Americká automobilka své elektromobily od začátku roku zlevňovala, čímž oslovila spoustu nových zájemců, jak následně potvrdila čísla prodejů. Jen v Česku se prodalo historicky nejvíce vozů značky Tesla, stejnak tomu bylo i na jiných trzích.
Zlevňování však nemohlo pokračovat do nekonečna, a tak po vlnách slev přišlo na řadu naopak zdražení, resp. spíše drobná úprava cen s ohledem na poptávku, výrobu, apod. Změna cen, které v krajních případech narostly až o 290 dolarů, tj. v přepočtu něco přes 6 tisíc korun, se však netýká Evropy, ani České republiky.
Jak uvádí server Reuters, Tesla zdražovala své elektromobily v USA, Kanadě, Číně a Japonsku. Například cena u základního Modelu Y a Modelu 3 narostla o 250 dolarů, v přepočtu cca 5 300 korun, což je opravdu zanedbatelná částka u produktu za zhruba milion korun a více.
Čtěte také: Krást Tesly je k ničemu. Policie vůz vypátrala pomocí „skrytého“ sledování
Je přitom zajímavé, že Elon Musk se nechal slyšet, že by Tesla upřednostnila růst s potenciálním ziskem do budoucna před okamžitým výdělkem. Šéf Tesly se přitom odvolává na to, že firma v příštích letech vydělá na softwaru pro autonomním řízení.
Cenová politika Tesly je naprosto odlišná od toho, co předvádí klasické automobilky. Změna cen pomalu ze dne na den nevypadá příliš dobře, a co teprve mají říkat zákazníci, kteří takto „zbytečně“ přijdou o i kdyby jen pár tisíc, protože si neobjednali auto o chvíli později, či naopak dříve.
Tesla však díky tomu dokáže získat přinejmenším další bezplatný marketingový prostor v médiích, či na sociálních sítích, což se vždycky počítá. A co si budeme namlouvat, zákazníci obecně a už odjakživa na různé slevové pobídky slyší, tak proč jim nedopřát nějakou tu „slevičku“.
Americká automobilka své elektromobily od začátku roku zlevňovala, čímž oslovila spoustu nových zájemců, jak následně potvrdila čísla prodejů. Jen v Česku se prodalo historicky nejvíce vozů značky Tesla, stejnak tomu bylo i na jiných trzích.
Zlevňování však nemohlo pokračovat do nekonečna, a tak po vlnách slev přišlo na řadu naopak zdražení, resp. spíše drobná úprava cen s ohledem na poptávku, výrobu, apod. Změna cen, které v krajních případech narostly až o 290 dolarů, tj. v přepočtu něco přes 6 tisíc korun, se však netýká Evropy, ani České republiky.
Jak uvádí server Reuters, Tesla zdražovala své elektromobily v USA, Kanadě, Číně a Japonsku. Například cena u základního Modelu Y a Modelu 3 narostla o 250 dolarů, v přepočtu cca 5 300 korun, což je opravdu zanedbatelná částka u produktu za zhruba milion korun a více.
Čtěte také: Krást Tesly je k ničemu. Policie vůz vypátrala pomocí „skrytého“ sledování
Je přitom zajímavé, že Elon Musk se nechal slyšet, že by Tesla upřednostnila růst s potenciálním ziskem do budoucna před okamžitým výdělkem. Šéf Tesly se přitom odvolává na to, že firma v příštích letech vydělá na softwaru pro autonomním řízení.
Cenová politika Tesly je naprosto odlišná od toho, co předvádí klasické automobilky. Změna cen pomalu ze dne na den nevypadá příliš dobře, a co teprve mají říkat zákazníci, kteří takto „zbytečně“ přijdou o i kdyby jen pár tisíc, protože si neobjednali auto o chvíli později, či naopak dříve.
Tesla však díky tomu dokáže získat přinejmenším další bezplatný marketingový prostor v médiích, či na sociálních sítích, což se vždycky počítá. A co si budeme namlouvat, zákazníci obecně a už odjakživa na různé slevové pobídky slyší, tak proč jim nedopřát nějakou tu „slevičku“.