Tesla zase mění ceny. Nad novou cenovou politikou zůstává rozum stát

  • Tesla tentokrát zdražuje
  • Její elektromobily zůstávají nadále mnohem výhodnější, než na začátku roku
  • Změny cen se týkají USA, Kanady, Číny a Japonska, ale ne Evropy a Česka
Elektromobil Tesla Model 3

Tesla Model 3 je nejlevnějším vozem značky | foto: Tesla

Americká automobilka své elektromobily od začátku roku zlevňovala, čímž oslovila spoustu nových zájemců, jak následně potvrdila čísla prodejů. Jen v Česku se prodalo historicky nejvíce vozů značky Tesla, stejnak tomu bylo i na jiných trzích.

Tesla tentokrát zdražuje

Zlevňování však nemohlo pokračovat do nekonečna, a tak po vlnách slev přišlo na řadu naopak zdražení, resp. spíše drobná úprava cen s ohledem na poptávku, výrobu, apod. Změna cen, které v krajních případech narostly až o 290 dolarů, tj. v přepočtu něco přes 6 tisíc korun, se však netýká Evropy, ani České republiky.

Jak uvádí server Reuters, Tesla zdražovala své elektromobily v USA, Kanadě, Číně a Japonsku. Například cena u základního Modelu Y a Modelu 3 narostla o 250 dolarů, v přepočtu cca 5 300 korun, což je opravdu zanedbatelná částka u produktu za zhruba milion korun a více.

Elektromobily Tesla (SEXY)

Elektromobily Tesla (modely S, 3, X, Y)


Čtěte také: Krást Tesly je k ničemu. Policie vůz vypátrala pomocí „skrytého“ sledování


Elon Musk má dost zajímavou taktiku

Je přitom zajímavé, že Elon Musk se nechal slyšet, že by Tesla upřednostnila růst s potenciálním ziskem do budoucna před okamžitým výdělkem. Šéf Tesly se přitom odvolává na to, že firma v příštích letech vydělá na softwaru pro autonomním řízení.

Cenová politika Tesly je naprosto odlišná od toho, co předvádí klasické automobilky. Změna cen pomalu ze dne na den nevypadá příliš dobře, a co teprve mají říkat zákazníci, kteří takto „zbytečně“ přijdou o i kdyby jen pár tisíc, protože si neobjednali auto o chvíli později, či naopak dříve.

Tesla však díky tomu dokáže získat přinejmenším další bezplatný marketingový prostor v médiích, či na sociálních sítích, což se vždycky počítá. A co si budeme namlouvat, zákazníci obecně a už odjakživa na různé slevové pobídky slyší, tak proč jim nedopřát nějakou tu „slevičku“.

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."
test

Tesla zase mění ceny. Nad novou cenovou politikou zůstává rozum stát

  • Tesla tentokrát zdražuje
  • Její elektromobily zůstávají nadále mnohem výhodnější, než na začátku roku
  • Změny cen se týkají USA, Kanady, Číny a Japonska, ale ne Evropy a Česka
Elektromobil Tesla Model 3

Tesla Model 3 je nejlevnějším vozem značky | foto: Tesla

Americká automobilka své elektromobily od začátku roku zlevňovala, čímž oslovila spoustu nových zájemců, jak následně potvrdila čísla prodejů. Jen v Česku se prodalo historicky nejvíce vozů značky Tesla, stejnak tomu bylo i na jiných trzích.

Tesla tentokrát zdražuje

Zlevňování však nemohlo pokračovat do nekonečna, a tak po vlnách slev přišlo na řadu naopak zdražení, resp. spíše drobná úprava cen s ohledem na poptávku, výrobu, apod. Změna cen, které v krajních případech narostly až o 290 dolarů, tj. v přepočtu něco přes 6 tisíc korun, se však netýká Evropy, ani České republiky.

Jak uvádí server Reuters, Tesla zdražovala své elektromobily v USA, Kanadě, Číně a Japonsku. Například cena u základního Modelu Y a Modelu 3 narostla o 250 dolarů, v přepočtu cca 5 300 korun, což je opravdu zanedbatelná částka u produktu za zhruba milion korun a více.

Elektromobily Tesla (SEXY)

Elektromobily Tesla (modely S, 3, X, Y)


Čtěte také: Krást Tesly je k ničemu. Policie vůz vypátrala pomocí „skrytého“ sledování


Elon Musk má dost zajímavou taktiku

Je přitom zajímavé, že Elon Musk se nechal slyšet, že by Tesla upřednostnila růst s potenciálním ziskem do budoucna před okamžitým výdělkem. Šéf Tesly se přitom odvolává na to, že firma v příštích letech vydělá na softwaru pro autonomním řízení.

Cenová politika Tesly je naprosto odlišná od toho, co předvádí klasické automobilky. Změna cen pomalu ze dne na den nevypadá příliš dobře, a co teprve mají říkat zákazníci, kteří takto „zbytečně“ přijdou o i kdyby jen pár tisíc, protože si neobjednali auto o chvíli později, či naopak dříve.

Tesla však díky tomu dokáže získat přinejmenším další bezplatný marketingový prostor v médiích, či na sociálních sítích, což se vždycky počítá. A co si budeme namlouvat, zákazníci obecně a už odjakživa na různé slevové pobídky slyší, tak proč jim nedopřát nějakou tu „slevičku“.

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."