V jednom ze starších článků jsme psali o tom, že chce Tesla do Evropy dovážet elektromobily Made In China. Teď přichází Electrek s informacemi o tom, že se nejednalo o pouhé zvěsti, ale že jde o hotovou věc. Dokonce už byly zaznamenány první případy, kdy má být Tesla Model 3 dovezená až z Číny.
Když Tesla začala pracovat na výstavbě čínské Gigafactory, tak ujišťovala veřejnost o tom, že neplánuje výrobu přesunout své výrobní kapacity do Číny, a že elektromobily vyrobené v Číně budou určeny pouze pro tamní trh. Mělo se jednat pouze o nasycení lokální poptávky po elektromobilech Tesly a ne o vývoz vozů mimo čínský trh. Tehdy se jednalo o důležitou věc, protože výstavba továrny započala během obchodní války mezi USA a Čínou.
Poté, co Tesla minulý týden vylepšila nabídku vozů Tesla Model 3 (test), bylo oznámeno, že se zpozdí dodání Tesly Model 3 Standard Range Plus na evropský trh. Vypadá to, že už víme, proč Tesla dodání posunula. Lidé, co si nový Model 3 Standard Range Plus objednali, dostávají zprávy, že jejich vozy přijdou až z Číny. Nevěříte? Tak se podívejte sami. Níže můžete vidět účet jednoho z evropských kupců nové Tesly Model 3, která má přijít až z daleké Číny.
Ve Francii se Model 3 Standard Range Plus prodává za 46 600 eur, což je asi 1 260 000 korun. Jedná se tak o vůz, která patří u Tesly k těm levnějším. Tesla také nedávno aktualizovala svůj čínský Model 3 Standard Range Plus. Začala ho vyrábět s LFP (lithium železo fosfátovou) baterií od čínského výrobce CATL. Díky tomu klesla cena a zároveň došlo ke zvýšení dojezdu tohoto konkrétního čínského modelu.
Znamená to, že všechny Tesly Model 3 Standard Range Plus budou odteď dováženy z Číny, protože jsou zde levnější a mají větší dojezd? Je tohle ten důvod, proč evropští zákazníci dostanou svůj Model 3 z Číny? Dobrá otázka.
V jednom ze starších článků jsme psali o tom, že chce Tesla do Evropy dovážet elektromobily Made In China. Teď přichází Electrek s informacemi o tom, že se nejednalo o pouhé zvěsti, ale že jde o hotovou věc. Dokonce už byly zaznamenány první případy, kdy má být Tesla Model 3 dovezená až z Číny.
Když Tesla začala pracovat na výstavbě čínské Gigafactory, tak ujišťovala veřejnost o tom, že neplánuje výrobu přesunout své výrobní kapacity do Číny, a že elektromobily vyrobené v Číně budou určeny pouze pro tamní trh. Mělo se jednat pouze o nasycení lokální poptávky po elektromobilech Tesly a ne o vývoz vozů mimo čínský trh. Tehdy se jednalo o důležitou věc, protože výstavba továrny započala během obchodní války mezi USA a Čínou.
Poté, co Tesla minulý týden vylepšila nabídku vozů Tesla Model 3 (test), bylo oznámeno, že se zpozdí dodání Tesly Model 3 Standard Range Plus na evropský trh. Vypadá to, že už víme, proč Tesla dodání posunula. Lidé, co si nový Model 3 Standard Range Plus objednali, dostávají zprávy, že jejich vozy přijdou až z Číny. Nevěříte? Tak se podívejte sami. Níže můžete vidět účet jednoho z evropských kupců nové Tesly Model 3, která má přijít až z daleké Číny.
Ve Francii se Model 3 Standard Range Plus prodává za 46 600 eur, což je asi 1 260 000 korun. Jedná se tak o vůz, která patří u Tesly k těm levnějším. Tesla také nedávno aktualizovala svůj čínský Model 3 Standard Range Plus. Začala ho vyrábět s LFP (lithium železo fosfátovou) baterií od čínského výrobce CATL. Díky tomu klesla cena a zároveň došlo ke zvýšení dojezdu tohoto konkrétního čínského modelu.
Znamená to, že všechny Tesly Model 3 Standard Range Plus budou odteď dováženy z Číny, protože jsou zde levnější a mají větší dojezd? Je tohle ten důvod, proč evropští zákazníci dostanou svůj Model 3 z Číny? Dobrá otázka.