Tesla v Číně podala žalobu na svého vlastního zákazníka. Podle společnosti se totiž Han Chao dopustil pomluvy, a proto firma požaduje odškodnění ve výši 650 000 dolarů. Na případu je zajímavé, že Chao již u soudu proti Tesle dříve stál. V prvním případu se mu podařilo vyhrát a získat tak odškodné přibližně 155 000 dolarů.
Chao si od Tesly v roce 2019 zakoupil ojetý Model S. Po nákupu ale zpozoroval, že auto má několik zásadních nedostatků. Při jízdě se ozývaly hlasité zvuky a auto také často ztrácelo výkon. Když zákazník vzal svůj nový vůz do nezávislého servisu, dozvěděl se, že elektromobil ukazuje známky těžké dopravní nehody.
Proto Han zažaloval Teslu za podvod při prodeji, neboť tuto skutečnost vůbec nezmínila. Automobilka totiž pouze tvrdila, že vůz má za sebou jen drobnou nehodu a samotná struktura vozu tak nebyla nijak poškozena. Soud však dal za pravdu zákazníkovi a společnost tak musela vrátit zpět celou částku za zakoupené vozidlo a zároveň zaplatit tučné odškodné.
Čtěte také: Tesla Model S Plaid zvládla zajet na Nürburgringu nevídaný čas, porazila i věhlasné Porsche
Společnost však nyní ukazuje, že se jen tak nevzdá. Momentálně tvrdí, že čínský zákazník společnost pomlouval, a to nejen na sociálních sítích. Po výsledku předchozího soudu, který se konal jen několik dní před podáním žaloby, totiž Chao na sociálních sítích nazýval společnost velmi hanlivými výrazy.
To se však Tesle nelíbilo, a proto tvrdí, že svými činy mohl Chao poškodit reputaci společnosti. Han se k situaci vyjádřil na sociální síti Wiebo. Nelíbí se mu, že podle Tesly v podstatě ani nemůže vyjádřit svůj názor, a to i přesto, že on je v případu v roli oběti. Uvidíme tedy, jakou bude mít případ dohru a jestli soud skutečně dá Tesle za pravdu.
Tesla v Číně podala žalobu na svého vlastního zákazníka. Podle společnosti se totiž Han Chao dopustil pomluvy, a proto firma požaduje odškodnění ve výši 650 000 dolarů. Na případu je zajímavé, že Chao již u soudu proti Tesle dříve stál. V prvním případu se mu podařilo vyhrát a získat tak odškodné přibližně 155 000 dolarů.
Chao si od Tesly v roce 2019 zakoupil ojetý Model S. Po nákupu ale zpozoroval, že auto má několik zásadních nedostatků. Při jízdě se ozývaly hlasité zvuky a auto také často ztrácelo výkon. Když zákazník vzal svůj nový vůz do nezávislého servisu, dozvěděl se, že elektromobil ukazuje známky těžké dopravní nehody.
Proto Han zažaloval Teslu za podvod při prodeji, neboť tuto skutečnost vůbec nezmínila. Automobilka totiž pouze tvrdila, že vůz má za sebou jen drobnou nehodu a samotná struktura vozu tak nebyla nijak poškozena. Soud však dal za pravdu zákazníkovi a společnost tak musela vrátit zpět celou částku za zakoupené vozidlo a zároveň zaplatit tučné odškodné.
Čtěte také: Tesla Model S Plaid zvládla zajet na Nürburgringu nevídaný čas, porazila i věhlasné Porsche
Společnost však nyní ukazuje, že se jen tak nevzdá. Momentálně tvrdí, že čínský zákazník společnost pomlouval, a to nejen na sociálních sítích. Po výsledku předchozího soudu, který se konal jen několik dní před podáním žaloby, totiž Chao na sociálních sítích nazýval společnost velmi hanlivými výrazy.
To se však Tesle nelíbilo, a proto tvrdí, že svými činy mohl Chao poškodit reputaci společnosti. Han se k situaci vyjádřil na sociální síti Wiebo. Nelíbí se mu, že podle Tesly v podstatě ani nemůže vyjádřit svůj názor, a to i přesto, že on je v případu v roli oběti. Uvidíme tedy, jakou bude mít případ dohru a jestli soud skutečně dá Tesle za pravdu.