci s výběrem těch nejlepších produktů na trhu s ohledem na různé nároky (specifikace, finance, apod.).
Nejen výběr těch nejlepších, ale naopak i vážné upozornění před těmi nejhoršími, kterým je lepší se raději vyhnout obloukem. Letos například dTest zjistil, že mezi nejhoršími jsou i jedny z nejdražších pneumatik, což je opravdu zařížející a potvrzuje to fakt, že výběr pneumatik není vůbec jednoduchý.
V nejnovějším testu letních pneumatik dTest ve spolupráci s evropským autoklubem ADAC podrobil testu celkem 47 modelů velikosti 205/55 R16. Do celkového hodnocení se nejvíce promítly výsledky jízdních vlastností na mokré a suché vozovce. Jinak se experti zaměřili na celkovou životnost pneumatik, hlučnost a také vliv pneu na spotřebu pohonných hmot.
Jak uvádí dTest na svém webu, tak „novinkou jsou zkoušky, které se zaměřují na dopad pneumatik na životní prostředí. Zjišťovala se míra odírání gum a také udržitelnost jejich produkce.“ Pokud vám tedy ekologie pneumatik a jejich vliv na životní prostředí nejsou cizí, tak si můžete vybírat i podle tohoto kritéria.
Čtěte také: 3 vymazlené produkty z Lidlu – Zaostřeno na pneumatiky (14. díl)
Podle expertů se opět potvrdilo, že vlastnosti na mokru jsou klíčovým a kritickým parametrem letních pneumatik. A že rozdíly mezi nejlepšími a nejhoršími jsou skutečně obrovské. Výše uvedených 14 modelů v seznamu nelze doporučit, protože dostaly velmi špatné hodnocení a představují tak vážné bezpečnostní riziko.
Naopak v testu nejlépe hodnocené byly pneumatiky Continental PremiumContact 6, dále Goodyear EfficientGrip Performance 2 a také Michelin Primacy 4+. Podrobný seznam všech 47 testovaných modelů a jejich hodnocení včetně dalších informací pak najdete na konci tohoto článku na webu dTestu.
dTest letos společně s autoklubem ADAC slaví již 50 let od prvního testu pneumatik. Za tu dobu se kritéria a nároky samozřejmě hodně změnily, nicméně výsledky se vždy snaží zákazníkům pomoci s výběrem těch nejlepších produktů na trhu s ohledem na různé nároky (specifikace, finance, apod.).
Nejen výběr těch nejlepších, ale naopak i vážné upozornění před těmi nejhoršími, kterým je lepší se raději vyhnout obloukem. Letos například dTest zjistil, že mezi nejhoršími jsou i jedny z nejdražších pneumatik, což je opravdu zařížející a potvrzuje to fakt, že výběr pneumatik není vůbec jednoduchý.
V nejnovějším testu letních pneumatik dTest ve spolupráci s evropským autoklubem ADAC podrobil testu celkem 47 modelů velikosti 205/55 R16. Do celkového hodnocení se nejvíce promítly výsledky jízdních vlastností na mokré a suché vozovce. Jinak se experti zaměřili na celkovou životnost pneumatik, hlučnost a také vliv pneu na spotřebu pohonných hmot.
Jak uvádí dTest na svém webu, tak „novinkou jsou zkoušky, které se zaměřují na dopad pneumatik na životní prostředí. Zjišťovala se míra odírání gum a také udržitelnost jejich produkce.“ Pokud vám tedy ekologie pneumatik a jejich vliv na životní prostředí nejsou cizí, tak si můžete vybírat i podle tohoto kritéria.
Čtěte také: 3 vymazlené produkty z Lidlu – Zaostřeno na pneumatiky (14. díl)
Podle expertů se opět potvrdilo, že vlastnosti na mokru jsou klíčovým a kritickým parametrem letních pneumatik. A že rozdíly mezi nejlepšími a nejhoršími jsou skutečně obrovské. Výše uvedených 14 modelů v seznamu nelze doporučit, protože dostaly velmi špatné hodnocení a představují tak vážné bezpečnostní riziko.
Naopak v testu nejlépe hodnocené byly pneumatiky Continental PremiumContact 6, dále Goodyear EfficientGrip Performance 2 a také Michelin Primacy 4+. Podrobný seznam všech 47 testovaných modelů a jejich hodnocení včetně dalších informací pak najdete na konci tohoto článku na webu dTestu.