V americkém Buttonwillow se konaly automobilové závody, kterých se zúčastnil i Model 3. Úspěšně, ale bohužel tak trochu v rozporu s pravidly.
Cameron Rogers, který řídil elektromobil Tesla Model 3, si vybojoval druhé místo, ale předávací ceremoniál byl tak trošku trapas a ostuda. Cameron stál na bedně, rozdával úsměvy, když v tom kdosi k pódiu přišel a rozporoval jeho výkon s tím, že elektřina není palivo schválené pro tyto závody. Cameron to vzal statečně a z pódia slezl, přičemž prohlásil, že “nemůžete bojovat s budoucností” a soupeřům slíbil, že jim to tedy natře za rok.
Jeho Model 3 byl pro závody upravený. Zcela zásadní byl nový Track Mode, což je v podstatě aktualizace softwaru přímo od Tesly. Track Mode umožňuje jednak díky vylepšení distribuce výkonu mezi přední a zadní nápravu rychleji projíždět zatáčky a dopad má i na chlazení baterií, takže auto pak nemusí uměle snižovat výkon, aby se baterie nepřehřály. Kromě toho měl Cameronův Model 3 i jiné, lepší tlumiče.
Popravdě mi nepřipadá příliš moudré míchat dohromady v závodech elektromobily a spalovací motory. Výhody, minimálně na kratších závodech, jsou jednoznačně na straně elektromotorů. A pokud elektřina není pro nějaký závod schválené palivo, tak bohužel, ale pravidla jsou pravidla. Každopádně jsem si skoro jistý, že toto není poslední případ, kdy se s něčím podobným setkáváme.
Zdroj: electrek
V americkém Buttonwillow se konaly automobilové závody, kterých se zúčastnil i Model 3. Úspěšně, ale bohužel tak trochu v rozporu s pravidly.
Cameron Rogers, který řídil elektromobil Tesla Model 3, si vybojoval druhé místo, ale předávací ceremoniál byl tak trošku trapas a ostuda. Cameron stál na bedně, rozdával úsměvy, když v tom kdosi k pódiu přišel a rozporoval jeho výkon s tím, že elektřina není palivo schválené pro tyto závody. Cameron to vzal statečně a z pódia slezl, přičemž prohlásil, že “nemůžete bojovat s budoucností” a soupeřům slíbil, že jim to tedy natře za rok.
Jeho Model 3 byl pro závody upravený. Zcela zásadní byl nový Track Mode, což je v podstatě aktualizace softwaru přímo od Tesly. Track Mode umožňuje jednak díky vylepšení distribuce výkonu mezi přední a zadní nápravu rychleji projíždět zatáčky a dopad má i na chlazení baterií, takže auto pak nemusí uměle snižovat výkon, aby se baterie nepřehřály. Kromě toho měl Cameronův Model 3 i jiné, lepší tlumiče.
Popravdě mi nepřipadá příliš moudré míchat dohromady v závodech elektromobily a spalovací motory. Výhody, minimálně na kratších závodech, jsou jednoznačně na straně elektromotorů. A pokud elektřina není pro nějaký závod schválené palivo, tak bohužel, ale pravidla jsou pravidla. Každopádně jsem si skoro jistý, že toto není poslední případ, kdy se s něčím podobným setkáváme.
Zdroj: electrek