Vedení Tesly již začíná pomalu stříhat metry do příchodu nové generace Modelu Y (2024). Předtím se ale chystá ještě jedno vylepšení po zájemce o současný model. Vozy sjíždějící z výrobní linky v Šanghaji nově dostávají upgrade s Hardwarem 4.0. Vedení čínské divize tuto informaci zveřejnilo na oficiálním účtu sociální sítě Weibo.
Tesla Hardware 4.0 citelně vylepšuje chování digitálních systémů. Vůz skrze kamery uvidí dále, s čistějším obrazem a přijatá data umí zpracovat rychleji. Tesla se v žádném příspěvku nevyjádřila k navýšení ceny vozu. Základní model s pohonem zadní nápravy tak stále stojí v přepočtu 832 tisíc korun. Dvoumotorovou čtyřkolku s delším dojezdem pořídíte v Číně od 965 tisíc, nejvýkonnější Performance poté od 1 117 000 korun.
Aby se změny neodehrávaly pouze u asistenčních a výpočetních funkcí, představilo místní vedení i novou barevnou možnost. Pro evropské zákazníky ovšem nejde o žádnou novinku, jelikož se jedná o barvu Quicksilver, kterou Tesla poprvé nabídla u berlínských vozů. Barva byla dlouhou dobu exkluzivní evropskému Modelu Y díky novější a pokročilé lakovací lince.
Čtěte také: Tesla řeší problém u Cybertrucku. Speciální disky opotřebovávají pneumatiky
Tesla začala bez okázalých oznámení minulý rok omlazovat hardwarovou výbavu Modelů S a X na území Spojených států. Podle majitelů těchto kusů odezva asistenčních služeb výrazně zlepšila. Velkou pochvalu sbírá optický systém Tesla Vision. Čínská „novinka“ nemá zatím nic společného s připravovanou novou generací Juniper. Ta má kromě rychlejšího systému získat i nový vnější i vnitřní vzhled.
Během čtvrtletní konference hospodářských výsledků se Elon Musk více rozpovídal ohledně číslování verzí Hardware. Aktuálně se prý již pracuje na páté generaci. Obchodně se má označovat Hardware 5, technicky však jde o třetí verzi vlastního vyvíjeného čipu. U prvních dvou verzí Tesla spolupracovala se společnostmi Mobileye, později se známým výrobcem grafickým čipů Nvidia.
Vedení Tesly již začíná pomalu stříhat metry do příchodu nové generace Modelu Y (2024). Předtím se ale chystá ještě jedno vylepšení po zájemce o současný model. Vozy sjíždějící z výrobní linky v Šanghaji nově dostávají upgrade s Hardwarem 4.0. Vedení čínské divize tuto informaci zveřejnilo na oficiálním účtu sociální sítě Weibo.
Tesla Hardware 4.0 citelně vylepšuje chování digitálních systémů. Vůz skrze kamery uvidí dále, s čistějším obrazem a přijatá data umí zpracovat rychleji. Tesla se v žádném příspěvku nevyjádřila k navýšení ceny vozu. Základní model s pohonem zadní nápravy tak stále stojí v přepočtu 832 tisíc korun. Dvoumotorovou čtyřkolku s delším dojezdem pořídíte v Číně od 965 tisíc, nejvýkonnější Performance poté od 1 117 000 korun.
Aby se změny neodehrávaly pouze u asistenčních a výpočetních funkcí, představilo místní vedení i novou barevnou možnost. Pro evropské zákazníky ovšem nejde o žádnou novinku, jelikož se jedná o barvu Quicksilver, kterou Tesla poprvé nabídla u berlínských vozů. Barva byla dlouhou dobu exkluzivní evropskému Modelu Y díky novější a pokročilé lakovací lince.
Čtěte také: Tesla řeší problém u Cybertrucku. Speciální disky opotřebovávají pneumatiky
Tesla začala bez okázalých oznámení minulý rok omlazovat hardwarovou výbavu Modelů S a X na území Spojených států. Podle majitelů těchto kusů odezva asistenčních služeb výrazně zlepšila. Velkou pochvalu sbírá optický systém Tesla Vision. Čínská „novinka“ nemá zatím nic společného s připravovanou novou generací Juniper. Ta má kromě rychlejšího systému získat i nový vnější i vnitřní vzhled.
Během čtvrtletní konference hospodářských výsledků se Elon Musk více rozpovídal ohledně číslování verzí Hardware. Aktuálně se prý již pracuje na páté generaci. Obchodně se má označovat Hardware 5, technicky však jde o třetí verzi vlastního vyvíjeného čipu. U prvních dvou verzí Tesla spolupracovala se společnostmi Mobileye, později se známým výrobcem grafickým čipů Nvidia.