Tesla stále testuje svůj nejnovější elektromobil Model S Plaid na německém závodním okruhu Nürburgring Nordschleife. Nyní se jí konečně podařilo oficiálně překonat traťový rekord pro elektromobily.
Celý více jak dvacetikilometrový okruh se nejrychlejší Tesle podařilo překonat 7 minut a 30,909 sekund. Elektromobil tedy dosáhl průměrné rychlosti přibližně 166 km/h. Je vidět, že Tesla své vozy tlačí na hranici jejich možností. Nedávno totiž Plaid na Nürburgringu při testech dokonce havaroval.
Předchozím držitelem rekordu byl elektrický sedan Porsche Taycan Turbo, který v srpnu roku 2019 zvládl překonat Nordschleife za 7 minut a 42 sekund. Tesla si tedy vytvořila téměř dvanáctisekundový náskok. Tesla testovala prototypy Modelu S Plaid už v roce 2019.
Tehdy se jí údajně podařilo neoficiálně dosáhnout času 7 minut a 13 sekund. Stále existují produkční modely stejné třídy se spalovacím motorem, které Plaid dokázaly překonat. Jedná se například o sedan Mercedes-AMG GT63 S s časem necelých 7 minut 28 sekund. Ani s konvenčními supersporty se zatím Tesla nemůže příliš srovnávat.
Čtěte také: Tesla Model S Plaid pod palbou kritiky, novináři ji označují za „vyhozené peníze“
Elon Musk na svém Twitteru oznámil, že testovaný vůz byl bez jakýchkoliv modifikací v čistě produkční verzi. Kromě toho Musk říká, že teď přijde na řadu Plaid s modifikacemi pro jízdu na okruhu. Bude se jednat o přidané aerodynamické prvky, brzdy z uhlíkových vláken a závodní pneumatiky.
Především nové brzdy pravděpodobně pomohou dosáhnout ještě mnohem lepšího času. Uvidíme, jestli Tesla podobné úpravy nabídne i běžným zákazníkům v podobě balíčku za příplatek. Smysl by to jistě dávalo.
Tesla stále testuje svůj nejnovější elektromobil Model S Plaid na německém závodním okruhu Nürburgring Nordschleife. Nyní se jí konečně podařilo oficiálně překonat traťový rekord pro elektromobily.
Celý více jak dvacetikilometrový okruh se nejrychlejší Tesle podařilo překonat 7 minut a 30,909 sekund. Elektromobil tedy dosáhl průměrné rychlosti přibližně 166 km/h. Je vidět, že Tesla své vozy tlačí na hranici jejich možností. Nedávno totiž Plaid na Nürburgringu při testech dokonce havaroval.
Předchozím držitelem rekordu byl elektrický sedan Porsche Taycan Turbo, který v srpnu roku 2019 zvládl překonat Nordschleife za 7 minut a 42 sekund. Tesla si tedy vytvořila téměř dvanáctisekundový náskok. Tesla testovala prototypy Modelu S Plaid už v roce 2019.
Tehdy se jí údajně podařilo neoficiálně dosáhnout času 7 minut a 13 sekund. Stále existují produkční modely stejné třídy se spalovacím motorem, které Plaid dokázaly překonat. Jedná se například o sedan Mercedes-AMG GT63 S s časem necelých 7 minut 28 sekund. Ani s konvenčními supersporty se zatím Tesla nemůže příliš srovnávat.
Čtěte také: Tesla Model S Plaid pod palbou kritiky, novináři ji označují za „vyhozené peníze“
Elon Musk na svém Twitteru oznámil, že testovaný vůz byl bez jakýchkoliv modifikací v čistě produkční verzi. Kromě toho Musk říká, že teď přijde na řadu Plaid s modifikacemi pro jízdu na okruhu. Bude se jednat o přidané aerodynamické prvky, brzdy z uhlíkových vláken a závodní pneumatiky.
Především nové brzdy pravděpodobně pomohou dosáhnout ještě mnohem lepšího času. Uvidíme, jestli Tesla podobné úpravy nabídne i běžným zákazníkům v podobě balíčku za příplatek. Smysl by to jistě dávalo.